Jump to content

Hyvä tietää Walbron pumpuista

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ei hyvä,kumminkin lähitulevaisuudessa toi pumppubensan etanoolipitoisuus tulee nousemaan.

Shellin V:ssä ei oo etanolia
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• z 28 jari

16

• calais1965

12

• F350

9

• Blower

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Rakentelen tässä parasta aikaa sumppua tankkiin jotta ei vaan vahingossakaan vetäise ilmoja.

sumppu.jpg}

Kirjoitettu

Yhtään Walbron pumppua ei tule enää mulle, ei kestänyt edes yhtä kesää.

Bosch fp200 motorsport pumppu on huomattavasti parempi maksaa motonetilla 175€.

Tuottoa huomattavasti enemmän, voi asentaa linjaan tai tankin sisälle.

http://www.bosch-motorsport.de/pdf/components/fuel_pumps/FP-200.pdf

Vaikuttais asialliselle pumpulle.Täytyy laittaa harkintaan jos(ja kun) nykyinen walbro sanoo moi.

Kirjoitettu

Bosch fp200 motorsport pumppu on huomattavasti parempi maksaa motonetilla 175€.

Tuottoa huomattavasti enemmän, voi asentaa linjaan tai tankin sisälle.

http://www.bosch-motorsport.de/pdf/components/fuel_pumps/FP-200.pdf

Oliskohan walbrolla laskenut laatu kun mun gta.ssa pelaa vielakin ihan hyvin 3 kesaa ajettu ja 6v vanha :W tai sitten mulla vaan on ollu hyva tuuri ;D

Kirjoitettu

Mikä Walbro sulla hajos, kun niitä on useampaa mallia, tuo 340 pitäis olla lujin?
Kirjoitettu

Shellin V:ssä ei oo etanolia

Menneenkesänlumia.KTT:n mukaan 5% etanoolia.

Kirjoitettu

Menneenkesänlumia.KTT:n mukaan 5% etanoolia.

Onkohan tuolla vaikutusta kestävyyteen? Eipä tartte enää laittaa masinolia tankkiin ;D
Kirjoitettu

Eikä näköjään tuo boschikaan kestä etanolibensaa, kestoikä E85:lla 500 tuntia.

500 tuntiaX200 km/h = 100000 km  ;D

(itsehän en tota etanolisotkua laita tankkiin...)

• 2 months later...
Kirjoitettu

Nyt porsi viime syksynä ostettu GSS340 Walbro m- Vaihdon jälkeen ei ole ajettu edes 500km. Pitää vissiin käydä hakemassa tuo Bosch 044

Kirjoitettu

Ilmeisesti Walbrot tehdään nykyään kiinassa?

Huomattu on että ne ei kestä mitään.

Itsellä jäi yli yksi tuommoinen hotwire kit jos jotakin kiinnostaa, olisi varmaan asiallinen sen bosh pumpun kanssa.

"Tällä kitillä saa muutes lisää virtaa pumpulle, tarkoitettu turbo buickkiin mutta passaa suoraan muihinkin vehkeisiin.

Yksi ylimääräinen sarja löytyy multa jos joku tarvitsee."

http://www.casperselectronics.com/store2/product_info.php?cPath=5_6_10&products_id=615

Kirjoitettu

Ilmeisesti Walbrot tehdään nykyään kiinassa?

Huomattu on että ne ei kestä mitään.

Itsellä jäi yli yksi tuommoinen hotwire kit jos jotakin kiinnostaa, olisi varmaan asiallinen sen bosh pumpun kanssa.

"Tällä kitillä saa muutes lisää virtaa pumpulle, tarkoitettu turbo buickkiin mutta passaa suoraan muihinkin vehkeisiin.

Yksi ylimääräinen sarja löytyy multa jos joku tarvitsee."

http://www.casperselectronics.com/store2/product_info.php?cPath=5_6_10&products_id=615

No ainakin tuossa GSS340 pumpussa on kyljessä "made in USA" mutta ihan hyvin se voi olla kiinanpojan siihen stanssaama. Pistäkkö vaikka YV:llä hintaa tuolle johtosarjalle. Laitoin viestiä Racetronixille, katsotaan alkavatko hyvittää mitään, niillä on kans johtosarjaa myynnissä, väittivät että ero on 1.5volttia pumpulta mitattuna verrattuna alkuperäiseen johtoon( joka kyllä on aika ohut)
Kirjoitettu

Tuossahan lukee: "Other Part Number: F20000169 " elikkäs on Walbro ja vielä se huonompi malli.

Näköjää ois pitäny lukee tää ennen tilausta mut joo onneks siel joku sekoili ja lähetti kaks sarjaa yhden hinnalla toinen tuli viikkoa myöhemmin

• 3 months later...
Kirjoitettu

Mistä löytyy tohon boschin 044 pumppuun suodatin imupuolelle? Pumpussa itsessään on kyllä pieni suodatin, mutta ei taida riittää yksinään.  :-\

Kirjoitettu

Mistä löytyy tohon boschin 044 pumppuun suodatin imupuolelle? Pumpussa itsessään on kyllä pieni suodatin, mutta ei taida riittää yksinään.  :-\

Tilasin niitä muutamia englannista hinta oli n. 30€ kpl.

voin tarvittaessa tilata lisää jos joku tarvitsee..

Kirjoitettu

Olen hommannut pumppuja hintaa 160€.

Mitäs viivan alle jää, kun tulee lisäks imupuolelle suodatin ja paketti tulee postiin tai matkahuoltoon?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...