gmc63 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Onko joku menossa joko lauantaina tai sit sunnuntaina kattoon skaboja?ite ajattelin lähteä mutta siin tapauksesa et saan kyydin tai sit jiku tulee jakaan noit bensoja niin vois lähteä omallaki
Cujo Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Paikalle saapuminen riippuu nyt siittä että miten saan tuon ponun toimimaan ja toimiiko ees kun saan virrat taas päälle. Epävarma ehkä paikalle saapuminen
gmc63 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 eiköhän niit saa portiltaki Hitto et ei oo to-pe vapaa olis selvinny halvalla kokoaika liput to-su ainoastaan 25€ ja telttapaikka 10€ :'( :'(
Recommended Posts