Jump to content

möisitkö oman harrasteauton?

[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Rale

5

• pantera

4

• GTATL

3

• -vellu

2

Kirjoitettu

Moisin, ja olen myynytkin.  m/ Rautaan ei saa rakastua ja kaikki on kaupna kunhan saa sopivan hinnan.  *clap*

P.S. Taisi muuten tulla pikkuisen vaaraan osioon...  ;)

Kirjoitettu

kyllähän harrasteautonkin voi myyrä jopa tuntemattomallekin jos siitä vaan tarjotaan oikea summa mania. ja tuntematon yleensä on vakavampi ostaja kuin naapuri joka kuvittelaa että kyllähän sä ny mulle sen voit myyrä tuohon hintaan kun oon sun hyvä nääpuri.

Kirjoitettu

Taitaa olla sitä vaikeampi myydä autoa pois mitä enemmän siihen on käyttänyt työtunteja ja valuuttaa... ::) Niin, ja kiintyyhän näihin... :-\

Kirjoitettu

Möin jo ja toivoin, että ostaja olis samoin ajatteleva. Aikamoisen tuurin kautta näin kävikin ja auto päätyi KITT-replicaa tekevälle :)

Kirjoitettu

Ei mitään järkeä myydä, pitäis kuitenkin saada jostain prikulleen samanlainen...

Kirjoitettu

Moisin... Rautaan ei saa rakastua ja kaikki on kaupna kunhan saa sopivan hinnan.  *clap*

Totta  m/

kaikki ei ole myytavana, edes rahasta

Totta tämäkin  :-\

Aika pahan Rale laitoit...  ::)

Kirjoitettu

Yhtään en oo vielä myyny, jolle on vähä enemmän jotain muuta kuin huoltoa tehty ja osa lopulta mädäntyy pihaan :'(

Rakastuuhan näihin ja miksi myydä ehjää? Toisaalta eipä kukaan tota pikkuvikaista farkkuakaan oo ikinä hakenu pois... :P

Kirjoitettu

Mä oon täs pohdiskellu et tuo pitäs myydä mut en prkl myy! Jälkeenpäin sen myyminen harmittas ihan varmasti. Eipähän tartte miettiä mihin rahat laittaa.  \m/

Kirjoitettu

Mä en ainakaan ikinä luovu mun rakkaastani  :-* Vaikka välillä vähän eripuraa onkin  ;D Muutenki kiinnyn autoihin niin helposti että moni käyttiskin on tippa linssissä myyty  ::)

Kirjoitettu

Sanotaan vaikka näin,et kyllä mä möisin,mut todennäköisesti rahasumma mikä tosta camarosta pitäis saada,niin täältä kekkoslovakiasta sitä ei kukaan tuu lyömään handuun,koska "aina jossain on samanikäinen ja kuntoinen puolet halvemmalla",näitä juttuja on niin paljon kuullu

Kirjoitettu

naapurille en möis.ois tuskaa katella ja kuunnella kun neibori ajaa hienolla autolla. ;D koko kesän kaupittelin, ei yhtään katsojaa. ;D

samanlaisia kun myydään 3000e halvemmalla,sit nua on kuitenki kierrossa taas kuukauden päästä kun huomataan paljonko tietoa,duunia

ja rahaa vaatii et kikotin on timmissä iskussa.eli ei ollu varaa alkaa hyvää haltiatarta ,leikkimään vaan sen takia et haluis vaihtaa harrasteautoa....onneks 3 g camaro on alkanu miellyttää silmää enempi ja enempi. m/ m/

Kirjoitettu

Ennenkuin muutin tanne ajatushan oli ettei kukaan varmasti maksa tarpeeksi etta voisin luopua, mutta mutta kun katselee tarjontaa taalla ja hintoja. Ehkapa kuitenkin voisin luopua, tosin ensin muutettuna lahes alkuperaiseksi. ???

Kirjoitettu

Kaikki harrasteautot on jo myyty, eli en enää myy mitään.  8)

Kirjoitettu

tutut, sukulaiset ja jopa muijaki yrittäny ylipuhuu myymään vaan mitäpä kannattaa osiin laitettu jo toinen mokoma kuin autosta ikinä vois saada raudan arvo tolla on ja meinaan pitää nii kauan ku taittuu jotenki penkille ;D

Kirjoitettu

tutut, sukulaiset ja jopa muijaki yrittäny ylipuhuu myymään vaan mitäpä kannattaa osiin laitettu jo toinen mokoma kuin autosta ikinä vois saada raudan arvo tolla on ja meinaan pitää nii kauan ku taittuu jotenki penkille ;D

suku on pahin. m- ;D nää on autona kuitenki kohtalaisia sijoituksia.enemmän olisin huolissaan jos pihassa olis uutena ostettu ,3 vuotta vanha iso riisicitymaasturi mikä pitäs myydä tai vaihtaa...saattas tulla takkiin ja kunnolla.

Kirjoitettu

jopa muijaki yrittäny ylipuhuu myymään

Onneksi ei itselläni ole tuota pelkoa puolisosta.

Kirjoitettu

Moisin, ja olen myynytkin.  m/ Rautaan ei saa rakastua ja kaikki on kaupna kunhan saa sopivan hinnan.  *clap*

P.S. Taisi muuten tulla pikkuisen vaaraan osioon...  ;)

Samaa mieltä... ja sama se saako niitä mitä on menny ku ne rahat menee kuitenki jne  ;D

Kirjoitettu

helvettiäkö sitä vihamiehelle myymään?  ;D

kyllä myisin sopivasta hinnasta jonkun toisenlaisen muscelin toivossa mutta kun sellaset mihin vaihtasin on niin arvokkaita niin se on nykyiseen tyydyttävä. missään nimessä en väheksyis omaa kulkinettani kuitenkaa  \m/

Kirjoitettu

Molemmat ja 69 jää \m/

Ah niin... olihan se raceaihiokin..  http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/d040.gif

Kirjoitettu

suku on pahin. m- ;D nää on autona kuitenki kohtalaisia sijoituksia.enemmän olisin huolissaan jos pihassa olis uutena ostettu ,3 vuotta vanha iso riisicitymaasturi mikä pitäs myydä tai vaihtaa...saattas tulla takkiin ja kunnolla.

joo enemmän niissä häviää 10v vaikka f-bodyä laitteliski sinä aikana ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...