balez Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 kyllä mää sinne osaan.. mutta misää sielä pienämäellä on amerikan herkut... sitä mää meenasi ja tietäs vähän niin vois törmätä kerholaisiin
HFB Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 onhan siellä kylällä aina ollu pieniä opasviittoja... tai sit ampasee jonku jenkkilotjan imuun jos se menis perille voishan sinne organisoida jonku pienimuotosen miitin... joku maamerkki tms mihi kulkeutus sit... tuski kuitekaa saa autojaan yhtenäiseen muodostelmaan nyt keksin.. Ernesti paikallisena alku-asukkaana vois mennä sinne jo heti auetua ja iskee jonku äffäpodi-viirin pystyy jonneki ja siihe aika millo kaikki äffäläiset viirin juurelle!
Ernesti Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2008 onhan siellä kylällä aina ollu pieniä opasviittoja... tai sit ampasee jonku jenkkilotjan imuun jos se menis perille voishan sinne organisoida jonku pienimuotosen miitin... joku maamerkki tms mihi kulkeutus sit... tuski kuitekaa saa autojaan yhtenäiseen muodostelmaan nyt keksin.. Ernesti paikallisena alku-asukkaana vois mennä sinne jo heti auetua ja iskee jonku äffäpodi-viirin pystyy jonneki ja siihe aika millo kaikki äffäläiset viirin juurelle! Heti mä sinne menen ku herään! muutama tunti pitää yövuoron jälkeen kyllä nukkua.. Vai viiri pitäs kehittää
balez Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2008 kiva nähdä sen suunnankin äffiä
HFB Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 tullaan iteki jo 11 jälkeen... koitetaan törmätä, ainakin autot nähdään jos ei muuta, sehän se tärkeintä
Cosa Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Sain puolen päivän aikaan puhelimen välityksellä tilannetiedoituksen paikan päältä
balez Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 hieno tapahtuma ja lämmin keli.. kauniita ihmisiä ja rohkea parsa.. osa väsyi kotimatkalla
set28 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 hieno tapahtuma ja lämmin keli.. kauniita ihmisiä ja rohkea parsa.. osa väsyi kotimatkalla Vässykkä takapenkillä oliko paljon ryhmää
balez Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 vanimies alias malen nauttii kameran tuikkeesta kilsoja kertyi rapiat 600 tänään... kulutuksella n.11-12 litraa sadalla.. matkavauhti reipas
balez Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Vässykkä takapenkillä oliko paljon ryhmää autoja paljon.. kerholaisiakin tuli nähtyä jonnin verran.. lähinnä Ernestin ja jukan kanssa pölöteltiin hassuja
Cosa Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 ... ja rohkea parsa... Mitä tää tarkoittaa
balez Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Mitä tää tarkoittaa jukkaa ja hänen kaunista puolisoaan.. eli autoansa.. tai siis.. niin no... saitko?
balez Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 cam68 innostui pienen yllytyksen säestämänä riivaamaan kumejaan ja hienosti meni... kamerallekkin saatiin jotain
balez Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 tässä kerholaisten autoja, jonkun toisen kuvaamina ryhmä rämä ihailee juuri Ernestin autoa http://s284.photobucket.com/albums/ll8/Tseiaar_photos/BW%20-08/?action=view¤t=IMG_1385.jpg http://s284.photobucket.com/albums/ll8/Tseiaar_photos/BW%20-08/?action=view¤t=IMG_1386.jpg http://s284.photobucket.com/albums/ll8/Tseiaar_photos/BW%20-08/?action=view¤t=IMG_1387.jpg http://s284.photobucket.com/albums/ll8/Tseiaar_photos/BW%20-08/?action=view¤t=IMG_1254.jpg
balez Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Missäs ne cam68:n kuvat on meillä on kuvia tai siis stimbellä mutta ei tänään ehdi.. tuolla oli vaan puolikkaita peräpään otoksia
Ernesti Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 vähän huonohko kuva mut kuitenkin..
Ernesti Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 jukkaa ja hänen kaunista puolisoaan.. eli autoansa.. tai siis..
HFB Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 onko vika jukassa jos jotain on hukassa? riimiä! tulihan tuolla käytyä. autoja oli paljon, keli mitä mainioin ja nähtiin muutama "alan mies"... mitä muuta voi vaatia.
-Zn- Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Paikalla tuli kanssa pyörähdettyä, tosin omalla F:llä ei päässyt matkaan viime viikolla tulleen puolavian takia Keli oli mainio, ja auto oli kerääntynyt paikalla mukavasti. F-bodyjakin oli useita, tässä niistä muutamasta kuvia:
-Zn- Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Tämä musta lintunen oli varsin matalan oloinen ilmestys..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään