Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eikö teillä ollut avo vasta pihassa.... ??? :W

Pitaa saada his and hers.  ;)

Kirjoitettu

Niinpä!!  \m/

tuleeko toinenki johtotähti vai pysytteletkö amerikkalaisissa  ;)

Kirjoitettu

Ei ole todellakaan mikä pakko myydä, mutta kun vain kesäisin ajelen, niin avo polttelee... :W

'

Paletsi myy varmaan metwurstinsa.

Kirjoitettu

Kyllä hyvästä kannattaa aina pyytää, tästä yksilöstä vaikka vielä enemmän on senverran hieno et tän vois vaikka itsellekin kelpuuttaa :-P

Kannattaa vielä miettiä myyntiä ettei jälkeenpäin tulisi katuma päälle ::)

Arvaa vain oonko ollu jo katumapäällä...  ::) ;D

Kirjoitettu

Oispa ollut myynnissä tämä puolivuotta sitten niin ei olisi tarvinnut miettiä 2 sekunttia pitempää olisinko ostanut sen :-P

Hitto kun olisi tilaa missä pitäisi niin hakisin pois :-\ eihän tätä voisi pitää taivasalla...talli on jo täynnä :'(

Kirjoitettu

Huomenna, KUN voitan lotossa, tuun hakemaan tämän(kin) Irocin KOTIIN \m/

Kirjoitettu

Et. C onpi manipuloinu ...

Kirjoitettu

C onpi manipuloinu ...

ja tämmöne ompi tulos  :o

http://i113.photobucket.com/albums/n232/birmano/Pimpmyride_141205.jpg

Kirjoitettu

Ei ole todellakaan mikä pakko myydä, mutta kun vain kesäisin ajelen, niin avo polttelee... :W

Avolla kun ajelee, usein polvet palelee. Jos ei polvet palele, sitten palaa nenä.        Hmmm. Ei oikein rimmannut tuo loppu, mutta väliäkös hälläkään kun camaro ei lähde itkemälläkään. Ei kai sua Sarita mikään estä ajamasta Cosan autolla silloin kun haluat ajaa avoautolla ja sitten muulloin voi röykyttää aitoa ameriikan rautaa niin paljon kuin nilkka sietää ojennusta (pitää tietysti korkkarien kanssa varoa suonikohjuja)  :-*

Meillä ainakin rouva antaa mun lainata omia autojaan pieniä palveluksia vastaan. Tänäänkin pesin olohuoneen ikkunat ja rouvan auton...  ;D

Kirjoitettu

Mä en edes lähtis kattoon 200tkm ajettua, ja jos viritelty niin en lähtis kattoon 100 ajettuakaan

Ehjän vähä ajetun voi kyllä pilata mutta valmiiks paljon ajettua ja virivirieillä pilattua ei enää voi ehjätä  :-[

Näillä ohjeilla ei olisi tullut edes katsottua nykyisen 3genin suuntaan.  ;D Silti ei kaduta pätkääkään vaikka tuli ostettua  ;)

Kirjoitettu

Näillä ohjeilla ei olisi tullut edes katsottua nykyisen 3genin suuntaan.  ;D Silti ei kaduta pätkääkään vaikka tuli ostettua  ;)

mun kohdalla sama homma camaron suhteen. ei ollu kyllä viritelty ku ostin mut toi reilu parisataa oli lasissa

silti  \m/

Kirjoitettu

mustangikin täysin pilattu kaiken maailman "virityksillä".. mutta vakiolla mua ei kyllä saa oikeen mikään innostamaan omistamaan tai ajamaan.. so boring. oli auto sitten mikä hyvänsä

Kirjoitettu

Hmm..missä vika?

Vaihteisto vai perä antautunut vain onko muuten vain componenttien balanssi mennyt päin venäjää.

Itse maksaisin nyt muutaman tonnin ekstraa ja ostaisin valmiiksi laitetun kiesin ja säästäisin vaivassa ja rahallisesti m/

Kirjoitettu

Hmm..missä vika?

Vaihteisto vai perä antautunut vain onko muuten vain componenttien balanssi mennyt päin venäjää.

Itse maksaisin nyt muutaman tonnin ekstraa ja ostaisin valmiiksi laitetun kiesin ja säästäisin vaivassa ja rahallisesti m/

jos tää oli mulle niin missään ei ole vikaa.. mussella kun pöristelee rätti alhaalla niin väkisinkin vetää hymyn korviin  m/ ainakin mulla.. pientä vedätystä ja kikkailua ja meno maittaa  m/

Kirjoitettu

Kyllähän se näin on et vähän ajetulla alkuperäisellä yksilöllä on aina enempi kysyntää kuin viritetyillä ja monet viritykset kun tahtovat mennä vituralleen... :'(

Se tahtoo monelta karata käsistä toi virittely ja loppukädessä huomaa menettäneensä vaan rahat ja hermot :-\

Sitten kun kuvittelee et nyt tää peli kulkee kun on kaiken maailman palikat koneessa niin joku painelee vakiolla ohi niin se syö miestä :W

Kirjoitettu

Se tahtoo monelta karata käsistä toi virittely ja loppukädessä huomaa menettäneensä vaan rahat ja hermot :-\

On karannu, on huomattu, menetetty, murehdittu jne... Mutta voima, se on jotain ihan muuta ku vakiota nykyisten kyhäelmien jälkeen, vaikka on epäpyhä kokeilu kesken :W Keep on värkking!  :)

Kirjoitettu

Kyllä, oma oli sähöttömillä laseilla ja Tbi motilla, toki noi Mekaaniset mekanismit on jonninverran keveemmät ::)

Paihti etteivät edes oo

Kirjoitettu

Mauttomat vanteet vaihtaisin ensin... ja tarrat helekuttii m/

korisarjan jättäsin jo myyjän pihaan. ;D edestä puuttuu kokonaan,näyttää ihan vannalta. :D muuten ihan. m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...