Cujo Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2008 Mihin aikaan on porukkaa mahdollisesti menossa swappiin. Ite oon näillä näkymin menossa ponulla n10.00 tietämillä vai miten se oli -e- Otsikkoa tarkennettu
Lady Firebird Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Onks täällä yleensä mitää järkevää ostettavaa?
gmc63 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Onks täällä yleensä mitää järkevää ostettavaa? On mut ei vissiin hirveesti näihin uudempiin 3/4gen härveleihin :-\
mikke Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 On mut ei vissiin hirveesti näihin uudempiin 3/4gen härveleihin :-\ on pikkusen tuurissaan viimeks ostin camaroon takavalot ja toitain konehuonaan sähkö nippeleita, myyjiä tääl on ollu kohtuullisesti ja tava muuta ku ristalli kippoja. suosittelen käymään jos ei mitään päällekaatuvaa ole tapahtumas yhtä aikaa.
pantera Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 On mut ei vissiin hirveesti näihin uudempiin 3/4gen härveleihin :-\ on siella, jos oon paikalla myymassa tallakertaa olen ankkalinnan rompemarkkinoilla ja siksi estynyt saapumaan tampesterille
ZYN-5 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2008 paikalle mennään jälleen ihmetteleen, tuskin taaskaan paljon ostellaan, paitti Tepolta pitäs ostella nippeliä tohon rojektiin.
Guest Jukka Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2008 Meinasin ettei mun tarttisi mitää ostaa, meen vaan tuttuja kattomaan, mutta voishan sitä nippelitepolta ostaa jotaki aarteita.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään