Marko Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2009 Vaihdat uudet 80W 90 peräöljyt ja EI synteettisiä. Sitten lisätään GM lukkoperä öljy jonka pullon kyljessäkin lukee että pienentää volinaa. Väärillä öljyillä volisee ja lukko ei pidä. NM kokemusta on.
Chevy Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2009 vaikka jollottaa/ulisee kestää kymmeniätuhansia kilometrejä
HecklesS Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2009 vaikka jollottaa/ulisee kestää kymmeniätuhansia kilometrejä No se sopii, halvallahan siitä sitten selviää. Tai siihen asti, kunnes joku toinen paikka pettää
mkos Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2009 kohta alkaa naksuttelemaan kivasti kävelyvauhdissa... meikällä oli pinionin rattaasta 2 hammasta irti ja 3 lähdössä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään