Mindgame Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Tyytyväinen olen nykyiseen, mutta voisin myydäkin, ja ostaisi tilalle uudemman tai vanhemman F-bodyn tai Veten tai ehkä jopa parsan
camaro82 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Jaa'a.. Pakon edessä on tullu myytyä :'( ja harmittaa mutta jos vaihtoehtona on henk.koht. konkurssi niin Camarosta en hevillä (enkä edes rockabillyllä) luovu
balez Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 myyn? tai myisin.. katotaan.. myyn jos veljeni ostaa sopu hintaan.. niin paljon rahaa laitettu että ulkopuolisille ei myydä...
PSN Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 En myyny, mutta vaihdoin. Ja kaverille meni, että pääsee vielä kyytiin jos halajaa.
Darkie Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2008 En myis. On se kuitenkin jotain liian hienoo toi tollasen auton omistaminen =) Ja kuuluuhan siihen muistoi yms.... Onneks ei oo ongelmaa et mies käskis autoo myymään
zodiack Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Myisin mielelläni osaavalle kerholaiselle race aihiosta voidaan päästä kauppoihinkin... kunhan nää suunnitelmat selkeytyy...
Rale Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 tulokset vaikuttavat siltä mitä odottelinkin tuli vaan mieleen tämmöinen aihe kun kavereiden kanssa juteltiin. itse en möisi autoa miellellään suomeen, ei olisi kivaa katsoa kun joku hörpöttelee omalla vanhalla silmäterällä. oon kyllä miettinyt että jos siirtäis tekniikan 67 tai 68 koriin jos sellainen sattuu kohdalle. suomessa yleensä katsotaan nettiauton halvimpia versioita ja sitten niistä vielä tinkaamalla pitäisi täysin rakennettu auto saada ???
pantera Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 tulokset vaikuttavat siltä mitä odottelinkin tuli vaan mieleen tämmöinen aihe kun kavereiden kanssa juteltiin. itse en möisi autoa miellellään suomeen, ei olisi kivaa katsoa kun joku hörpöttelee omalla vanhalla silmäterällä. oon kyllä miettinyt että jos siirtäis tekniikan 67 tai 68 koriin jos sellainen sattuu kohdalle. suomessa yleensä katsotaan nettiauton halvimpia versioita ja sitten niistä vielä tinkaamalla pitäisi täysin rakennettu auto saada ??? Ulkomaille myynti on aika mahdotonta suomeen verotetuilla autoilla koska autoveron jaannos osuutta ei palauteta ,jos auto myydaan ulos ja on VITUNMOINEN VAARYYS suomalaisia autoilijoita kohtaan , rikkoo myos eu periaatteita yhteismarkkinoista ja tasavertaisuudesta
GTATL Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Ulkomaille myynti on aika mahdotonta suomeen verotetuilla autoilla koska autoveron jaannos osuutta ei palauteta ,jos auto myydaan ulos ja on VITUNMOINEN VAARYYS suomalaisia autoilijoita kohtaan , rikkoo myos eu periaatteita yhteismarkkinoista ja tasavertaisuudesta no toihan on ihan selvio suomessa. suomessahan kansa on valjastettu palvelemaan yhteiskuntaa eika toisinpain.
Rale Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Ulkomaille myynti on aika mahdotonta suomeen verotetuilla autoilla koska autoveron jaannos osuutta ei palauteta ,jos auto myydaan ulos ja on VITUNMOINEN VAARYYS suomalaisia autoilijoita kohtaan , rikkoo myos eu periaatteita yhteismarkkinoista ja tasavertaisuudesta paras tarjous mun camarosta tuli norjalaiselta kaverilta 20.000e, enkä myyny. sanoin vaan kaverille et rakenna oma norjassa 3gen camarot on vitusti kalliimpia kuin suomessa. asuin norjassa 4,5 vuotta, siellä tuli vähän seurailtua hintoja
pantera Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 paras tarjous mun camarosta tuli norjalaiselta kaverilta 20.000e, enkä myyny. sanoin vaan kaverille et rakenna oma norjassa 3gen camarot on vitusti kalliimpia kuin suomessa. asuin norjassa 4,5 vuotta, siellä tuli vähän seurailtua hintoja OHO aikamoinen tarjous , toihan on n 165000 nkr, + 24% moms ja tulli ?% kun noita norjan nettiautoja selailee niin hintataso on abaut sama kun meilla, joittenkin autojen mita meilla on paljon nayttas olevan tosiaan vahan kalliimpaa, mutta onhan nuilla turskilla vaha enemman tota hilloo ku meilla finskeilla http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MAKE=753&CAR_MODEL=905
Rale Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 OHO aikamoinen tarjous , toihan on n 165000 nkr, + 24% moms ja tulli ?% kun noita norjan nettiautoja selailee niin hintataso on abaut sama kun meilla, joittenkin autojen mita meilla on paljon nayttas olevan tosiaan vahan kalliimpaa, mutta onhan nuilla turskilla vaha enemman tota hilloo ku meilla finskeilla http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MAKE=753&CAR_MODEL=905 siellä on totuttu maksamaan kaikesta vähän enemmän norski kaveri oli kerran camaron kyydissä täällä suomessa ja oli ihan ihmeissään miten se lähti \ norjassa asuessa tämä suomi tuntui hyvinkin halvalta maalta, lomaillessa ja autoa laitellessa
rstuning Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 norjassa asuessa tämä suomi tuntui hyvinkin halvalta maalta, lomaillessa ja autoa laitellessa Onneks edes jollain on asiat huonommin ku meillä
GTATL Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2008 siellä on totuttu maksamaan kaikesta vähän enemmän norski kaveri oli kerran camaron kyydissä täällä suomessa ja oli ihan ihmeissään miten se lähti \ norjassa asuessa tämä suomi tuntui hyvinkin halvalta maalta, lomaillessa ja autoa laitellessa meilla talla on kolme norskia toissa ja voivat vieda muuttaessaan takaisin norjaan 25v tai vanhemman auton pienella verolla, mutta uudemmista joutuvat maksamaan uuden auton veron muutenkin on niiden systeemi sanoisinko erikoinen, kaverit asuvat taalla ja hankkivat palkan jenkki firmalta silti joutuvat maksamaa veroa norjaan
TexFinn Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 paras tarjous mun camarosta tuli norjalaiselta kaverilta 20.000e, enkä myyny. Niin... Ja kuinka usein nama tarjoukset ovatkaan samanlaisia kuin essonpaarin hevosvoimat...
pantera Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Niin... Ja kuinka usein nama tarjoukset ovatkaan samanlaisia kuin essonpaarin hevosvoimat... Jep , munkin crewcabin ja karrin yks norski lupas tulla hakeen, hinta mukavat 60k e, eip oo nakyny onneks en alakanu piraattaan henkitysta tuon takia..... No myin maa kaikki mun saksilavat (henkilonostimet 8 kpl) norjaan joskin sekin oli suomalaisomisteinen rakennusliike. Kaveri meni naimisiin yhen turskan kans, ja rakensi torpan Trondheimiin, se haki kaikkiraksa varkit taalta ja kiroili etta ku tontit maksaa saman ku helsinginseudulla talo tontteineen... ma ehotin etta jos veis kasettivehkeilla tonttimaatkin taalta
Cosa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Möisin heti. Oikeastaan ihan sama kenelle Ei näihin pidä rakastua. Toki, jos olisi joku keräilyharvinaisuus, voisin olla eri mieltä. Tämmöinen tusinapeli joutaa mennä, jos hyvä tilaisuus tulee.
BlackZ Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Ei ole kuin yks auto mulla ollut joka oli heti eka omistuspäivänä selvää että mulle se jää loppuiäksi. Ja se on tää Camaro. Välillä oon leikitelly ajatuksella et vaihtasin tän 1-gen camaroon tai chargeriin, mutta tiedän etten pystys allekirjottaa luovaria Kyl tää on mulla ja jää mulle, ei oo niin hirveitä rahoja tossa kii. Ja jos tekisin henk kohtasen konkurssin niin sitteki antasin tän velipojalle, eli tää ei lähe mihkään! Ollu mulla jo 5½ vuotta ja tulee olemaan aina, varmasti. Eikä tätä kukaan sillä rahalla ostaiskaan millä voisin edes harkita luopuvani Pitää ostaa se -68 chargeri tai camaro tuon paremman puoliskon kanssa joskus tän 3-genin lisäksi Muihin harrasteisiin/käyttiksiin en oo antanu itteni kiintyä liiaksi ku tiiän ettei persaukisena kaikkia voi pitää
Rale Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2008 Ei ole kuin yks auto mulla ollut joka oli heti eka omistuspäivänä selvää että mulle se jää loppuiäksi. Ja se on tää Camaro. Välillä oon leikitelly ajatuksella et vaihtasin tän 1-gen camaroon tai chargeriin, mutta tiedän etten pystys allekirjottaa luovaria Kyl tää on mulla ja jää mulle, ei oo niin hirveitä rahoja tossa kii. Ja jos tekisin henk kohtasen konkurssin niin sitteki antasin tän velipojalle, eli tää ei lähe mihkään! Ollu mulla jo 5½ vuotta ja tulee olemaan aina, varmasti. Eikä tätä kukaan sillä rahalla ostaiskaan millä voisin edes harkita luopuvani Pitää ostaa se -68 chargeri tai camaro tuon paremman puoliskon kanssa joskus tän 3-genin lisäksi Muihin harrasteisiin/käyttiksiin en oo antanu itteni kiintyä liiaksi ku tiiän ettei persaukisena kaikkia voi pitää samanlaiset ajatukset täällä voisin korkeintaan siirtää tekniikan 1gen camaroon tai 63-67 ss novaan. camaro on ollu mulla jo 8 vuotta \
old black lady Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2008 en taitais myydä tota rohjoani.edellisen myin (-90 tbi 5.0) ja siinäkin tuli ihan oikeesti itku.no, se meni naapuri pitäjään niin mulle jäi tapaamis oikeus. nykysen pelin kanssa mulla on sellanen viha-rakkaus suhde että se hajoaakin jo jostain ja kunnolla jos vain menenkin talliin ja tekisin moparille jotain...kai se aamulla olis pihalle ilmestyny vaikka siperiaan myis..lupasin sille(autolle) polttavani joku pv sen. no joo..vitsi.
maka Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2008 koko kesän yrittäny myydä mutta ei ole jonoa oven takana.toiseen autoon en vaiha.kauhea kuume saada avant ei audi,vaan sellanen pieni työkone .sellaseen vois vaihto onnistua.turha toivoa että kukaan haluais vaihtaa
KKOSKINEN Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2008 Myin Valkoisen maahanmuuttajalle, ja voi olla, että Suomi ei enää ole ainoa maailman maa jossa on noita maanmainioita veronkiertolaisa.
Guest Jukka Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2008 no no... tottakai myisin camaron jos saisin sen mitä on itte siihe rahaa laittanu+käypä arvo vastaavalle rakennelmalle + kakskyt tonnia vaivanpalkkaa.. Voi olla ettei tuu tuolla kaavalla lasketulla hinnalla kauppoja, pitää sitte itte kärsiä ja harrastaa ko laitetta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään