Jump to content

Linkit hyviin diileihin (ebay/huuto.net)

Recommended Posts

Kirjoitettu

muista ethinnan päälle kolahtaa buyers premium

Ja kaikenlaista kolahtaa hinnan päälle,ennenkuin yksikään auto on täällä ja kilvitettynä, saati museoituna... Mut itsehän just totesit, ettei näillä autohankinnoilla mitään tekoa ole järjen kanssa...

Kirjoitettu

Oli pakko väijyy tuolt SUS:in postaamalt sivuilt veittiä ja ai stana löyty heti mun näkönen rotilo.Väri ei oo mua,mut sitähän saa kaupasta

:-P :-P :-P   http://www.mecum.com/auctions/lot_detail.cfm?LOT_ID=FL0111-102020&entryRow=183

Tuodaanko tuo samalla ?  Mä olisin luullut, että Sulle olis napannut se yks marjapuuron värinen rodi... Tämä olis ollut valmiikksi oikean värinen:

http://www.mecum.com/auctions/lot_detail.cfm?LOT_ID=FL0111-102598&entryRow=51

Kirjoitettu

Mitäköhän tommosest joutuis köyhtyy ????????? ei varmaan 40kilokaan riitä.Tos sun postauksen laitteessa on kaikki muu kohdallaan,mut se jokin siit puuttuu,you know

Ei vielä mitään tolkkua hinnoista. Eiliset toteutuneethan jo näkee ja kun selaa aiempia huutokauppoja, niin näkee aiemmin toteutuneet hinnat.. Mun mielestä niissä ei just ole mitään selkeetä linjaa, jotkut hyvätkin lähteneet halvalla ja joku taas vaihtanut omistajaa iiiiiihan törkeen kalliisti.. Olikohan yks Challenger 675.000.. ja Rivan paatti 775.000.. Eilen meni ihan tiptop -70 Camaro 19.000.

Kirjoitettu

Mitäköhän tommosest joutuis köyhtyy ????????? ei varmaan 40kilokaan riitä.Tos sun postauksen laitteessa on kaikki muu kohdallaan,mut se jokin siit puuttuu,you know

parikymppii riittänee

Kirjoitettu

Eilen meni ihan tiptop -70 Camaro 19.000.

Hmm, aha  :-P

Kirjoitettu

Mitäköhän tommosest joutuis köyhtyy ????????? ei varmaan 40kilokaan riitä.

Korkein tarjous oli 43.000, mutta jäi myymättä.

Kirjoitettu

nään sun tukan jo tuolla kapiinissa hulmuamassa  ;D

Mäkin haluisin hulmuttaa flesaa tuos kabiinis
Kirjoitettu

Mäkin haluisin hulmuttaa flesaa tuos kabiinis

Mä voisin heiluttaa tuol ihan mitä vaan  8)

Kirjoitettu

Noni! Just vahan aikaa sitten yks heppu kyseli etta josko loytyis joku 50-luvun Hearse jostain. ;D Pitaapas laittaa tuo eteenpain.  m/

Kirjoitettu

Jossain oli muutamia päiviä sitten juttua, että juttu on humbuukia.

jahas, säästy sit taalat, tänx  m/

;D

Kirjoitettu

No oikeesti en tyiedä asiasta mittää, mutta luin vaan vastineen tuohon JFK-Hearse-juttuun ja siinä eriteltiin, miksi tuo ei voi mukamas olla oikea Hearse.. siis se, missä JFK viimeksi oli elossa... Olisko ollut OD:lla linkki siihen juttuun...

Kirjoitettu

No oikeesti en tyiedä asiasta mittää, mutta luin vaan vastineen tuohon JFK-Hearse-juttuun ja siinä eriteltiin, miksi tuo ei voi mukamas olla oikea Hearse.. siis se, missä JFK viimeksi oli elossa... Olisko ollut OD:lla linkki siihen juttuun...

Jaa... Ruumisautollahan tosin yleensa kuskataan ruumiita, joten...  :-X

Kirjoitettu

Tarkka huomio hehee... piti sanoa, että viimeinen, missä JFK oli kyydissä....  Tää huutokaupan seuraaminen vie huomion niin, että kaikki muu menee ihan vasemmalla kädellä..

Kirjoitettu

... sopis hyvin mulle  ???

sano vaan suoraan äläkä kiertele  ;D

Kirjoitettu

... sopis hyvin mulle  ???

sano vaan suoraan äläkä kiertele  ;D

Aiotko laajentaa maahanpanijaispalveluihin elikkäs monttubileisiin ?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...