Jump to content

Läpilyöntejä sytkävermeissä


Recommended Posts

Kirjoitettu

Rupee menenemään vaikeemmaks syyn löytäminen läpilyönteihin.Sytkäpuoli on seuraava:

-Accel 8.8 300+ piuhat(2pv. vanhat)

-AC Delco r42lts tulpat(1kk/200km ajetut)kärkiväli 1.2mm

-MSD 6A boksi

-MSD 8366 jakaja

-MSD 8226 blaster puola

Oireet seuraavat:lyö läpi 3,5,4,8 tulpista,satunnaisesti jakajan läheltä sytkäpiuhoista ja puola lyö myöskin läpi.Läpilyöntejä oli edellisellä sytkäversiollakin jossa ei ollut 6A boksia,ja tulppina oli Champion rs12ys:t.Tulpanjohdot olivat MSD:n 8.5mm superconductorit.

 

Alkuperäiset maadoitukset ovat kunnossa(kansista koriin)Lisäsin vielä lisämaadoitukset puolalle,MSD:n boksille ja yhden ylimääräisen kannesta runkoon.Puolan kun mittasin,niin ensiö/toisio eivät ole maissa.Toision resistanssi muuttui kylmän 4.3kohm:ista lämpimän 5.6 kohm:iin.Otin irti 3,7,4,8 tulpat ja silmämääräisesti olivat ok(kärkivälin säätö 1.3->1.2mm:iin)ja kiinnileikkautumisrasvan poisto kierteistä.

 

Hyviä vinkkejä saa antaa mikä tuossa mättää.

Kirjoitettu

Mulla kun on aika lailla samat kamat niin täytyypä tarkastaa tuo asia omalta kohdalta. On nyt sopivasti näitä pimeitä syysiltoja niin pitäs läpilyönnit näkyä.

Kirjoitettu

Mulla kun on aika lailla samat kamat niin täytyypä tarkastaa tuo asia omalta kohdalta. On nyt sopivasti näitä pimeitä syysiltoja niin pitäs läpilyönnit näkyä.

Juu se olis hyvä jos viitsit katsoa.Olis mielenkiintoista tietää kuinka yleistä tämä läpilyöntijudanssi on.

Kirjoitettu

Mikäs niitten jatkopalojen kaupallinen nimi on mitkä tulevat tulpan jatkoksi(käytetään yleensä jos on riski että piuhat palavat pakosarjoihin)?

 

Kirjoitettu

Sisältääkö toi 29.95$ 1 vai 8kpl??? Mistä muualta niitä sais?

Kirjoitettu

Sisältääkö toi 29.95$ 1 vai 8kpl??? Mistä muualta niitä sais?

Se on kappale hinta :'( ,mut eipähän noita tulpanjohtoja vahtia kokoajan,et palaako ne sarjoihin kii.

Tuoltahan ne täytyy suoraan tilata.Sieltä ainakin Vellu ne tilas.

Kirjoitettu

Se on kappale hinta :'( ,mut eipähän noita tulpanjohtoja vahtia kokoajan,et palaako ne sarjoihin kii.

Tuoltahan ne täytyy suoraan tilata.Sieltä ainakin Vellu ne tilas.

Täytyy olla sitte hipoblingracingtopfueldragster johdot, että kannattaa törsätä tolla hintaahan saa

jo halpoja johtosarjoja kai 8kpl :o Taitaa mun kohdalla jäädä tonne kauppaan, kun ei oo oikeeta väriäkään ;D

Kirjoitettu

Täytyy olla sitte hipoblingracingtopfueldragster johdot, että kannattaa törsätä tolla hintaahan saa

jo halpoja johtosarjoja kai 8kpl :o Taitaa mun kohdalla jäädä tonne kauppaan, kun ei oo oikeeta väriäkään ;D

No ei mulla mitään blingbläng piuhoja oo,mut kun tuol mun isolohkossa ei kertakaikkiaan oo tilaa.Mul on noita varsia kuus,seiskassa ja kakkosessa ei tarvi käyttää,mut muissa on niin ahdasta et tulpanhatut ottaisivat kiinni sarjoihin.Joo,lämpösuojatkaan eivät auttaneet(kokeilin niitäkin),mut noilla ei oo tarvinnu ensimmäistäkään piuhaa vaihtaa sulamisen takia.Ennen noita sai pari piuhaa vaihtaa joka ajokerran jälkeen m- onneks ei enää.
Kirjoitettu

Siis nää vai? SparkArm?

 

http://www.wrenchrat.com/

 

Näitä tosiaan tilasin itselle ja parille muulle pari vuotta sitten. Eipä niistä ole ollut huonoa sanottavaa.

Jos on kiinnostusta, niin voin tilata näitä joskus lisääkin.

Saan niitä vähän halvemmalla jos hinta on wholesale price.

 

 

 

Kirjoitettu

Onko sovellettavissa kätevästi Deltekki/Arizona-systeemiin ?

 

Kirjoitettu

Onko sovellettavissa kätevästi Deltekki/Arizona-systeemiin ?

Etenkin tähän näppärät m/

Kirjoitettu

Etenkin tähän näppärät m/

 

Kaupat niistäkin ?  ::)  :)

 

Kirjoitettu

Kaupat niistäkin ?   ::)  :)

Tehdään ainakin hyvät ratkasut m/

Kirjoitettu

Selvä pyy  m/

 

Jarille tiedoksi  ( ja muille ) :

 

3,4,7 ja 8 - pyttyjen tulpanhatut mukavasti valaisivat pimeydessä konehuonetta. Sekä puola molemmilta puolilta.

Ja kyseessä on Accelin vermeet...

 

 

Kirjoitettu

Jeps jeps... ainakin 5 diskoilee, samoin puola...

Jos vellu tilaat noita sparkarmeja niin mulle 4 kpl kiitos, mustia.

Kirjoitettu

Se olis vielä mielenkiintoista tietää että miten erottaa koronapurkauksen aidosta läpilyönnistä.Onhan tuo koronapurkauskin tuhlattua energiaa,mutta onko sitä sähköä tulpalle riittävästi vaikka olisi pienet koronat tulpan vieressä.Kysyy epätietoinen...

Kirjoitettu

Se olis vielä mielenkiintoista tietää että miten erottaa koronapurkauksen aidosta läpilyönnistä.Onhan tuo koronapurkauskin tuhlattua energiaa,mutta onko sitä sähköä tulpalle riittävästi vaikka olisi pienet koronat tulpan vieressä.Kysyy epätietoinen...

Ikinä kuullukkaan :o Jakaus tuli keskelle kun luin ton (meni niin lujaa yli) ;D

Kirjoitettu

Tuotatuota,onkos se niin,etä dual connector-puolalle(jota käytetty ainakin 87-92 tpi:ssä)on puolan ensiön plussaan tulevan piuhan väri oranssi ja miikka valkoinen(musta liitin)?

Kirjoitettu

Näyttäähän nuo kaikki tulpanhatut vähän loimottavan. Mistään muualta ei lyö läpi. Ja tuokaan ei näytä kovin dramaattiselta läpilyönniltä, ei ole sinistä kipinöintiä vaan pikemminkin hehkulampun väristä. 

Kirjoitettu

Kuinkaisoa kärkiväliä ootte pitäneet tulpissa jos käytössä MSD:n boksi?Meinasin seuraavaksi kokeilla millin kärkivälillä josko kipuna siirtyis oikealle puolelle.Onko tuosta pienemmästä kärkivälistä mitään muuta haittaa, kuin pienempi kipuna?

Kirjoitettu

Kuinkaisoa kärkiväliä ootte pitäneet tulpissa jos käytössä MSD:n boksi?Meinasin seuraavaksi kokeilla millin kärkivälillä josko kipuna siirtyis oikealle puolelle.Onko tuosta pienemmästä kärkivälistä mitään muuta haittaa, kuin pienempi kipuna?

 

Vakiokärkiväliä, se on siellä konepellin tarrassa? Olisko 0.035"? Riittää tuottamaan ihan tarpeeksi hyvän kipinän. Sulla on ongelmana siis saattanut olla liian iso kärkiväli ja kipinä karkaa minne sattuu. Ja muista myös että AC Delcon tulpat on halvat ja toimivat. 

Kirjoitettu

Kärkiväli tiputettu 1mm.->ei vaikutusta.Mittasin samalla tulppien(AC Delco r42lts) resistanssit,oli 6 kohm/tulppa paitsi yksi oli 12kohm.Edelliset Championit(rs12yc) oli 15kohm/tulppa.

Kokeilin ilman msd:n boksia,vähemmän loimotti,mutt läpitte löi kumminkin.

Ainoa mihin toi kärkivälin pienentäminen vaikutti,oli se että puolassa ei tuntuis loimotavan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...