avogta-89 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Niita samoja kuin ennekin... Pitais varmaan lahtea potkiin renkaita... jep...kyllä niitä tulee.joko 68 vastannu
GTATL Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Foortit on halpoja. http://dallas.craigslist.org/dal/cto/3447362790.html http://dallas.craigslist.org/mdf/cto/3448841742.html http://dallas.craigslist.org/dal/cto/3452331536.html http://dallas.craigslist.org/dal/cto/3465688188.html Kylla on paljon vaneja siella pain myynnissa, no taytyyhan ne maksikaanit jotenkin rajan yli saada
pantera Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Tollanen neliveto cargo astro on kyl yks parhaita hyötyautoja mulla oli yks tosi siisti -97 mut hölmö myin sen http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-CHEVY-AWD-ASTRO-CARGO-VAN-RUNS-AND-DRIVE-GREAT-LOADED-W-POWER-OPTIONS-/121040799179?pt=US_Cars_Trucks&hash=item1c2e9805cb#ht_864wt_948
TexFinn Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 jep...kyllä niitä tulee.joko 68 vastannu Yeah, right... Kylla on paljon vaneja siella pain myynnissa, no taytyyhan ne maksikaanit jotenkin rajan yli saada Tollanen neliveto cargo astro on kyl yks parhaita hyötyautoja Jep. Aika pomminvarmoja vehkeita. Eika ole enaa hinnoilla pilattu.
balez Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Baletsii http://miami.craigslist.org/pbc/cto/3487962782.html emmää.. toi olis jo liian eksoottinen tänne ja todella eksoottinen maksujen jälkeen mun lompakolle mut jos vaikka synttärilahjaks
The Retro Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2012 http://dallas.craigslist.org/dal/cto/3489432675.html
TexFinn Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2012 http://dallas.craigslist.org/dal/cto/3489432675.html Juu, pienella laitolla ajoon. Hommaat tollasen ja siihen sitten lisaksi vanillisen varaosia.
The Retro Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2012 Juu, pienella laitolla ajoon. Hommaat tollasen ja siihen sitten lisaksi vanillisen varaosia. jos perse kestäs ni tuo tapahtus juuriki kuten selostit..
TexFinn Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Ruosteiden maarasta riippuen voisi olla suht hyva aihio... http://dallas.craigslist.org/dal/cto/3504787778.html
Z-mo Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Ruosteiden maarasta riippuen voisi olla suht hyva aihio... http://dallas.craigslist.org/dal/cto/3504787778.html Lavalle moottori kyytiin ja konttiin...
pantera Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Lavalle moottori kyytiin ja konttiin... Siinä on moottori, ihan konepellin alla ... no joo..oishan toi aika duramaksilla
TexFinn Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Siinä on moottori, ihan konepellin alla ... Mutta kaks konetta on enemman rokrok.
Taisto Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Teidän takia aloin nyt miettimään tuollaisen AWD astron hommaamista... Joku 2000- laite ja bussi mallina. Suhtautuuko verottaja miten tuollaiseen ja mitenne vuosimallit meni esim. lasien ja umpioiden kanssa?
TexFinn Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kyllahan se verottaja varmaan suhatutuu ihan hyvinkin jalaittaa mielellaan sulle muutaman tonnin veropaatoksen postissa tulemaan. Varmaan joku nelja tonnia, plus/miinus jotain tuollaisesta 00+ mallista. Ellei ameriikavaloissa kuvio ole sopiva, niin sittenpitaa vaihtaa tilalle ne kaien autuaaksi tekevat umpiot joista loytyy sen maailman tarkein kirjain, eli E. Sivuvilkut, takasumarit ja kasa kaiken maailman vastaavuustodistuksia pitaa myos olla. Laseja nyt ei kai sentaan tarvii alkaa muuttelemaan...? Vahan helpommalla paasee jos hommaa ennen 31.12.1997 ankkalinnassa rekisteroidyn pirssi. Jaa ainakin tuo valoshow vahan pienemmaksi.
Z-mo Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Siinä on moottori, ihan konepellin alla ... no joo..oishan toi aika duramaksilla Herrasmies ei hehkuta...
pantera Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Herrasmies ei hehkuta... mut jos haluis sitä oikeeta voimaa kolmenollaviitosen ( "säälittävä kasa" vai mikaseoli ) tilalle...
pantera Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 loistava aihio deemäks alustaks http://miami.craigslist.org/pbc/cto/3506850673.html
GTATL Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 loistava aihio deemäks alustaks http://miami.craigslist.org/pbc/cto/3506850673.html Hmm, mahan voisin laittaa ton TTA,n vara mosan tahan Ei stana, soitan kohta ja haetaan pois jos title loytyy
Z-mo Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 mut jos haluis sitä oikeeta voimaa kolmenollaviitosen ( "säälittävä kasa" vai mikaseoli ) tilalle... Sitä oikeeta voimaa saa onneks huomattavasti halvemmalla mitä deemäksi. Ja ennenkaikkea ilman deemäksin painoa, savutusta ja dieselin katkua...
GTATL Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Sitä oikeeta voimaa saa onneks huomattavasti halvemmalla mitä deemäksi. Ja ennenkaikkea ilman deemäksin painoa, savutusta ja dieselin katkua... Siis kiisselit pitais kieltaa paastojen takia
pantera Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Sitä oikeeta voimaa saa onneks huomattavasti halvemmalla mitä deemäksi. Ja ennenkaikkea ilman deemäksin painoa, savutusta ja dieselin katkua... Luulet vaan. Ei se puperteettimoottori mitään oikea voimaa tee , cumminssista ja deemäksistä saa VOIMAA eikä mitään amisviiksi nanonyyttöneita
pantera Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Teidän takia aloin nyt miettimään tuollaisen AWD astron hommaamista... Joku 2000- laite ja bussi mallina. Suhtautuuko verottaja miten tuollaiseen ja mitenne vuosimallit meni esim. lasien ja umpioiden kanssa? tökätäänkö seuraavaan konttiin? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-GMC-Safari-Passenger-Ext-111-WB-AWD-LOW-MILES-/380541667356?pt=US_Cars_Trucks&hash=item589a0d081c
Taisto Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 tökätäänkö seuraavaan konttiin? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-GMC-Safari-Passenger-Ext-111-WB-AWD-LOW-MILES-/380541667356?pt=US_Cars_Trucks&hash=item589a0d081c Hieno auto... Näyttää vaan siltä että ei kannata tuottaa tänne Kekkoslovakiaan.
TexFinn Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2012 Siita nyt sitten valitsemaan sopiva projekti. http://orangecounty.craigslist.org/cto/3480535048.html
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään