Jump to content

Linkit hyviin diileihin (ebay/huuto.net)


Recommended Posts

Kirjoitettu

jep, meni vakavaan harkintaan, \m/ \m/

Et kumminkaan osta = paremman grillin saa vaikka Prismasta pirusti halvemmalla  ;D
Kirjoitettu

Et kumminkaan osta = paremman grillin saa vaikka Prismasta pirusti halvemmalla  ;D

 

Eihan tassa varmaan hyvyyden kanssa ole mitaan tekemistakaan. :W

Kirjoitettu

Mut toi ei varmaan oo CE-hyvaksytty niin kuin tuo Nettimarkkinan laitos. :W ;D

Se ce merkki/tarra ei maksa kun 5centtia ;D

Kirjoitettu

Et kumminkaan osta = paremman grillin saa vaikka Prismasta pirusti halvemmalla  ;D

voi saada, toi on bueno, mutta pitää selvittää materiaalit,

en haluu sellasta joka on vuoden kuluttua pelkkä ruosteläjä, 8)

Kirjoitettu

:o  tinkiskö se viellä tosta  :W

 

Halpahan se on kun taalalla lahtee. ;D Sehan on greatest deal ever. ::) Vahan isommat vanteet kun olis viela laittanut...

Kirjoitettu

Tollasen '76 Camaron vois hyvin joskus vielä raiskata, ja huolella.

 

just meinasin samaa, että tossako nyt se aihio olis...

Kirjoitettu

Halpahan se on kun taalalla lahtee. ;D Sehan on greatest deal ever. ::) Vahan isommat vanteet kun olis viela laittanut...

 

sentakia juuri kun on noin pienet pyörätkin  ::)

Kirjoitettu

just meinasin samaa, että tossako nyt se aihio olis...

 

Ei olis ollenkaan huono...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...