Mika Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Oispa namnam rojekti http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150548912579&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en Minulla on tuollainen pienoismalli, joten toista en tarvi
pantera Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Haha! Just eilen kattelin itse tuota samaa ja hammastelin hintaa. Eika edes reservi viela taynna. Siis eihan noita tule joka paiva vastaan jne. jne., mutta siltikin kun tallainen persaukinen ajattelee etta pitaisi laittaa yli 20 tonnia etta saa projektin edes talliin. Nyt on reservi täynnä... taitaa mennä neljännellekynpille , ja mulle tarjottiin tollasta raatoo kuudellatonnilla -90 luvun alussa :'(, kävin potkiin renkata ja tarjosin 3, no way jose sez myyjä..... mätä paskarottelo... mutta no aina ei voi voittaa... ei edes joka kerta
F350 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Nyt on reservi täynnä... taitaa mennä neljännellekynpille , ja mulle tarjottiin tollasta raatoo kuudellatonnilla -90 luvun alussa :'(, kävin potkiin renkata ja tarjosin 3, no way jose sez myyjä..... mätä paskarottelo... mutta no aina ei voi voittaa... ei edes joka kerta no tää ois sit vissiin jo aika halpa 150 000 kruunua http://www.blocket.se/goteborg/Pontiac_Firebird_Trans_Am_31718462.htm?ca=1_10&w=3
pantera Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 no tää ois sit vissiin jo aika halpa 150 000 kruunua http://www.blocket.se/goteborg/Pontiac_Firebird_Trans_Am_31718462.htm?ca=1_10&w=3 ei minusta , kuusysihän toi ei ole ja se onkin kokonaan eri juttu, ja toi ei ole trans ami vaan klooni
repa Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 69 oli eka Trans AM vuosikerta. Maksaa ja on harvinainen.
pantera Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 69 oli eka Trans AM vuosikerta. Maksaa ja on harvinainen. näin juuri mulla kun on toi viimenen niin pitäshän sitä olla se ensimmäinenkin...tasapainon vuoksi... kävinkin viimekesänä katsomassa lahdentakana -69 kloonia, hieno oli mutta kun se ei ole oikea :'( tai sitten myydä toi viimenen p-b- barett jacksonissa talvena tulevana
TexFinn Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Siisti Olssi. http://dallas.craigslist.org/dal/cto/2174753842.html
Nupa Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Alice Cooperin 69 Camaro http://www.barrett-jackson.com/application/onlinesubmission/lotdetails.aspx?aid=403&ln=1326.1&pop=0&it=1 Myyty $95,700.00
-vellu Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Alice Cooperin 69 Camaro http://www.barrett-jackson.com/application/onlinesubmission/lotdetails.aspx?aid=403&ln=1326.1&pop=0&it=1 Myyty $95,700.00 Hyvä hinta kun tossa ei ollut mitään ihmeellistä..
Cosa Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Hyvä hinta kun tossa ei ollut mitään ihmeellistä.. LS7 ja Alicen ex. noin alkajaiseksi Onneksi ei ollut Cliff Williamsin exä
pantera Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 LS7 ja Alicen ex. noin alkajaiseksi Onneksi ei ollut Cliff Williamsin exä cliff who
Cosa Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 cliff who AC/DC. Olisin joutunut laittamaan kättä taskuun
-vellu Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 LS7 ja Alicen ex. noin alkajaiseksi Onneksi ei ollut Cliff Williamsin exä Perus 69 ja arvo ehkä noilla osilla max 45K$ - muu on Cooperlisää
Cosa Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Perus 69 ja arvo ehkä noilla osilla max 45K$ - muu on Cooperlisää Tottakai, mutta kovaa kamaa joskus (ehkä)
Nupa Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2011 cooperin signeerattu skitta toi varmaan muutaman kympin lisää
Guest SuS Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2011 Voi hitsinvitsi mitä vehkeitä, huomenna alkaa myynti: http://www.mecum.com/auctions/consignment_list.cfm?startRow=1&AUCTION_ID=FL0111&consignday=ALL Kaveri on jo hälytetty paikan päälle...
pantera Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2011 Kaveri on jo hälytetty paikan päälle... Ettei kävis niin ku mulle taanoin että Orlandon diileri huutokaupassa 4 suomalaiista huusi kilpaa samaa corvettee samalle asiakkaalle marco,eero,timppa ja minä, kaveri oli soitellu jokaiselle ja antanu toimeksiantoo
Guest SuS Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2011 Ettei kävis niin ku mulle taanoin että Orlandon diileri huutokaupassa 4 suomalaiista huusi kilpaa samaa corvettee samalle asiakkaalle marco,eero,timppa ja minä, kaveri oli soitellu jokaiselle ja antanu toimeksiantoo Heh... noinhan se saadaan hinta nousemaan, jos kaikki neljä huusivat toistensa kanssa kilpaa... Mulla ei o mitään käsitystä, mihin hintoihin noissa huutokaupoissa autot tulee.. Mut hyväkuntoista myytävää näyttää olevan paljon ?
TexFinn Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Heh... noinhan se saadaan hinta nousemaan, jos kaikki neljä huusivat toistensa kanssa kilpaa... Mulla ei o mitään käsitystä, mihin hintoihin noissa huutokaupoissa autot tulee.. Mut hyväkuntoista myytävää näyttää olevan paljon ? Hyvakuntoista kamaa on, juu, mutta ihan samalla tavalla noissa kay kuin iipeillakin: jengi innostuu liikaa ja sitten hinnat nousevat aivan naurettaviksi. Ihan niin kuin kavi viime viikonlopun B-J:ssa Aritsoonassa. Ja sitten kun Joe Schmoe nakee noita lukuja telkkarista tai intterwebsnetsista, niin hankin sitten innostuu ja luulee etta oma paskakasa on tsiljoonan arvoinen. On nimittain jokusen kerran tullut vastaan noita hemmoja. Huhhuh... No, ei siis muuta kuin agentille jaita hattuun ja pidat itse muutaman tonnin takataskussa etka kerro sille kuinka paljon oikeasti olisit valmis jostain maksamaan.
Guest SuS Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 No, ei siis muuta kuin agentille jaita hattuun ja pidat itse muutaman tonnin takataskussa etka kerro sille kuinka paljon oikeasti olisit valmis jostain maksamaan. No onneksi hän on kaveri jo muutaman vuosikymmenen takaa ja tekee näitä auton- ja osienhakureissuja muutaman vuodessa. Tuonut tavaraa meille aiemminkin ja hintojen suhteen paljon enemmän realisti kuin mitä mä ja JJ. Että ennemminkin jäitä hattuun tässä päässä.. Tuli mieleen huutokaupoista puheenollen, että jo kuopatussa Neuvostoliitossa huutokaupat oli kuulemma kielletty... Huutokaupat kun lietsovat omistamisen halua..
pantera Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Hyvakuntoista kamaa on, juu, mutta ihan samalla tavalla noissa kay kuin iipeillakin: jengi innostuu liikaa ja sitten hinnat nousevat aivan naurettaviksi. Ihan niin kuin kavi viime viikonlopun B-J:ssa Aritsoonassa. Ja sitten kun Joe Schmoe nakee noita lukuja telkkarista tai intterwebsnetsista, niin hankin sitten innostuu ja luulee etta oma paskakasa on tsiljoonan arvoinen. On nimittain jokusen kerran tullut vastaan noita hemmoja. Huhhuh... No, ei siis muuta kuin agentille jaita hattuun ja pidat itse muutaman tonnin takataskussa etka kerro sille kuinka paljon oikeasti olisit valmis jostain maksamaan. No rahaa se vain on ja kiva katella kun rahamiehet riehuu, ja antaahan se motivaatiota tavisharrastajallekkin kun on nähny et joku plösö maksoi saman näkösestä huussista ku oma vitusti tonneja.. Niin ja toimii toi toisinkinpäin , suomalainen lökäpöksy lukee nettiautoo ku piru raamattua ja se kun näkee että -89 Irokki myytiin kolomellajapuolellatonnilla niin selitäppä hahmolle et miksi sun auto on kympinpeli...
Guest SuS Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Täytyy tunnustaa, että mulla melkein meni yöunet kun eilen illalla selasin tuon Mecumin myytävien listan ja aloin leikkimään ajatuksella, että mitä tuolta hankkisi, jos olis viime lauantaina voittanut 7 oikein lotossa... -56 Nomad ainakin ja joku tiptop lava-auto, classic chevy, Cuda, 1 ja 2 gen. Camarot, Hudson ja joku naminami-rotilo ainakin... heh heh.
TexFinn Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Niin ja toimii toi toisinkinpäin , suomalainen lökäpöksy lukee nettiautoo ku piru raamattua ja se kun näkee että -89 Irokki myytiin kolomellajapuolellatonnilla niin selitäppä hahmolle et miksi sun auto on kympinpeli... Totta varmasti tuokin.
Guest SuS Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 No ny menee ens yön unet, kun alkoi jänskättämään ihan mahdottomasti... oli just pitkä puhelu autonhuutajalle... voi huh huh..
pantera Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 No ny menee ens yön unet, kun alkoi jänskättämään ihan mahdottomasti... oli just pitkä puhelu autonhuutajalle... voi huh huh.. muista ethinnan päälle kolahtaa buyers premium
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään