Rale Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2008 möisitkö harraste autosi ja kenelle ???
TexFinn Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2008 Moisin, ja olen myynytkin. Rautaan ei saa rakastua ja kaikki on kaupna kunhan saa sopivan hinnan. P.S. Taisi muuten tulla pikkuisen vaaraan osioon...
Guest pile Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 kyllähän harrasteautonkin voi myyrä jopa tuntemattomallekin jos siitä vaan tarjotaan oikea summa mania. ja tuntematon yleensä on vakavampi ostaja kuin naapuri joka kuvittelaa että kyllähän sä ny mulle sen voit myyrä tuohon hintaan kun oon sun hyvä nääpuri.
Mika Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Taitaa olla sitä vaikeampi myydä autoa pois mitä enemmän siihen on käyttänyt työtunteja ja valuuttaa... Niin, ja kiintyyhän näihin...
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Möin jo ja toivoin, että ostaja olis samoin ajatteleva. Aikamoisen tuurin kautta näin kävikin ja auto päätyi KITT-replicaa tekevälle
pantera Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 kaikki ei ole myytavana, edes rahasta
Z-mo Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Ei mitään järkeä myydä, pitäis kuitenkin saada jostain prikulleen samanlainen...
Nupa Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Moisin... Rautaan ei saa rakastua ja kaikki on kaupna kunhan saa sopivan hinnan. Totta kaikki ei ole myytavana, edes rahasta Totta tämäkin Aika pahan Rale laitoit...
rstuning Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Yhtään en oo vielä myyny, jolle on vähä enemmän jotain muuta kuin huoltoa tehty ja osa lopulta mädäntyy pihaan :'( Rakastuuhan näihin ja miksi myydä ehjää? Toisaalta eipä kukaan tota pikkuvikaista farkkuakaan oo ikinä hakenu pois...
Guest BlueBird Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Mä oon täs pohdiskellu et tuo pitäs myydä mut en prkl myy! Jälkeenpäin sen myyminen harmittas ihan varmasti. Eipähän tartte miettiä mihin rahat laittaa.
Lady Firebird Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Mä en ainakaan ikinä luovu mun rakkaastani Vaikka välillä vähän eripuraa onkin Muutenki kiinnyn autoihin niin helposti että moni käyttiskin on tippa linssissä myyty
set28 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Sanotaan vaikka näin,et kyllä mä möisin,mut todennäköisesti rahasumma mikä tosta camarosta pitäis saada,niin täältä kekkoslovakiasta sitä ei kukaan tuu lyömään handuun,koska "aina jossain on samanikäinen ja kuntoinen puolet halvemmalla",näitä juttuja on niin paljon kuullu
rokzetä Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 naapurille en möis.ois tuskaa katella ja kuunnella kun neibori ajaa hienolla autolla. koko kesän kaupittelin, ei yhtään katsojaa. samanlaisia kun myydään 3000e halvemmalla,sit nua on kuitenki kierrossa taas kuukauden päästä kun huomataan paljonko tietoa,duunia ja rahaa vaatii et kikotin on timmissä iskussa.eli ei ollu varaa alkaa hyvää haltiatarta ,leikkimään vaan sen takia et haluis vaihtaa harrasteautoa....onneks 3 g camaro on alkanu miellyttää silmää enempi ja enempi. m/
GTATL Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Ennenkuin muutin tanne ajatushan oli ettei kukaan varmasti maksa tarpeeksi etta voisin luopua, mutta mutta kun katselee tarjontaa taalla ja hintoja. Ehkapa kuitenkin voisin luopua, tosin ensin muutettuna lahes alkuperaiseksi.
repa Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kaikki harrasteautot on jo myyty, eli en enää myy mitään.
5,7 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 tutut, sukulaiset ja jopa muijaki yrittäny ylipuhuu myymään vaan mitäpä kannattaa osiin laitettu jo toinen mokoma kuin autosta ikinä vois saada raudan arvo tolla on ja meinaan pitää nii kauan ku taittuu jotenki penkille
rokzetä Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 tutut, sukulaiset ja jopa muijaki yrittäny ylipuhuu myymään vaan mitäpä kannattaa osiin laitettu jo toinen mokoma kuin autosta ikinä vois saada raudan arvo tolla on ja meinaan pitää nii kauan ku taittuu jotenki penkille suku on pahin. nää on autona kuitenki kohtalaisia sijoituksia.enemmän olisin huolissaan jos pihassa olis uutena ostettu ,3 vuotta vanha iso riisicitymaasturi mikä pitäs myydä tai vaihtaa...saattas tulla takkiin ja kunnolla.
Sarita Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 jopa muijaki yrittäny ylipuhuu myymään Onneksi ei itselläni ole tuota pelkoa puolisosta.
zodiack Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Moisin, ja olen myynytkin. Rautaan ei saa rakastua ja kaikki on kaupna kunhan saa sopivan hinnan. P.S. Taisi muuten tulla pikkuisen vaaraan osioon... Samaa mieltä... ja sama se saako niitä mitä on menny ku ne rahat menee kuitenki jne
HFB Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 helvettiäkö sitä vihamiehelle myymään? kyllä myisin sopivasta hinnasta jonkun toisenlaisen muscelin toivossa mutta kun sellaset mihin vaihtasin on niin arvokkaita niin se on nykyiseen tyydyttävä. missään nimessä en väheksyis omaa kulkinettani kuitenkaa
-vellu Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Myisin mielelläni osaavalle kerholaiselle
-vellu Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kumman vai molemmat ? Molemmat ja 69 jää
Senior Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Molemmat ja 69 jää Ah niin... olihan se raceaihiokin.. http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/d040.gif
5,7 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 suku on pahin. nää on autona kuitenki kohtalaisia sijoituksia.enemmän olisin huolissaan jos pihassa olis uutena ostettu ,3 vuotta vanha iso riisicitymaasturi mikä pitäs myydä tai vaihtaa...saattas tulla takkiin ja kunnolla. joo enemmän niissä häviää 10v vaikka f-bodyä laitteliski sinä aikana
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään