Nupa Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Olisko halukkaita tuollaselle rymistykselle? Joku lauantai tai sunnuntai ja min. 10-12 henkilön ryhmä olis varmaan sopiva jakaa kahteen joukkueeseen. http://www.paintballgames.fi/index.html Paintball Park sijaitsee kehä III:n tuntumassa Vantaan Viinikkalassa lentokentän välittömässä läheisyydessä. Riippuen ryhmäkoosta suosittelemme varaamaan pelitapahtumaan 2-3 tuntia. Kaikki osallistujat saavat maastohaalarit, päähineet, hanskat ja suojavusteet. 300palloa /pelaaja rittää noin 2 tunnin pelaamiseen. Järjestetyissä pelitapahtumissa huolehdimme niin pelien kulusta kuin varusteiden toiminnasta joten voitte keskittyä täysin itse pelaamiseen ja hauskanpitoon. Ottakaa vain sään mukaan lämmintä vaatetta haalareiden alle ja ulkoiluun sopivat jalkineet. Mikäli haluatte pelitapahtuman lisäksi muuta ohjelmaa, valmiiksi järjestetyn ruokailun ja virvoikkeet sekä kuljetuksen ilmoittakaa vain toiveistanne tehdessänne varauksen. Paketti 1. sisältäen 300palloa 45,- /pelaaja Paketti 2. sisältäen rajattoman pallon 60,- /pelaaja Hintamme sisältävät alv. Pyytäkää tarjous koululais, urheilu ja vastaaville ryhmille. Halukkaat vois ilmottautua vaikka tähän. Kuinkas olis esim 5. tai 6. heinäkuuta?
Cosa Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Toi on hauskaa. Voisin olla mukana Ollaanko me koululais-, urheilu- tai vastaava ryhmä
Z-mo Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Jeejee, hauskaa puuhaa. Mukana jos vaan osuu aikatauluihin...
Shadowcast Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2008 Toi on hauskaa, oisin mukana mutta noi päivät ei sovi mulle. Mites ois joku toinen ajankohta?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään