driv3r Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2008 veto päällä 100-130kmh vauhdissa. mikä siellä? pyörän laakeritkin on uudet
Nova Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2008 Välitys siellä ulvoo.... onkohan pinionin laakerit OK? Jos paljon ajeltu perä niin ihan normia.
driv3r Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2008 no mitäs sille kannattas tehdä, parempia lääkereita? 136tml ajettu 275 renkaat ja on toki ajettu kuten urheiluautoa kuuluu.. lukkokin pitäs uusia, saako tästä vielä toimivan perän kohtuu hinnalla?
driv3r Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 ei oikein sano tuo pinijoni mulle mitaan no mitas tolle siis pitas tehda etta saisi kuntoon, muuten hiljaisessa autossa tuo vonkuna on niin
mikke Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 ei oikein sano tuo pinijoni mulle mitaan no mitas tolle siis pitas tehda etta saisi kuntoon, muuten hiljaisessa autossa tuo vonkuna on niin pinijoni on se perän sisäänmeno akseli johon kardaani kiinnitetään, akselilla on perän kuoren sisällä kaks kartiorulla laakeria jotka on kiristetty esijännitykseen jos laakerit on kulunu jännitys katoaa ja pinjoni pääsee liikkumaan pituus suunnassa kiihdytyksen ja jarrutuksen mukaan. pinijoni liikkuessa hammaskoketus muuttuu ja jos se ei pysy oikeena alkaa kuulua ulinaa. toimenpiteenä laakeri remontti perään ja hammaskosketuksen tarkastus ja tarvittaessa säätö.
driv3r Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 ok, lieneeköhän kalliita laakerisarja tohon perään?..
driv3r Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 tuli mieleen että vastahan käytin autoa korjaamolla pyöränlaakerin vaihdossa, oli joutunut käyttään perän auki, liekkö säätö jäänyt tekemättä tai ei ainakaan kulumisesta maininnut? tosin mä kyl luulin et se ääni olis pyöränlaakereirsta tullut mut ei
mikke Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 tuli mieleen että vastahan käytin autoa korjaamolla pyöränlaakerin vaihdossa, oli joutunut käyttään perän auki, liekkö säätö jäänyt tekemättä tai ei ainakaan kulumisesta maininnut? tosin mä kyl luulin et se ääni olis pyöränlaakereirsta tullut mut ei pyöränlaakereitten vaihtoa varten ei tarvii ottaa välitystä perästä ulos, riittää ku poistaa välityksen keskitapin ja c-clipsit tällön perän säätöön ei yleensä kosketa. varsinainen perän laakerisarja sisältää tasauspyörästö/lukkoyksikön poskilaakerit ja simmit sekä pinionin laakerit simmit ja krymppirenkaan. omaani teetin klaukkalas sundholmilla työ kustannus oli 280 ja laakerit tuli racers place:stä ja makso 130 noin suunillee ja sit viel öljyt ja lukon lisäaine joka kannattaa laittaa vaikka olis jo valmiiks lukkoperä lisäaineistettu öljy.
driv3r Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 selvä kiitoksia. pitää talvenmittaan tehdä tuo remontti ja harkita jos samalla jonkun detroit lockerin tai vastaavan lukon..
gmc63 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 selvä kiitoksia. pitää talvenmittaan tehdä tuo remontti ja harkita jos samalla jonkun detroit lockerin tai vastaavan lukon.. Joo mul on toi detroit lockeri ja on muuten "mielenkiintoista"ajaa sillä ;D
driv3r Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 no kerro ny lisää ku kerran aloitit että minkälaista on ajaa?
Nova Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Ja jos välitys ulvoo niin se on yleensä pilalla.....
gmc63 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 no kerro ny lisää ku kerran aloitit että minkälaista on ajaa? No noi äänet on sit mukavat painat kaasuu niin kolahtaa hellität kaasun niin kolahtaa mutkissa ja parkiksella "rallattaa" mut muuten kyl pitää kuin tauti kyl sil ajelee :D
driv3r Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 välitys pilalla..? kuulostaa ihanan kalliilta, pitäskohän vaan ostaa purkki RVS:ää ja rukoilla ...löytys vaan jostain uudemman perä jossa olis jo valmiina parempi lukko niin olisin aika hyvillään..
-vellu Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 välitys pilalla..? kuulostaa ihanan kalliilta, pitäskohän vaan ostaa purkki RVS:ää ja rukoilla ...löytys vaan jostain uudemman perä jossa olis jo valmiina parempi lukko niin olisin aika hyvillään.. Onhan noita hyviä periä ollut kaupan tälläkin boardilla. Välitys sinänsä ei maksa kun jotain pari sataa egee, mutta siihen sitten päälle laakerit, työ, öljyt jne... Ai niin, mullakin olis yks perä myynnissä http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=26067.0
driv3r Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 nyt ollaan siinä tilanteessa että torsteeni perä on maalattu, ja olis aika pistää öljyt sisää.. mikä on öljytilavuus ja mitä öljyä suositellaan, teboilin EP 75/90w fullu syntehque öljyä löytys käypästä tavaraa? lisäaineita on jotkut ilmeisesti käyttänyt mutta liekkö välttämätöntä
Cosa Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 Red Linellä toimii ilman lisäaineita.
Senior Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 Red Linellä toimii ilman lisäaineita. C puhuu asiaa !
Nova Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 Redline shock proof nimenomaan ja 2 purkkiä riittää. Toimii.
mikke Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2009 pistä vaan sovinnolla se redlinen oma lukkoperä lisäaine torseenin seuraks ettei tarvii jälkeenpäin lisäillä, muuten komppaan edellistä puhujaa
driv3r Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 redlinellä näkyy olevan valikoimaa noiden perä öljyjen kanssa, shock proofiakin on kolmen laista mutta tuo HEAVY on ilmeisesti oikea tähän. kiitos vinkistä näyttäs olevan erittäin hyvä öljy nyt kun netistä tutkin asiaa. joutuu kuiten nyt laittamaan tepoilin öljyn että saa ponin tallilta kotia kun lähin redlinen myynti paikka on 90km päässä
Cosa Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 pistä vaan sovinnolla se redlinen oma lukkoperä lisäaine torseenin seuraks ettei tarvii jälkeenpäin lisäillä, muuten komppaan edellistä puhujaa Mulla ei ole ollut tarvetta, mutta siinähän on (häly)äänet muutenkin kohdallaan
driv3r Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 tuo on nyt tiheä perä ja entinen oli aavikko niin nopeusmittari näyttää nyt mitä näyttää, mites näissä 4 koppasissa onko näihin vaihdettavissa se ratas mittariston taakse?
pantera Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 tuo on nyt tiheä perä ja entinen oli aavikko niin nopeusmittari näyttää nyt mitä näyttää, mites näissä 4 koppasissa onko näihin vaihdettavissa se ratas mittariston taakse? mittaristo on sähkönen , ei rattaita
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään