Jump to content

Linkit hyviin diileihin (ebay/huuto.net)


Recommended Posts

Kirjoitettu

Niita samoja kuin ennekin... ::) Pitais varmaan lahtea potkiin renkaita...

 

jep...kyllä niitä tulee.joko 68 vastannu

Kirjoitettu

jep...kyllä niitä tulee.joko 68 vastannu

 

Yeah, right... ::)

 

Kylla on paljon vaneja siella pain myynnissa, no taytyyhan ne maksikaanit jotenkin rajan yli saada ;D

 

m/

 

Tollanen neliveto cargo astro on kyl yks parhaita hyötyautoja

 

Jep. Aika pomminvarmoja vehkeita. Eika ole enaa hinnoilla pilattu.

Kirjoitettu

Juu, pienella laitolla ajoon. :W Hommaat tollasen ja siihen sitten lisaksi vanillisen varaosia. ;D

 

jos perse kestäs ni tuo tapahtus juuriki kuten selostit.. ;D

Kirjoitettu

Lavalle moottori kyytiin ja konttiin...  \m/

Siinä on moottori, ihan konepellin alla ... no joo..oishan toi aika  8) duramaksilla

Kirjoitettu

Siinä on moottori, ihan konepellin alla ...

 

Mutta kaks konetta on enemman rokrok. \m/

Kirjoitettu

Teidän takia aloin nyt miettimään tuollaisen AWD astron hommaamista... Joku 2000- laite ja bussi mallina. Suhtautuuko verottaja miten tuollaiseen ja mitenne vuosimallit meni esim. lasien ja umpioiden kanssa?

Kirjoitettu

Kyllahan se verottaja varmaan suhatutuu ihan hyvinkin jalaittaa mielellaan sulle muutaman tonnin veropaatoksen postissa tulemaan. m/ Varmaan joku nelja tonnia, plus/miinus jotain tuollaisesta 00+ mallista.

 

Ellei ameriikavaloissa kuvio ole sopiva, niin sittenpitaa vaihtaa tilalle ne kaien autuaaksi tekevat umpiot joista loytyy sen maailman tarkein kirjain, eli E. ::) Sivuvilkut, takasumarit ja kasa kaiken maailman vastaavuustodistuksia pitaa myos olla. Laseja nyt ei kai sentaan tarvii alkaa muuttelemaan...? ???

 

Vahan helpommalla paasee jos hommaa ennen 31.12.1997 ankkalinnassa rekisteroidyn pirssi. Jaa ainakin tuo valoshow vahan pienemmaksi.

Kirjoitettu

Siinä on moottori, ihan konepellin alla ... no joo..oishan toi aika  8) duramaksilla

 

Herrasmies ei hehkuta...

Kirjoitettu

Herrasmies ei hehkuta...

mut jos haluis sitä oikeeta voimaa kolmenollaviitosen ( "säälittävä kasa" vai mikaseoli ) tilalle...

Kirjoitettu

mut jos haluis sitä oikeeta voimaa kolmenollaviitosen ( "säälittävä kasa" vai mikaseoli ) tilalle...

 

Sitä oikeeta voimaa saa onneks huomattavasti halvemmalla mitä deemäksi.

Ja ennenkaikkea ilman deemäksin painoa, savutusta ja dieselin katkua...

Kirjoitettu

Sitä oikeeta voimaa saa onneks huomattavasti halvemmalla mitä deemäksi.

Ja ennenkaikkea ilman deemäksin painoa, savutusta ja dieselin katkua...

Siis kiisselit pitais kieltaa paastojen takia \m/

Kirjoitettu

Sitä oikeeta voimaa saa onneks huomattavasti halvemmalla mitä deemäksi.

Ja ennenkaikkea ilman deemäksin painoa, savutusta ja dieselin katkua...

Luulet vaan. Ei se puperteettimoottori mitään oikea voimaa tee , cumminssista  ja deemäksistä saa VOIMAA eikä mitään amisviiksi nanonyyttöneita  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...