Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Nääää, ei B sitä halua, ei sill pääse ajaan ovia. Kyllähän tuolla jo ajelee vaikka mitä
balez Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kyllähän tuolla jo ajelee vaikka mitä tosin.. pyydän omastani 11 ja toi maksaa 8,5.. ja mun autossa on aika paljon enemmän autoa
Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 tosin.. pyydän omastani 11 ja toi maksaa 8,5.. ja mun autossa on aika paljon enemmän autoa Siit pyydetään 8,5,pari tonnia tyhjää Kotkan kautta ja ahdettu!
balez Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Siit pyydetään 8,5,pari tonnia tyhjää Kotkan kautta ja ahdettu! no joo.. mulla on nyt 13,5s katuauto mikä sutii vauhdista ja näyttää ihan kivalta.. toimiikin toistaseksi moitteetta jos b vaihtaa autoa niin se on viritetty ls AUTOMAATILLA, koska manuaalit on vaan vitun hitaita voimaan nähden
Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 blaablaablaa AUTOMAATILLA blaablaa Oikein saatana
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 no joo.. mulla on nyt 13,5s katuauto mikä sutii vauhdista ja näyttää ihan kivalta.. toimiikin toistaseksi moitteetta jos b vaihtaa autoa niin se on viritetty ls AUTOMAATILLA, koska manuaalit on vaan vitun hitaita voimaan nähden No sentään se musse on jo unohtunu...
balez Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 No sentään se musse on jo unohtunu... tarkennan sen verta että auto on oltava ransu ja automaatti prepattu korkeella stallilla musse unohtunut hintansa takia, jos sais rahaa sikana niin ehdottomasti -03 cobra
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 tarkennan sen verta että auto on oltava ransu ja automaatti prepattu korkeella stallilla musse unohtunut hintansa takia, jos sais rahaa sikana niin ehdottomasti -03 cobra Kaveri on ihan sekasin. Kumpi hauskempi ajaa, manuska vai tomaatti?
balez Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kaveri on ihan sekasin. Kumpi hauskempi ajaa, manuska vai tomaatti? täytyy sanoa että en tiedä, en tosiaan tiedä loppu peleissä..
Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Mä ainaki tiiän kumpi o mukavampi stadin ruuhkissa
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Mä ainaki tiiän kumpi o mukavampi stadin ruuhkissa Mukavuus onkin ihan perseestä. Auton pitää olla hauska kepitettävä, reviteltävä ja kurviin kanttailtava. Se ketä muuta väittää on vähintään kehitysvammainen, nainen tai vanhus.
Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Mukavuus onkin ihan perseestä. Auton pitää olla hauska kepitettävä, reviteltävä ja kurviin kanttailtava. Se ketä muuta väittää on vähintään kehitysvammainen, nainen tai vanhus.
Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Hieno ja pieni http://www.nettiauto.com/chevrolet/nova/3460616
repa Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Mukavuus onkin ihan perseestä. Auton pitää olla hauska kepitettävä, reviteltävä ja kurviin kanttailtava. Se ketä muuta väittää on vähintään kehitysvammainen, nainen tai vanhus. Tuosta lausahduksesta tullee maanantaina joku kehitysvammainen mummo lyömään sua kiertokangella otsaan...
ratskin Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Mä ainaki tiiän kumpi o mukavampi stadin ruuhkissa empä ajele ponilla tsadin ruuhkissa, ;D
Guest SuS Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Tuosta lausahduksesta tullee maanantaina joku kehitysvammainen mummo lyömään sua kiertokangella otsaan... Joo ja mä alan tuollaisista em.(Z-mon)lausahduksista epäilemään sen kirjoittajan sukupuolista suuntautumista ja vähän muitakin epäilyksiä herää, mut olkoon nyt...
ratskin Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Sinä alkueläinnuljakas kehtaat naista, vanhusta ja kehitysvammaist samaan satsiin laittaa! Sinä saastainen pervessi! Sinä limasienenalkio!! http://www.cosgan.de/images/midi/boese/c030.gif Etkö tiedä, että vanhuksia tulee kunnioittaa, ja kehitysvammaisuus ei ole synti ja että nainen on maailman mahtavin asia! joo ja Sarita tuloo vetaseen sua kiertokangella ottaan, ;D
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Etkö tiedä, että vanhuksia tulee kunnioittaa, ja kehitysvammaisuus ei ole synti ja että nainen on maailman mahtavin asia! Tottakai tiedän! En ole mitään päinvastaista väittänytkään. Joo ja mä alan tuollaisista em.(Z-mon)lausahduksista epäilemään sen kirjoittajan sukupuolista suuntautumista ja vähän muitakin epäilyksiä herää, mut olkoon nyt... Älkää nyt tommosia olko...
mikke Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Mukavuus onkin ihan perseestä. Auton pitää olla hauska kepitettävä, reviteltävä ja kurviin kanttailtava. Se ketä muuta väittää on vähintään kehitysvammainen, nainen tai vanhus. koita ny ensin arpoo se vessas liikennöitävään kuntoon ni kysellään sit kuinka hauska se on kepittää, ku ei vaan tulis ylläreitä niinku eräälle euroauton kepittäjälle
balez Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 koita ny ensin arpoo se vessas liikennöitävään kuntoon ni kysellään sit kuinka hauska se on kepittää, ku ei vaan tulis ylläreitä niinku eräälle euroauton kepittäjälle ketä sä nyt oot kiusannut
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 koita ny ensin arpoo se vessas liikennöitävään kuntoon ni kysellään sit kuinka hauska se on kepittää, ku ei vaan tulis ylläreitä niinku eräälle euroauton kepittäjälle Ylläreitä tulee varmasti, mutta ei kepityksen hauskuuden suhteen.
HFB Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 pysytään nyt vielä sivuraiteilla, mut oon tuossa nyt ajellu taas muutaman sata kilsaa pitkästä aikaa manuaalilla niin on se vitunmoista hämmentämistä hyvin toimiva tomaatti on olipa kyse muscelista tai muusta kulkineesta...
pantera Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Cadillaciin en manuaalia huolisi Transuun en automaattia huolisi
Toni Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2010 http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/3461999
Toni Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2010 Uihuih http://www.nettiauto.com/chevrolet/bel-air/3133147
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään