Jump to content

Big Wheels 08, Pieksämäki 18-20.7


Recommended Posts

Kirjoitettu

kyllä mää sinne osaan.. mutta misää sielä pienämäellä on amerikan herkut... sitä mää meenasi ja tietäs vähän niin vois törmätä kerholaisiin  m/

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • balez

    17

  • cam68

    12

  • Ernesti

    9

  • -Zn-

    8

Kirjoitettu

onhan siellä kylällä aina ollu pieniä opasviittoja... tai sit ampasee jonku jenkkilotjan imuun jos se menis perille  :P

voishan sinne organisoida jonku pienimuotosen miitin... joku maamerkki tms mihi kulkeutus sit... tuski kuitekaa saa autojaan yhtenäiseen muodostelmaan

 

nyt keksin.. Ernesti paikallisena alku-asukkaana vois mennä sinne jo heti auetua ja iskee jonku äffäpodi-viirin pystyy jonneki ja siihe aika millo kaikki äffäläiset viirin juurelle!  *clap*

Kirjoitettu

onhan siellä kylällä aina ollu pieniä opasviittoja... tai sit ampasee jonku jenkkilotjan imuun jos se menis perille  :P

voishan sinne organisoida jonku pienimuotosen miitin... joku maamerkki tms mihi kulkeutus sit... tuski kuitekaa saa autojaan yhtenäiseen muodostelmaan

 

nyt keksin.. Ernesti paikallisena alku-asukkaana vois mennä sinne jo heti auetua ja iskee jonku äffäpodi-viirin pystyy jonneki ja siihe aika millo kaikki äffäläiset viirin juurelle!  *clap*

 

Heti mä sinne menen ku herään! muutama tunti pitää yövuoron jälkeen kyllä nukkua.. Vai viiri pitäs kehittää ;D

Kirjoitettu

tullaan iteki jo 11 jälkeen... koitetaan törmätä, ainakin autot nähdään jos ei muuta, sehän se tärkeintä  :P

Kirjoitettu

Sain puolen päivän aikaan puhelimen välityksellä tilannetiedoituksen paikan päältä  m/

Kirjoitettu

hieno tapahtuma ja lämmin keli.. kauniita ihmisiä ja rohkea parsa.. osa väsyi kotimatkalla

19072008865huilii.JPG}

Kirjoitettu

hieno tapahtuma ja lämmin keli.. kauniita ihmisiä ja rohkea parsa.. osa väsyi kotimatkalla

Vässykkä takapenkillä ;D oliko paljon ryhmää
Kirjoitettu

vanimies alias malen nauttii kameran tuikkeesta  ;D kilsoja kertyi rapiat 600 tänään... kulutuksella n.11-12 litraa sadalla.. matkavauhti reipas  8)

19072008866asento.JPG}

Kirjoitettu

Vässykkä takapenkillä ;D oliko paljon ryhmää

autoja paljon.. kerholaisiakin tuli nähtyä jonnin verran..  m/ lähinnä Ernestin ja jukan kanssa pölöteltiin hassuja

Kirjoitettu

Mitä tää tarkoittaa  ???

jukkaa ja hänen kaunista puolisoaan.. eli autoansa.. tai siis.. niin no... saitko?

Kirjoitettu

cam68 innostui pienen yllytyksen säestämänä riivaamaan kumejaan  \m/ ja hienosti meni... kamerallekkin saatiin jotain  m/

Kirjoitettu

Missäs ne cam68:n kuvat on  \m/

meillä on kuvia tai siis stimbellä mutta ei tänään ehdi.. tuolla oli vaan puolikkaita peräpään otoksia  :-X

Kirjoitettu

jukkaa ja hänen kaunista puolisoaan.. eli autoansa.. tai siis..

iltaa.jpg}

Kirjoitettu

onko vika jukassa jos jotain on hukassa?  riimiä!

 

tulihan tuolla käytyä. autoja oli paljon, keli mitä mainioin ja nähtiin muutama "alan mies"... mitä muuta voi vaatia.  8)

 

 

Kirjoitettu

Paikalla tuli kanssa pyörähdettyä, tosin omalla F:llä ei päässyt matkaan viime viikolla tulleen puolavian takia  :-\

Keli oli mainio, ja auto oli kerääntynyt paikalla mukavasti.

F-bodyjakin oli useita, tässä niistä muutamasta kuvia:

Big_Wheels_-08_6.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...