z 28 jari Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Itsekkin Walbron muutamakuukausi sitten ostaneena.... http://www.thirdgen.org/techboard/aftermarket-product-review/487572-walbro-255-lph-tank.html
Rale Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 luin jutun, itselläni on 255 holley tankissa. jutussa sanottiin et holley olis walbro holleyn leimoilla mulla pumppu on toiminu moitteettomasti, ja toivottavasti toimii jatkossakin. oli nimittäin todella hankala saada tankki irti autosta yhtenä kappaleena
-vellu Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Mulla on myös 255 walbro tankissa ja tupla walbro menossa kohta tilalle. Helppo vaihtaa kun on luukku http://www.transam.fi/kuvia/2006-07-12%20Trans%20Am%20-%20luukku.jpg
Rale Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 hyvä idea tollanen luukku ilmestyy mullekin kun seuraavaksi vaihdan pumppua
z 28 jari Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 . oli nimittäin todella hankala saada tankki irti autosta yhtenä kappaleena Mulla kun tepuloitiin toi tankki irti,oli suurin homma ottaa muu rekvisiitta pois tankin ympäriltä.Ite tankki tuli pois kivuttomasti.Muuta huonoa en Walbrossa havainnut kuin sen, että 150tmi ajettu bosch:in pumpun takaisku piti paremmin kuin bränikän Wallbron...Eiköhän toi kestävyys selviä lähiaikoina.
Jake Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2008 sama värkki tankissa ja tuhansia litroja takana ilman huolia.
avo rs89 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2009 Ou no. Mikä näissä walbroissa olikaan vikana kun en ite pääse lukemaan tuota juttua..
z 28 jari Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2010 Updeittausta aiheeseen: http://www.thirdgen.org/techboard/tpi/568908-grand-national-fuel-pump.html
Blower Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2010 Ton linkin mukaan edes jotain parannuksia olis tehty. http://www.turbobuick.com/forums/general-turbo-buick-tech/263358-walbro-fuel-pump-update.html Mites pumpun elinikään vaikuttaa alimitotetut sähköjohdot tai että ajetaan paljon vajaalla tankilla? Holleyn pumppu odottaa asennusta itellä ja melkein nauru pääsi kun kattelin, miten ohkaista johtoa pumpun omat johdot on.
z 28 jari Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 No niin,nyt se wallbro sitten oksensi.Kesti 2 vuotta/4000miles.Melko hyvin...sanoisin...laatutuote....
Z-mo Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 No niin,nyt se wallbro sitten oksensi.Kesti 2 vuotta/4000miles.Melko hyvin...sanoisin...laatutuote.... No perse. Täytyy toivoa että oma valpro kestää vähän pitempään.
z 28 jari Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 On se tosi proo pumppa.Nyt täytyis vaan keksiä mitä tilalle? Ps.kävi muuten jonkunsortin joulu kun toi pumppu hajos.Olin noin 700m ennen kotipihaa kun kikotin sammui.Vaihde N:lle ja sai senverran lisävauhtia jyrkästä alamäestä ,että jakso rullata tallin rampille saakka.Hannuhanhi rules!
balez Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 On se tosi proo pumppa.Nyt täytyis vaan keksiä mitä tilalle? Ps.kävi muuten jonkunsortin joulu kun toi pumppu hajos.Olin noin 700m ennen kotipihaa kun kikotin sammui.Vaihde N:lle ja sai senverran lisävauhtia jyrkästä alamäestä ,että jakso rullata tallin rampille saakka.Hannuhanhi rules! eli ei walbroa mun tankkiin.. ilmoita kun löydät jotain fiksua
Soppa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Mulla muistaakseni Accelin pumppu ja alko kans oikutteleen. Ikää on ehkä 7v mutta maileja ei paria tuhatta enempää. Paska mikä paska...paitsi mullaki hajos kotipihaan Onkohan muuten sama tavara eri merkillä?
z 28 jari Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Mulla muistaakseni Accelin pumppu ja alko kans oikutteleen. Ikää on ehkä 7v mutta maileja ei paria tuhatta enempää. Paska mikä paska...paitsi mullaki hajos kotipihaan Onkohan muuten sama tavara eri merkillä? Perin mahollista että vaan pakkaavat eri paffilootaan.Niin se munkin pumpussa luki jotta made in usa.
z 28 jari Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Racetronix:ilta kyselin pumppua,sanoivat että eivät käytä tuota F20000169 mallia,ollut kuulemma ongelmia...Käyttävät GSS 340M mallia http://www.racetronix.com/F20000169vs340.html Onkos kuka tilannut tuolta Racetronix:ilta,voipiko maksaa paypallilla?
-vellu Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Olen tilannut muutamaan kertaan ja toimi hyvin.
z 28 jari Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Käyttelin autoa pihassa ja tuntuis pelittävän ok.Ettei vaan olis ollut eilen semmonen tilanne että kun tulin konetietä kotio~50km,niin toi vaimennin(joka on tankin alla)olis kuumentanut bensaa ninnpaljon että olis tehnyt höyrylukkoja.Oli meinaan imusarjakin vähän pirunkuuma kun pääsi kotiin(ja toi steltti ei lämpee niin herkästi kuin orkkis avaruushämähäkki) Huomenna sen viimeistään näkee mitä käy jos lähtee tohon muistokulkueeseen. edit:niinhän se vaan hyyty kun lämpes tarpeeksi.Parituntia jäähdyttyään pelasi taas ,ja pääsin kotio.Racetronix:ilta tilattu uus gss340m.Ja pikana...
z 28 jari Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2010 Pumppa tuli kotio.Melko kähvelään, sanoisin.Enää ei vaadi kuin taka-akseli alas ,tankki pois....
z 28 jari Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2010 Pumppa vaihdettu.Uudella pumpulla nous bensanpaineet ~0.5bar koskematta regulaattoriin.Uuden pumpun ääni erilainen kuin mitä vanhassa oli.Vanha piti semmosta vinkunaa,uusi lähinnä murinaa.Katotaan nyt kauanko tämä nykyinen kestää...
avo rs89 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Enpä suosittele minäkään tuota 169 loppusta wabroa kellekään, mulla se kesti n.500km sitten ei enää lämmettyään tehnyt painetta.
F350 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Tilasin ittelle tuolta Racetronixilta tuon 340:sen pumpun. Tuli Plug'n play johtosarjan kanssa ja bensa virtaa ihan eri tavalla kuin aikaisemmin, kohina kuuluu bensakiskoista Ja vaikutti tehoihin
z 28 jari Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2010 Onkos kellään tietoa paljonko toi GSS340M kestää etanoolia(kun ei aina viittis yhtä kysymystä varten loggautua kaikenmaailmanfoorumeihin)?
F350 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Onkos kellään tietoa paljonko toi GSS340M kestää etanoolia(kun ei aina viittis yhtä kysymystä varten loggautua kaikenmaailmanfoorumeihin)? Ei kestä, vastaus Walbro:lta : "In reply to your inquiry, GSS340 is not designed for use in ethanol. Use in E85 will dramatically shorten the life of the pump."
z 28 jari Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Ei kestä, vastaus Walbro:lta : "In reply to your inquiry, GSS340 is not designed for use in ethanol. Use in E85 will dramatically shorten the life of the pump." Ei hyvä,kumminkin lähitulevaisuudessa toi pumppubensan etanoolipitoisuus tulee nousemaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään