Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

vaihdekepin takana on joku "tehonappula"(näkyy kuvassa) josta hän ei tiennyt mitään

Vai etta oikein "tehonappula"?  ;D Taitaa muuten antaa normaalia enemman tehoa kun se on asennettu vaarinpainkin.  \m/

Nappulan tarkoitushan on vain muuttaa laatikon shift pointeja seka muuta pienta. Tehoa se nyt ei kuitenkaan tuo lisaa.

EDIT: Tassa DIY-ohjeet niille joilla sita ei ole. http://www.trifectaperformance.com/tech/LT1TransmissionPerformanceMode.htm

Kirjoitettu

Vai etta oikein "tehonappula"?  ;D Taitaa muuten antaa normaalia enemman tehoa kun se on asennettu vaarinpainkin.  \m/

Nappulan tarkoitushan on vain muuttaa laatikon shift pointeja seka muuta pienta. Tehoa se nyt ei kuitenkaan tuo lisaa.

EDIT: Tassa DIY-ohjeet niille joilla sita ei ole. http://www.trifectaperformance.com/tech/LT1TransmissionPerformanceMode.htm

Thanks, ei mullakaan ollut hajua tosta, toki myyjällä ei senkään vertaa, nyt ainakin tiedän enemmän kuin myyjä,

en toki aio ostaa tätä, olin vaan kiinnostunut yleisesti paketista,  m/

Kirjoitettu

en toki aio ostaa tätä, olin vaan kiinnostunut yleisesti paketista,  m/

Olishan sulla pihalla tilaa kun myyt monkkarinkin pois.  m/ :W

Kirjoitettu

en tarkottanu ollenkaan et auto olis huono.muistasin et vähän ajettu jopa,mut päältä ei vissiin ihan kaunein.en tiedä kun en nähny,se mustiolainen oli kummiski autoharrastaja.

kyllähän näitä voi joutua myymään vaikka kuinka pitkään ettei kukaan kysy,on hinta mikä hyvänsä.

kyllähän se on niin et hyvät viedään käsistä ja huonot jää myymättä vaikka hinta olis kohillaan.

Kirjoitettu

Se on vähän jokaisen määritelmästä kiinni, että mikä on "hyvä". Toinen voi haluta täydellistä original-näyttelypeliä, kun taas toinen arvostaa varmuutta ulkonäön hinnalla. En mä koe ostaneeni pommia, vaikkei maksanutkaan "kuin" 4000e. Ne 4-6 tonnia mitkä säästyi sillä, etten ostanut ns. "hyvää" Äffää, voi laittaa surutta autonlaittoon ja nauttia siitä harrastamisesta ja kädenjäljen näkymisestä. Mä ainakin arvostan autoani paljon enemmän, kun sen eteen on joutunut näkemään vaivaa.

Kirjoitettu

Se on vähän jokaisen määritelmästä kiinni, että mikä on "hyvä". Toinen voi haluta täydellistä original-näyttelypeliä, kun taas toinen arvostaa varmuutta ulkonäön hinnalla. En mä koe ostaneeni pommia, vaikkei maksanutkaan "kuin" 4000e. Ne 4-6 tonnia mitkä säästyi sillä, etten ostanut ns. "hyvää" Äffää, voi laittaa surutta autonlaittoon ja nauttia siitä harrastamisesta ja kädenjäljen näkymisestä. Mä ainakin arvostan autoani paljon enemmän, kun sen eteen on joutunut näkemään vaivaa.

Onko kukaan tehnyt  koskaan huonoa kauppaa ?

Ei.

Aina löytyy miljoona syytä miksi tämä oli juuri minulle sopivin ja kannattava hankinta.

Kun se oli niin halpa ja ..........

Kirjoitettu

Ei.

Aina löytyy miljoona syytä miksi tämä oli juuri minulle sopivin ja kannattava hankinta.

Tsot tsot, on tehty  ;D

Kirjoitettu

Tsot tsot, on tehty  ;D

Sama täällä on tehty myös huonoja kauppoja, mut eihän sitä kehtaa muille kertoo, kun jos lähdet sit myymään sitä huonoksi todettua niin eihän sitä kukaan huoli jos siitä suureen ääneen hehkuttaa :W

Kirjoitettu

Teette siis huonoja kauppoja tietoisesti...hmmm ???

Mulla ne vähemmän hyvät kaupat on selvinny vasta jonkin ajan kuluttua ostamisen jälkeen  :-\

Kirjoitettu

Teette siis huonoja kauppoja tietoisesti...hmmm ???

Mulla ne vähemmän hyvät kaupat on selvinny vasta jonkin ajan kuluttua ostamisen jälkeen  :-\

Ei kai kukaan tietoisesti huonoja kauppoja tee...ainahan sitä on olevinaan tehnyt hyvät kaupat ja huomannut jälkikäteen ettei tää nyt ollutkaan niin hyvä kauppa :'(

Kirjoitettu

Ei kai kukaan tietoisesti huonoja kauppoja tee...ainahan sitä on olevinaan tehnyt hyvät kaupat ja huomannut jälkikäteen ettei tää nyt ollutkaan niin hyvä kauppa :'(

Näinhän se menee. Myytinmurtajatkin saivat paskan kiiltämään..

Tuossa alle 10k hintaluokassa olen muutamia 350-motilla olevia kolmoskoppaisia paikanpäällä ihmetellyt, lähinnä tuntuu olevan se trendi että saa valita mitkä viat ottaa, eli alle kympillä ei voi olettaakkaan priimaa saavansa. Toisaalta nää on harrastevehkeitä ja sillä alle kympillä saa vaan vähän enemmän vastinetta rahoilleen - sitä harrastamista meinaan ;) Mätävika ja väsynyt kori on kuitenkin ne mitä ite koitan välttää, ei kiinnosta kerjätä verta nenästä ihan huvikseen.

Tuota "Firehawk-keulaista" kyselin juuri siksi jos joku foorumilainen olisi tosiaan vekotinta käynyt livenä ihmettelemässä. Se on kohtuu pitkään ollut myynnissäkin, samoin kuin pohjanmaalla yksi valkoinen 4-koppainen Camaro.. Tammisaaressa taas on trokarilla yksi 4G Camaro mikä oli talvella yksityisellä Piikkiössä (http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4048230) Noi on sellaisia "ei ihan mitä haen mutta vähän kuitenkin kiinnostais" autoja kaikki.. Täytyy ottaaa itteään ihan niskasta kiinni tai tässä ei päästä kesäautoilun makuun ennen syksyä..

Kirjoitettu

Just tota meinasin  ::)

Kirjoitettu

Ei kai hyvää autokauppaa olekaan  :o    Aina tietysti toinen osapuoli on tyytyväisempi kuin toinen.  Mulla on ollut hyviä ja halpoja autoja, sekä huonoja ja kalliita. Ja kaikkea siltä väliltä.  :-X

Kirjoitettu

Näinhän se menee. Myytinmurtajatkin saivat paskan kiiltämään..

Tuossa alle 10k hintaluokassa olen muutamia 350-motilla olevia kolmoskoppaisia paikanpäällä ihmetellyt, lähinnä tuntuu olevan se trendi että saa valita mitkä viat ottaa, eli alle kympillä ei voi olettaakkaan priimaa saavansa. Toisaalta nää on harrastevehkeitä ja sillä alle kympillä saa vaan vähän enemmän vastinetta rahoilleen - sitä harrastamista meinaan ;) Mätävika ja väsynyt kori on kuitenkin ne mitä ite koitan välttää, ei kiinnosta kerjätä verta nenästä ihan huvikseen.

Tuota "Firehawk-keulaista" kyselin juuri siksi jos joku foorumilainen olisi tosiaan vekotinta käynyt livenä ihmettelemässä. Se on kohtuu pitkään ollut myynnissäkin, samoin kuin pohjanmaalla yksi valkoinen 4-koppainen Camaro.. Tammisaaressa taas on trokarilla yksi 4G Camaro mikä oli talvella yksityisellä Piikkiössä (http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4048230) Noi on sellaisia "ei ihan mitä haen mutta vähän kuitenkin kiinnostais" autoja kaikki.. Täytyy ottaaa itteään ihan niskasta kiinni tai tässä ei päästä kesäautoilun makuun ennen syksyä..

noita 4 koppasia on aika sopivasti täällä foorumillaki myynnis.kerholaisten pitkäaikasia harrastepelejä,joka mutteri salvattu,paikat säädettynä,anturit ja optit vaihdettuna.kallista viripalikkaaki kiinni. m/jos itte olisin hommaamas tollasta,ne olis kyllä etusijalla.

tottahan trokariltakin voi helmi löytyä. ::)

Kirjoitettu

noita 4 koppasia on aika sopivasti täällä foorumillaki myynnis.kerholaisten pitkäaikasia harrastepelejä,joka mutteri salvattu,paikat säädettynä,anturit ja optit vaihdettuna.kallista viripalikkaaki kiinni. m/jos itte olisin hommaamas tollasta,ne olis kyllä etusijalla.

tottahan trokariltakin voi helmi löytyä. ::)

On ja sellaiseen alkaa pikkuhiljaa kallistumaankin. Kolmoskoppainen on se mitä toukkana haaveiltiin mutta..

Kirjoitettu

Olishan sulla pihalla tilaa kun myyt monkkarinkin pois.  m/ :W

tota sen paikalle ei oikein f-body mahdu, on nyt keittiön ikkunan edessä ja vaimo kiittää,  m- m-

Kirjoitettu

Ei.

Niinku sanoin, se on määritelmästä kiinni. Myös se, miten hyvän kaupan teit. Tai montako kossua sen ostokrapulan tasoittamiseen menee.  ;)

Kirjoitettu

Normi LT1 SS:n putsari.

tota, mulla on 95 camraatossa samanlainen konepelti, olisiko mitään hyötyä

laittaa tollanen ilmanputsarijuttu nykysen K&N vapaavirtaus putsarin tilalle. :-[ :-[

Kirjoitettu

tota, mulla on 95 camraatossa samanlainen konepelti, olisiko mitään hyötyä

laittaa tollanen ilmanputsarijuttu nykysen K&N vapaavirtaus putsarin tilalle. :-[ :-[

Voishan siita kai muutama hepo tulla lisaa, mutta pirun vaikea vaan loytaa noita.  :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...