Jump to content

NITROKISAT alastarolla 3-6.7.08


Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko joku menossa joko lauantaina tai sit sunnuntaina kattoon skaboja?ite ajattelin lähteä mutta siin tapauksesa et saan kyydin tai sit jiku tulee jakaan noit bensoja niin vois lähteä omallaki :D

Kirjoitettu

Paikalle saapuminen riippuu nyt siittä että miten saan tuon ponun toimimaan ja toimiiko ees kun saan virrat taas päälle. Epävarma ehkä paikalle saapuminen

Kirjoitettu

eiköhän niit saa portiltaki ::) Hitto et ei oo to-pe vapaa olis selvinny halvalla kokoaika liput to-su ainoastaan 25€ ja telttapaikka 10€ :'( :'(

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...