keke Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2008 Täällä pääsis ilmeisesti vielä kiskaseen kauden viimesen vartin olisko lähtiöitä http://www.manse-cruising.com/index.php?a=etusivu
-vellu Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2008 niin no,eihän sillä reissulla kauaa mene,ellei "osa vaihteista" jää kentälle Pendolinolla suoraan Vltavaan
keke Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Onko ketään lähdössä tänne
mikke Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Onko ketään lähdössä tänne tarkotus olis jos keli on yhtään sinnepäin ja joku valasee missä tommonen kenttä siaitsee, dynossa heräs epäilys et ajan autoani ihan väärin ja se pitäs ny viel testata
Nupa Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Mullaki taitaa laatikko toimii taas...
xaekx Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kyllä, "rengasvarauksella"...eli jos renkaat ehtii tulla niin kyllä, jos ei niin keväämmällä sitten uudestaan.
keke Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 http://www.infokartta.fi/hameenkyro/ Tuolta löytyy kartta tarkempi siainti löytyy, Liikenne - lentokenttä
balez Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kyllä, "rengasvarauksella"...eli jos renkaat ehtii tulla niin kyllä, jos ei niin keväämmällä sitten uudestaan. mitkä renkaat..? mulla olis ne yhdet sliksit tietysti enkä itse ole tulossa
xaekx Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 mitkä renkaat..? mulla olis ne yhdet sliksit tietysti enkä itse ole tulossa Kiitosta vaan kovasti tarjouksesta, mutta sulla taitaa olla 15" sliksit? Mulla on takana LS1 levyjarrut ja 16" on vissiin pienin vannekoko mikä sopii noiden kanssa.
balez Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kiitosta vaan kovasti tarjouksesta, mutta sulla taitaa olla 15" sliksit? Mulla on takana LS1 levyjarrut ja 16" on vissiin pienin vannekoko mikä sopii noiden kanssa. ai prkl.. sitten ei passaa
keke Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Huomenna,ketä tulossa?
mikke Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 jep, kokeileen onko vehkeet viel lyönnissä
zodiack Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 nope, en oo ehtiny katsastaa.... ja taidan laittaa talviteloille ton 94 senkin
Guest PHRT Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Tulossa ollaan. Sain auton taas kuntoon ja täytyy lähteä testaamaan ennen ku laitan seisontaan.
balez Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 jep, kokeileen onko vehkeet viel lyönnissä mikke rykäsee alle 14s jos ei niin on se perkele
selli Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Mää aattelin kans valua paikalle.Se on sitte eriasia mitä siellä teen Jos vaikka kahvia keittelis yms
selli Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Juu,käytiin potkii renkaita ja vähän liukastelemassa sateisella radalla. Eihän tuolla mitään aikoja oikeen kukaan ajellu.Kuhan pääs tuntumalle
mikke Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Juu,käytiin potkii renkaita ja vähän liukastelemassa sateisella radalla. Eihän tuolla mitään aikoja oikeen kukaan ajellu.Kuhan pääs tuntumalle en saanu minkäänlaista tietoa ajasta ni ei tiedä sutiko edes hyvin, vai löytyykö tulokset jostain
selli Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Mää kävin kysymässä ku kukaan ei kertonu.Kuulemma jonnekkin nettiin tulee aikoja joskus sitte.Ei mitään hajua kuiteskaan minne.
Sarita Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Mää kävin kysymässä ku kukaan ei kertonu.Kuulemma jonnekkin nettiin tulee aikoja joskus sitte.Ei mitään hajua kuiteskaan minne. Voi pyhä sylvi!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään