Jump to content

Hyvä tietää Walbron pumpuista

Recommended Posts

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• z 28 jari

16

• calais1965

12

• F350

9

• Blower

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

luin jutun, itselläni on 255 holley tankissa. jutussa sanottiin et holley olis walbro holleyn leimoilla ??? mulla pumppu on toiminu moitteettomasti, ja toivottavasti toimii jatkossakin. oli nimittäin todella hankala saada tankki irti autosta yhtenä kappaleena ;D

Kirjoitettu

Mulla on myös 255 walbro tankissa ja tupla walbro menossa kohta tilalle.

Helppo vaihtaa kun on luukku ;D

http://www.transam.fi/kuvia/2006-07-12%20Trans%20Am%20-%20luukku.jpg

Kirjoitettu

hyvä idea m/ tollanen luukku ilmestyy mullekin kun seuraavaksi vaihdan pumppua :-P

Kirjoitettu

. oli nimittäin todella hankala saada tankki irti autosta yhtenä kappaleena ;D

Mulla kun tepuloitiin toi tankki irti,oli suurin homma ottaa muu rekvisiitta pois tankin ympäriltä.Ite tankki tuli pois kivuttomasti.Muuta huonoa en Walbrossa havainnut kuin sen, että 150tmi ajettu bosch:in pumpun takaisku piti paremmin kuin bränikän Wallbron...Eiköhän toi kestävyys selviä lähiaikoina.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

sama värkki tankissa ja tuhansia litroja takana ilman huolia.

• 10 months later...
Kirjoitettu

Ou no. Mikä näissä walbroissa olikaan vikana kun en ite pääse lukemaan tuota juttua..

• 8 months later...
  • 3 months later...
Kirjoitettu

No niin,nyt se wallbro sitten oksensi.Kesti 2 vuotta/4000miles.Melko hyvin...sanoisin...laatutuote....

Kirjoitettu

No niin,nyt se wallbro sitten oksensi.Kesti 2 vuotta/4000miles.Melko hyvin...sanoisin...laatutuote....

No perse. Täytyy toivoa että oma valpro kestää vähän pitempään.

Kirjoitettu

On se tosi proo pumppa.Nyt täytyis vaan keksiä mitä tilalle????

Ps.kävi muuten jonkunsortin joulu kun toi pumppu hajos.Olin noin 700m ennen kotipihaa kun kikotin sammui.Vaihde N:lle ja sai senverran lisävauhtia jyrkästä alamäestä ,että jakso rullata tallin rampille saakka.Hannuhanhi rules!

Kirjoitettu

On se tosi proo pumppa.Nyt täytyis vaan keksiä mitä tilalle????

Ps.kävi muuten jonkunsortin joulu kun toi pumppu hajos.Olin noin 700m ennen kotipihaa kun kikotin sammui.Vaihde N:lle ja sai senverran lisävauhtia jyrkästä alamäestä ,että jakso rullata tallin rampille saakka.Hannuhanhi rules!

eli ei walbroa mun tankkiin.. ilmoita kun löydät jotain fiksua  m/

Kirjoitettu

Mulla muistaakseni Accelin pumppu ja alko kans oikutteleen. Ikää on ehkä 7v mutta maileja ei paria tuhatta enempää. Paska mikä paska...paitsi mullaki hajos kotipihaan ::) Onkohan muuten sama tavara eri merkillä?

Kirjoitettu

Mulla muistaakseni Accelin pumppu ja alko kans oikutteleen. Ikää on ehkä 7v mutta maileja ei paria tuhatta enempää. Paska mikä paska...paitsi mullaki hajos kotipihaan ::) Onkohan muuten sama tavara eri merkillä?

Perin mahollista että vaan pakkaavat eri paffilootaan.Niin se munkin pumpussa luki jotta made in usa.

Kirjoitettu

Käyttelin autoa pihassa ja tuntuis pelittävän ok.Ettei vaan olis ollut eilen semmonen tilanne että kun tulin konetietä kotio~50km,niin toi vaimennin(joka on tankin alla)olis kuumentanut bensaa ninnpaljon että olis tehnyt höyrylukkoja.Oli meinaan imusarjakin vähän pirunkuuma kun pääsi kotiin(ja toi steltti ei lämpee niin herkästi kuin orkkis avaruushämähäkki)

Huomenna sen viimeistään näkee mitä käy jos lähtee tohon muistokulkueeseen.

edit:niinhän se vaan hyyty kun lämpes tarpeeksi.Parituntia jäähdyttyään pelasi taas ,ja pääsin kotio.Racetronix:ilta tilattu uus gss340m.Ja pikana...

Kirjoitettu

Pumppa tuli kotio.Melko kähvelään, sanoisin.Enää ei vaadi kuin taka-akseli alas ,tankki pois....

Kirjoitettu

Pumppa vaihdettu.Uudella pumpulla nous bensanpaineet ~0.5bar koskematta regulaattoriin.Uuden pumpun ääni erilainen kuin mitä vanhassa oli.Vanha piti semmosta vinkunaa,uusi lähinnä murinaa.Katotaan nyt kauanko tämä nykyinen kestää...

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Enpä suosittele minäkään tuota 169 loppusta wabroa kellekään, mulla se kesti n.500km sitten ei enää lämmettyään tehnyt painetta.  :-\

Kirjoitettu

Tilasin ittelle tuolta Racetronixilta tuon 340:sen pumpun. Tuli Plug'n play johtosarjan kanssa  m/ ja bensa virtaa ihan eri tavalla kuin aikaisemmin, kohina kuuluu bensakiskoista \m/ Ja vaikutti tehoihin

• 3 months later...
Kirjoitettu

Onkos kellään tietoa paljonko toi GSS340M kestää etanoolia(kun ei aina viittis yhtä kysymystä varten loggautua kaikenmaailmanfoorumeihin)?

Kirjoitettu

Onkos kellään tietoa paljonko toi GSS340M kestää etanoolia(kun ei aina viittis yhtä kysymystä varten loggautua kaikenmaailmanfoorumeihin)?

Ei kestä, vastaus Walbro:lta : "In reply to your inquiry, GSS340 is not designed for use in ethanol. Use in E85 will dramatically shorten the life of the pump."
Kirjoitettu

Ei kestä, vastaus Walbro:lta : "In reply to your inquiry, GSS340 is not designed for use in ethanol. Use in E85 will dramatically shorten the life of the pump."

Ei hyvä,kumminkin lähitulevaisuudessa toi pumppubensan etanoolipitoisuus tulee nousemaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...