Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

tykkään tosta väristä, ei ole yleinen. taitaa vaan olla vähän kiertopalkinto  ???

Saman värinen kuin meidän entinen -87 TA  8)

Kirjoitettu

taitaa vaan olla vähän kiertopalkinto  ???

Eipä taida olla, perikunta vaan myynyt sen nyt autoliikkeeseen, olikohan siinä kaks omistajaa ja  noi ilmon kilometrit pitää suurella todennäköisyydellä paikkansa. 
Kirjoitettu

toi orggis pata tuossa on

Tai jos se onkin stroukattu 3.6 litraan.  :o :o \m/ ;D

Kirjoitettu

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/3737244 

tuosta se oma camaro kuume silloin joskus nousi, ei vaan aivan rahat riittäneet ostoon. Pikkuhiljaa se kuume onkin sitten laskenut pakkasen puolelle oman hankittuani.

onkohan tuota kolaroitu joskus ku vanhemman mallin etuboilerin helema ja 85-90 irocin konepelti.

mukavan poikkeeva väri ja tehokas kyllä. m/

Kirjoitettu

Ehkä ne on vaihdettu niihin paremmannäköisiin. Jotain tollasta  täytyy syssymmällä alkaa katteleen.

Kirjoitettu

On tyyliä, on ...  mulle kans 30 kiloeuroo ...

Onko se sama kuin 30 kiloa rahaa?  Olen vuosia kerännyt kolikoita, varmaan se 30 kiloa löytyisi, mutta se on vielä kaukana 30keurosta  :W
Kirjoitettu

Ahistaako metukka?  ::)

Vaiko joko läks?

Ei ja ei. Mutta aina on tilaa kahdelle. Tarkoitus olisi hommata joku järkevä käyttöauto. mutta ei se ole ennenkään onnistunut.

Kirjoitettu

Tarkoitus olisi hommata joku järkevä käyttöauto. mutta ei se ole ennenkään onnistunut.

mulla on kans hieman vaikeuksia tämän asian suhteen  ;D

Kirjoitettu

Ei ja ei. Mutta aina on tilaa kahdelle. Tarkoitus olisi hommata joku järkevä käyttöauto. mutta ei se ole ennenkään onnistunut.

Kaverilla on kanssa hiukan samansortin ongelma.Tossa männäkesänä borjoon krisingissa juteltiin, ja hän sanoi että on hommannut käyttöauton.Johon minä arvaamaan että joku eurokikotin.VÄÄRIN. Explorer bensaveekympillä....

Kirjoitettu

Kaverilla on kanssa hiukan samansortin ongelma.Tossa männäkesänä borjoon krisingissa juteltiin, ja hän sanoi että on hommannut käyttöauton.Johon minä arvaamaan että joku eurokikotin.VÄÄRIN. Explorer bensaveekympillä....

ei eksplooreireitata oo kympillä, ekskursioonia in triittoni kympillä hik

Kirjoitettu

mulla on kans hieman vaikeuksia tämän asian suhteen  ;D

Sama vika.

Aikanaan exä vaati vaihtamaan iroc camaron johonkin perheautoon kun tuli perheenlisäystä.

Aikani autoliikkeissä kierrettyäni tulin kotiin turbo porschella.

Selitys oli tietty että takapenkit on kuin tehty lapsille ja vaunutkin pitää ostaa auton mukaan eikä toisinpäin.  ;D

Kirjoitettu

ei eksplooreireitata oo kympillä, ekskursioonia in triittoni kympillä hik

Noinhanseon.Muisti tekee tepposet.

Kirjoitettu

Sama vika.

Aikanaan exä vaati vaihtamaan iroc camaron johonkin perheautoon kun tuli perheenlisäystä.

Aikani autoliikkeissä kierrettyäni tulin kotiin turbo porschella.

Selitys oli tietty että takapenkit on kuin tehty lapsille ja vaunutkin pitää ostaa auton mukaan eikä toisinpäin.  ;D

Oikein!

Spede olis saanu tästäkin aiheesta, järkevä käyttöauto, hyvän "naisen logiikka"-sketsin.

Kirjoitettu

Oikein!

Spede olis saanu tästäkin aiheesta, järkevä käyttöauto, hyvän "naisen logiikka"-sketsin.

varmasti... kun hyvin usein, huom hyvin usein, naisia ei kauheammin autot kiinnosta, mutta joitain niistä kuitenkin kiinnostaa puuttua auton hankintaan  ::)   ei me miehet valita järkevin perustein autoja mut jos ne tulee maksetua niin mitäs sitte...

Onko se sama kuin 30 kiloa rahaa?   Olen vuosia kerännyt kolikoita, varmaan se 30 kiloa löytyisi, mutta se on vielä kaukana 30keurosta  :W

ei niitä hiluja kiitos, oli summa mikä hyvänsä  ;)

ja jottei mene OT, niin naminami

http://www.nettiauto.com/buick/regal/3737427

vajaamoottorisuus EI olisi esteenä ostolle  :W

Kirjoitettu

varmasti... kun hyvin usein, huom hyvin usein, naisia ei kauheammin autot kiinnosta, mutta joitain niistä kuitenkin kiinnostaa puuttua auton hankintaan  ::)   ei me miehet valita järkevin perustein autoja mut jos ne tulee maksetua niin mitäs sitte...

ei niitä hiluja kiitos, oli summa mikä hyvänsä  ;)

ja jottei mene OT, niin naminami

http://www.nettiauto.com/buick/regal/3737427

vajaamoottorisuus EI olisi esteenä ostolle  :W

Jep m/ omistaja on muuten rekisteroitynyt kayttaja meidan sivustolla ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...