Mopoilija Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2008 Eli olis tuo Vantaan cruisailu aikaistettu Juhannuksen takia. Sankoin joukoin vaan porukkaa paikalle http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=140948
Sarita Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2008 No sviddu, perjantai ja 13., ja työreissussa. Ei pääse. :'(
balez Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 sutii sutii sutii... kyllä se arton auto rähisee ja on komia
Mopoilija Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Sutii juu ja on komia http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202008/Cruisings/Vantaa/13.6/?n=0
balez Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202008/Cruisings/Vantaa/13.6/MOP_7376.jpg onpas hyvä kuva meidän katiskoista
Z-mo Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 sutii sutii sutii... kyllä se arton auto rähisee ja on komia Tässä täys rähinä päällä. Sheivatut ovenkahvat on http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202008/Cruisings/Vantaa/13.6/MOP_7428.jpg
leoelain Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2008 Sutii juu ja on komia tainnut mopoilija saada tuon kameran jo kohdussa kun kuvat noin komeita.itsekin olin tulossa mutta meni ohiajoksi kun työt iski päälle.
z 28 jari Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 On se vaan hieno: http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202008/Cruisings/Vantaa/13.6/MOP_7388.jpg
balez Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 On se vaan hieno: http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202008/Cruisings/Vantaa/13.6/MOP_7388.jpg tuo on kyllä hieno... vähän samanlainen kuin sun mutta 15 vuotta vanhempana
Sarita Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2008 Millois on seuraava Vantaa Cruising?
-vellu Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2008 Millois on seuraava Vantaa Cruising? Sehän olis joka kuun 3. perjantai ~ pe 18.7.
Sarita Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Onkohan tänne menijöitä huomenna?
Senior Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Mahdollinen mierontie kutsuu...
Shadowcast Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Yltääköhän tää Ruskeasannan Shellille asti... Siinä lähistöllä kun asustelen vois siellä käväistä..... Ellei sit oo ratin takana....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään