Jump to content

20.9. Manse Special @hämeenkyrö 1/4 mailin kiihdytyskisa,

Recommended Posts

Kirjoitettu

niin no,eihän sillä reissulla kauaa mene,ellei "osa vaihteista" jää kentälle  ::)

Pendolinolla suoraan Vltavaan ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Onko ketään lähdössä tänne   ???

tarkotus olis jos keli on yhtään sinnepäin ja joku valasee missä tommonen kenttä siaitsee, dynossa heräs epäilys et ajan autoani ihan väärin ja se pitäs ny viel testata

Kirjoitettu

Kyllä, "rengasvarauksella"...eli jos renkaat ehtii tulla niin kyllä, jos ei niin keväämmällä sitten uudestaan.

Kirjoitettu

Kyllä, "rengasvarauksella"...eli jos renkaat ehtii tulla niin kyllä, jos ei niin keväämmällä sitten uudestaan.

mitkä renkaat..? mulla olis ne yhdet sliksit tietysti enkä itse ole tulossa

Kirjoitettu

mitkä renkaat..? mulla olis ne yhdet sliksit tietysti enkä itse ole tulossa

Kiitosta vaan kovasti tarjouksesta, mutta sulla taitaa olla 15" sliksit? Mulla on takana LS1 levyjarrut ja 16" on vissiin pienin vannekoko mikä sopii noiden kanssa.

Kirjoitettu

Kiitosta vaan kovasti tarjouksesta, mutta sulla taitaa olla 15" sliksit? Mulla on takana LS1 levyjarrut ja 16" on vissiin pienin vannekoko mikä sopii noiden kanssa.

ai prkl.. sitten ei passaa  m-

Kirjoitettu

nope, en oo ehtiny katsastaa.... ja taidan laittaa talviteloille ton 94 senkin

Kirjoitettu

Tulossa ollaan. Sain auton taas kuntoon ja täytyy lähteä testaamaan ennen ku laitan seisontaan.

Kirjoitettu

jep, kokeileen onko vehkeet viel lyönnissä 8)

mikke rykäsee alle 14s  m/ jos ei niin on se perkele

Kirjoitettu

Mää aattelin kans valua paikalle.Se on sitte eriasia mitä siellä teen :) Jos vaikka kahvia keittelis yms ;)

Kirjoitettu

Juu,käytiin potkii renkaita ja vähän liukastelemassa sateisella radalla. Eihän tuolla mitään aikoja oikeen kukaan ajellu.Kuhan pääs tuntumalle :)

Kirjoitettu

Juu,käytiin potkii renkaita ja vähän liukastelemassa sateisella radalla. Eihän tuolla mitään aikoja oikeen kukaan ajellu.Kuhan pääs tuntumalle :)

en saanu minkäänlaista tietoa ajasta ni ei tiedä sutiko edes hyvin, vai löytyykö tulokset jostain ???

Kirjoitettu

Mää kävin kysymässä ku kukaan ei kertonu.Kuulemma jonnekkin nettiin tulee aikoja joskus sitte.Ei mitään hajua kuiteskaan minne.

Kirjoitettu

Mää kävin kysymässä ku kukaan ei kertonu.Kuulemma jonnekkin nettiin tulee aikoja joskus sitte.Ei mitään hajua kuiteskaan minne.

Voi pyhä sylvi!  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...