Jump to content

Linkit hyviin diileihin (ebay/huuto.net)

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ei paljon järkeä hommailla LS+loota tekniikoita 4-5 tonnilla. Joku tais OD:llä myydä LS1:stä johonkin 4500 euroon...  *clap*

Paitsi jos ei haluu nurkkiinsa lojuun perämurikkaa, jarrua, kartaania, tankkia, linjoja, täydellisii piuhoja releistä lähtien, varaosapiuhaa ym. ryönää ;D

Sillonha 4500 = HALPA!

Ei jää pihalle paperiton, ruosteeton koppa vuoskausiks maatumaan.

Kirjoitettu

Mulle kelpais hienokuntonen musta tietysti parhaiten, vaikka Comero onki \m/

Olikos uudemmissa toi tulilinnun kuva kojelaudan nahkataskussa? Mulla lukee siinä GTA ja sit näyttää mun huonoilla silmillä

että etulampun Pontiac teksti ei olis kullanvärinen... Mut hieno ja harvinainen pirssihän toin ihan TransAminakin on \m/

Kirjoitettu

Mulle kelpais hienokuntonen musta tietysti parhaiten, vaikka Comero onki \m/Olikos uudemmissa toi tulilinnun kuva kojelaudan nahkataskussa? Mulla lukee siinä GTA ja sit näyttää mun huonoilla silmillä

että etulampun Pontiac teksti ei olis kullanvärinen... Mut hieno ja harvinainen pirssihän toin ihan TransAminakin on \m/

Musta avo  92-Z28 kävis mullekkin  8) mutta tossa on maileja liikaa ja muutenkin 3kw stereodyydin huussi tuskin on mun mieleinen.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1989-CHEVROLET-IROC-Z-28-CAMARO-CONVERTIBLE-TRIPLE-BLACK-BEAUTY-32K-ACTUAL-MILES-/250930553330?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3a6ca061f2

Kirjoitettu

Mulle kelpais hienokuntonen musta tietysti parhaiten, vaikka Comero onki \m/

Toi ois kyllä maukas, vaik onkin musta :D

20" vanteet jättäis myyjälle ja vastaavat 18" tilalle jos ei muuta keksis.

Olikos uudemmissa toi tulilinnun kuva kojelaudan nahkataskussa? Mulla lukee siinä GTA ja sit näyttää mun huonoilla silmillä

RPO:than noista kaikista pitäs kysyy fotona, sadan muun foton lisäks ennen innostumista, tiiä mitä ne on syöny burgerlandissa ;D

Kirjoitettu

Anna mennä vaan! 3g avon ostaminen on sama ku laittais rahaa pankkiin.  ;D

Ei pysty.

Ainakaan vielä ;D

Yks ritsa ainaki laitettava ekaks.

Se on varma et jotain vielä tulee hommattua, mut koska on sit jo toinen juttu...

Kirjoitettu

Musta avo  92-Z28 kävis mullekkin  8) mutta tossa on maileja liikaa ja muutenkin 3kw stereodyydin huussi tuskin on mun mieleinen.

Itellä ei olis niin tarkkaa mailejenkaan kanssa, raiskattua se tulis kuitenki :P

Tarkempaa olis elintenluovuttajan mailien kanssa.

m/ Tohon ne edelliset irokkivanteet ni olis ulkokuori siinä.

Kirjoitettu

m/ Tohon ne edelliset irokkivanteet ni olis ulkokuori siinä.

fy faan  m-

Kirjoitettu

No osta nyt ennen kuin siita tulee liian halpa ja mailitkin loppuu kesken.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Pian saa jo ilman hakia m/ :W

Niinpä :P

Yhelle foorumilaiselle, joka yyveellä kyseli tosta Arskan ja Jarmon hommasta, täs yritän vinkkailla, vink vink ;) että tinkipeli käyntiin.

Ettei vaan kävis nii et vahingos lähtiski Suomeen tulemaan viientonninkamaro... :W

Vaan eiköhän tääkin kärry oo semmonen tapaus et ohitetaan oikeelta ja vasemmalta kun haetaan sitä mustaa, punasta, valkosta, hopeista, tinan väristä jne.

Oli hetki sit myynnis sunset orange metallic kamaroki, '02 SS, ehkä?

Aivan törkeen hyvä väri m/

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

http://www.cars-on-line.com/38568.html

Voivoivoi kun olisi pörssi kunnossa niin tilaisin tuosta... Onko muuten Suomessa kuinka monta 1LE:tä, 3- tai 4-Geniä? ThirdGeniä selasin ja siellä tutkittiin tuota -88:a, neljästä tehdystä taitaa olla 3 vielä jäljellä... ja arvo nousee?

Kirjoitettu

Onko muuten Suomessa kuinka monta 1LE:tä, 3- tai 4-Geniä? ThirdGeniä selasin ja siellä tutkittiin tuota -88:a, neljästä tehdystä taitaa olla 3 vielä jäljellä... ja arvo nousee?

Ei taida kukaan tietää varmuudella, mutta veikkaisin että ei ainuttakaan löydy Suomesta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...