mikke Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 hyvä on saitte minut uteliaaks. kävin kattomas ny pimeellä camaron pellin alle mut ei näkyny minkäänlaista loimotusta tai läpilyönti kipinää missään ei edes puolassa, ja kone oli käynnissä enneko joku sitä ehtii epäillä
Senior Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2008 Kenenkäs vermeet pirssissä ? Accel ? MSD ?
mikke Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2008 Kenenkäs vermeet pirssissä ? Accel ? MSD ? ei ku summitin oma johtosarja (sum-867825) valmiilla päillä ja sporttisen siniset
z 28 jari Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2008 Joopajoo,läpitte lyö vieläkin.Nyt on uusi puola,kansi ja pyörijä.Kun kone on aivan kylmä(päivän seissyt)ei lyö läpi kun käynnistetään,mutta noin minuutinkuluttua startista alkaa loimottaa...Outoa on se että läpilyönnit on aina tulpissa 3,7,4,8.Kohta rupee konstit loppumaan...
z 28 jari Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Dodiin,vaikuttais että työvoitto tuli.Vaihdoin uuden Championin sarjan,kärkiväliksi 0.9mm.Koekäytössä ei näkynyt läpilyöntejä.Olen aidosti hämmästynyt.
rstuning Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Dodiin,vaikuttais että työvoitto tuli.Vaihdoin uuden Championin sarjan,kärkiväliksi 0.9mm.Koekäytössä ei näkynyt läpilyöntejä.Olen aidosti hämmästynyt.
z 28 jari Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Sain vihdoinviimein mitattua eristysvastukset noista MSD:n 8.5 super conductor piuhoista.Märällä alustalla mitattuna eristysvastus välillä 1,7Gohm...150Gohm.Kuivalla alustalla vastaavat lukemat välillä 0.6Tohm...1.6Tohm.Testijännite 5.3Kv
Nova Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Sain vihdoinviimein mitattua eristysvastukset noista MSD:n 8.5 super conductor piuhoista.Märällä alustalla mitattuna eristysvastus välillä 1,7Gohm...150Gohm.Kuivalla alustalla vastaavat lukemat välillä 0.6Tohm...1.6Tohm.Testijännite 5.3Kv Eli onko ne hyvät?
z 28 jari Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Eli onko ne hyvät? Jaa ,nyt pistit pahan....Jos sais oikein jättiläismallisen tarmonpuuskan,niin mittais noi kiinniolevat Accelin 300+ piuhat vertailuksi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään