Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla oli tuollainen Impala. Ihan Vähän ehkä harmittaa ettei ole enää. Jos ei muuten niin arvo olis ihan kivasti triplaantunut.

Kirjoitettu

Jos en nyt ihan väärin muista niin jokusen aikaa sitten tästä taidettiin huudella melkein 9 tonnia!?!?

Ja hyvin tais menna kaupaksi.  ::)

Mutta kuten on ennekin todettu, niin kylla suomi-isanta tuollaisesta viela pelin tekee.  m/

Kirjoitettu

Ja hyvin tais menna kaupaksi.  ::)

Mutta kuten on ennekin todettu, niin kylla suomi-isanta tuollaisesta viela pelin tekee.  m/

ehka se on liian hyvassa kunnossa, kun ei mene suomi isannille kaupaksi ;D

Kirjoitettu

Kymppi poies niin ....

kuvissa siisti mutta mitens muuten.. Tuttu kellekkään? Vaikee sanoo mitä tollasesta pitäs maksaa, kai se riippuu paljon sellasta haluu
Kirjoitettu

No,emmä 67:sta maksais tota koskaan

Juuri niin. 69 on asia erikseen ... 

Kirjoitettu

Juuri niin. 69 on asia erikseen ... 

jesh, kuusysi pitää saaha vielä halavemmalla ku seiskat ja kasit, paitsi sokkokeula josta saattasin maksaa saman ku kasista

Kirjoitettu

Ratti ja "hearbeat" romut lentäis kaaressa mäelle jos olis mun auto..

ja pikkulohko ja tomaatti...

Kirjoitettu

ja pikkulohko ja tomaatti...

Kivahan noillakin olis kruisia.  m/

Kirjoitettu

Pick up Camaro. On ne törkeitä esityksiä. ::)

Ihan sama camaro, harvemmin sitä takapenkiltä ajetaan  m/  Ruma: No joo. Myönnän  ;D
Kirjoitettu

Tuollainen pickupcamaro ois kätevä pihakone. Sillä vois leuhkasti kuskata multaa pihaan ja oksia ja muita pois. Kätevää!  m/

Kirjoitettu

Tuollainen pickupcamaro ois kätevä pihakone. Sillä vois leuhkasti kuskata multaa pihaan ja oksia ja muita pois. Kätevää!  m/

Noni! Katta taskuun.  m/ Ei oo hinnalla pilattu.  *clap*

Kirjoitettu

Joo, on mun vanha.Aiemmissa ilmoituksissa olleista moottoritilakuvista päätellen siellä on edelleen mun sinne laittama 305.  Satavarmahan en tietenkään ole. Multa lähtiessä tosi hyvässä kunnossa kaikkiaan. Oli mulla kakkosCamarona ja lavalla kuljetetiin kaikenlaista mikä ei umpimalliin olis mahtunut.

Kirjoitettu

Näyttäisi olevan ruutia caminossa ja kevyt perä.

Semmonen muisto tuli mieleen, että olimme eri caminon kanssa rinnakkain risteyksen valoissa ja vettä satoi kaatamalla.

Vihreiden vaidettua yritimme molemmat päästä etenemään rauhallisesti, mut liikenteen tukoksi jäimme moneksi sekunniksi :-[

Kirjoitettu

näyttäs siltä että tuo pahvinen kori on päässy vähän kastumaan...  :D

Mitäs sen väliä ? Toi on rungollinen auto = ei kait hapan lokasuojissa/ovissa estä katsastusta ?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...