rokzetä Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 täytynee varata fiilistelypaikka ennen ku loppuvat.jos vaikka sais uutta kipunaa harrastukseen.
Senior Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 :'( Tulisihan sitä vaan työporukan kanssa mieron tiellä... :'(
balez Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 aikoja kun kattoo niin jos vaikka 230 olis takafillareilta
Sarita Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 :'( Tulisihan sitä vaan työporukan kanssa mieron tiellä... :'( Teidän alalla tuntuu olevan usein tarvetta ulkoiseen yhdessäoloon? Luulisi, että yhteiset "haistajaiset" korvaisivat laadun?
keke Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Joutuu perumaa Pistivät perkules vanhuksen vielä kurssille
Juhani LS1 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Voisin tuoda kaks bilikaa ja sit jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa niin tulla aikasemmin jotain 11.....
-vellu Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Päivitetty Keken poisjäänti ja Juhanin autot.
-vellu Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Yksi paikka vielä vapaana. Kellonajat ovat nyt nuo jotka on merkitty kunkin nimimerkin eteen. Olkaa paikalla noin tuntia ennen omaa aikaa, niin vältytään turhalta odottelulta (saa toki olla vaikka koko päivän). Jos joku haluaa muuttaa omaa aikaansa, niin infoa tähän.
v8camaro Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 jos vaikka sais uutta kipunaa harrastukseen. mites siinä nyt on niin päässy käymään, että vanha kipuna on kadonnu
KKOSKINEN Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Mä joudun perumaan . Paha, että jäi näin viimetinkaan.
-vellu Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Loppuiltapäivän aikoja aikaistettu poisjääntien takia 12.30 Sarita 13.00 mikke 13.30 SamiS
68corvette Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Mä joudun perumaan . Paha, että jäi näin viimetinkaan. No voi rähmä.. olisi ollut kyllä hyvin milenkiintoinen nähdä miten toimii. Meinaatko käydä mittailemassa kuitenkin vielä syksyn aikana?
Rale Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 ei muutakun hyviä vetoja, laittakaa sit tuloksia tänne näkyville itse kävin tänää tehonmittauksessa ja säätämässä, otti puoltoista tuntia. mut pääasia on et nyt pelaa \
balez Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 olin kait päivän kovin vääntäjä... parhaat fiilarit tosin sain parkkiksella siitä kun istui cudassa
repa Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 olin kait päivän kovin vääntäjä... parhaat fiilarit tosin sain parkkiksella siitä kun istui cudassa Sotkit sitten penkin siitä
zodiack Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Hyvät makkarat ja limukat oli kiitokset grillimestarillle
rokzetä Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Hyvät makkarat ja limukat oli kiitokset grillimestarillle kyllä hiukoo,kun ei kerenny jäädä vellun grillille. polttopuukuorma tuli yllättäin,nyt kaikki liiterissä kuivana.just alko sataan.
Sarita Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 ei muutakun hyviä vetoja, laittakaa sit tuloksia tänne näkyville itse kävin tänää tehonmittauksessa ja säätämässä, otti puoltoista tuntia. mut pääasia on et nyt pelaa \ Minä ja muut olemme laittaneet dynotuloksia omien projektiemme yhtetyteen jäsenosioon.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään