Rale Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 ihan pöhkö äänestys. mutta ootte varmasti miettinyt joskus, että millä hinnalla se komea aika pitäisi suurin piirtein vartilla saada
PSN Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 ihan pöhkö äänestys. Niin onkin kun siitä puuttuu yksi tärkeä parametri, nimittäin aikaväli noille esitetyille rahamäärille.
Rale Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Niin onkin kun siitä puuttuu yksi tärkeä parametri, nimittäin aikaväli noille esitetyille rahamäärille. ei ole aikaväliä, vaan paljon luulisitte et menee ennenkuin auto on valmis
Diore Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 ei aika eikä raharajaa..esim.nyt tehdään kori ja sisusta kuntoo..sit vast myöhemmin kone..koska ei rahat yksinkertasesti riitä heti kaikkeen
balez Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 ei ole aikaväliä, vaan paljon luulisitte et menee ennenkuin auto on valmis onko se ikinä valmis nyt laiteltu jo paljon mun kassan ja lompakon mukaan rahaa "projektiin"... kymppiä pidän kyllä max rajana.. ellei ole jo sitten täyttynyt jo se mun raja tässä vaiheessa
Rale Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 onko se ikinä valmis nyt laiteltu jo paljon mun kassan ja lompakon mukaan rahaa "projektiin"... kymppiä pidän kyllä max rajana.. ellei ole jo sitten täyttynyt jo se mun raja tässä vaiheessa totta ei tule valmista luulin joskus aikaa sitten et selviän 15te
repa Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 5 frangia, enempää en pane mopoon tähän Miksi niinkin tehokkaita autoja (kuin F-Bodyt) pitäisi vielä virittää? Kuplavolkkarin virittämisen mä jotenkin ymmärrän, kun lähtökohtana on 25..50 hv ja tavoitteena 120..200 hv. Mut joo, jos on ylimääräistä rahaa, niin mulle ihan sama kuinka paljon sitä käytätte auton virittämiseen
rstuning Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 5 frangia, enempää en pane mopoon tähän Miksi niinkin tehokkaita autoja (kuin F-Bodyt) pitäisi vielä virittää? Kuplavolkkarin virittämisen mä jotenkin ymmärrän, kun lähtökohtana on 25..50 hv ja tavoitteena 120..200 hv. Mut joo, jos on ylimääräistä rahaa, niin mulle ihan sama kuinka paljon sitä käytätte auton virittämiseen Kuplavolkkarihan painaa aika tasan puolet vähemmän, eli kuplan 200hv on F-bodyn 400heppaa Mun mielestä auton pitää olla vähintään niin tehokas kun sen ulkokuori antaa ymmärtää Ykskään ei oo vielä haastanu mun GTAta koko kesänä vaikka harrastajat suurimmaksi osaksi tietää (luulisin), ettei nää vakiona mitään ferrareita oo.
repa Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kuplavolkkarihan painaa aika tasan puolet vähemmän, eli kuplan 200hv on F-bodyn 400heppaa Mun mielestä auton pitää olla vähintään niin tehokas kun sen ulkokuori antaa ymmärtää Ykskään ei oo vielä haastanu mun GTAta koko kesänä vaikka harrastajat suurimmaksi osaksi tietää (luulisin), ettei nää vakiona mitään ferrareita oo. Kupla painaa 770..870 kg vuosimallista riippuen. Ja kaikkihan sen tietää ettei ferrarit mitään F-bodyjä oo.
pantera Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 yleensa naissa tuppaa kaymaan niin etta tuhansien eurojen jalkeen on tuloksena auto jolla ei radalla parjaa kilpureille eika kadulla viitsi enaa ajella.... Tuohon lopputulokseen paasee kylla huomattavan halvalla ja nopeasti Hyvaan l tarvitaan kaksi , kayttomukavuudeltaan kohtuullinen katuauto ja toinen sitten saa olla pelkka kilpuri
TexFinn Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Hyvaan l tarvitaan kaksi , kayttomukavuudeltaan kohtuullinen katuauto ja toinen sitten saa olla pelkka kilpuri Tama mies puhuu asiaa.
Rale Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 yleensa naissa tuppaa kaymaan niin etta tuhansien eurojen jalkeen on tuloksena auto jolla ei radalla parjaa kilpureille eika kadulla viitsi enaa ajella.... Tuohon lopputulokseen paasee kylla huomattavan halvalla ja nopeasti Hyvaan l tarvitaan kaksi , kayttomukavuudeltaan kohtuullinen katuauto ja toinen sitten saa olla pelkka kilpuri just näin on käyny mun camarolla radalla ei pärjää ja kadulla ei viitsi/voi kauheasti ajella ???
GTATL Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kuplavolkkarihan painaa aika tasan puolet vähemmän, eli kuplan 200hv on F-bodyn 400heppaa Mun mielestä auton pitää olla vähintään niin tehokas kun sen ulkokuori antaa ymmärtää Ykskään ei oo vielä haastanu mun GTAta koko kesänä vaikka harrastajat suurimmaksi osaksi tietää (luulisin), ettei nää vakiona mitään ferrareita oo. jospa ne viela muistaa kovaaanisen viininpunaisen GTA.n joka kavi valilla kylilla riehumassa
Jii Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2008 yleensa naissa tuppaa kaymaan niin etta tuhansien eurojen jalkeen on tuloksena auto jolla ei radalla parjaa kilpureille eika kadulla viitsi enaa ajella.... Tuohon lopputulokseen paasee kylla huomattavan halvalla ja nopeasti Hyvaan l tarvitaan kaksi , kayttomukavuudeltaan kohtuullinen katuauto ja toinen sitten saa olla pelkka kilpuri Juuri näin.
rstuning Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 jospa ne viela muistaa kovaaanisen viininpunaisen GTA.n joka kavi valilla kylilla riehumassa Novvarmaa luullu sitä verrariks
5,7 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kuplavolkkarihan painaa aika tasan puolet vähemmän, eli kuplan 200hv on F-bodyn 400heppaa Mun mielestä auton pitää olla vähintään niin tehokas kun sen ulkokuori antaa ymmärtää Ykskään ei oo vielä haastanu mun GTAta koko kesänä vaikka harrastajat suurimmaksi osaksi tietää (luulisin), ettei nää vakiona mitään ferrareita oo. joo se on kyllä jännä että niinku kukaan ei edes oikeastaan yritä viivoille kerran on joku 330 e46 pistäny hanttiin muutamissa valoissa ->hävis mutta sitte ku jonku kipon ottaa alle nii sitte painostetaan
rstuning Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 joo se on kyllä jännä että niinku kukaan ei edes oikeastaan yritä viivoille kerran on joku 330 e46 pistäny hanttiin muutamissa valoissa ->hävis mutta sitte ku jonku kipon ottaa alle nii sitte painostetaan Seki tietysti voi olla etten vaan oo kerinny ikinä huomata jos joku olis jotain yrittäny, kun on muutenki tapana välillä lähtee rivakasti
-vellu Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 yleensa naissa tuppaa kaymaan niin etta tuhansien eurojen jalkeen on tuloksena auto jolla ei radalla parjaa kilpureille eika kadulla viitsi enaa ajella.... Tämä on kyllä taivaan tosi, varsinkin jos bensan kulutus alkaa nousta radikaalisti Itse olen koittanut ratkaista asiaa käyttämällä nykyaikaista moottoria, ruiskua ja ahdinta. Tavoitteena pitää katuajettavuus kunnossa, kulutus aisoissa ja myös päästöt kurissa. Tarvittaessa pitäisi sitten löytyä tehoakin Tuo vähäpäästöisyys on sellainen jännä juttu jolla voi "tietyissä piireissä" kerätä viherpisteitä Olenkin ajatellut laittaa autoon jotkut "Green Power " -tarrat
rstuning Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Tuo vähäpäästöisyys on sellainen jännä juttu jolla voi "tietyissä piireissä" kerätä viherpisteitä Olenkin ajatellut laittaa autoon jotkut "Green Power " -tarrat Eikös catillisissa euro Foordeissa ollu aikoinaan sellanen "vihreä koivunlehti" muovilätkä takana
Z-mo Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Tuo vähäpäästöisyys on sellainen jännä juttu jolla voi "tietyissä piireissä" kerätä viherpisteitä Olenkin ajatellut laittaa autoon jotkut "Green Power " -tarrat Mä voin Vellu hommaa sulle "Airdream" teippejä. Citroen laittaa kaikkiin uusiin ämpäreihin sellaset, kunhan vaan päästöt on alle 140g/km, vähintään 90% autosta pitää olla kierrätettävissä ja tehtaan pitää olla täyttäny jotain ympäristömääräyksiä yms. skeidaa. Elikkä sun ponu täyttää noi kriteerit helposti...
Soppa Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Ei oo tullu kyllä budjetteja ajateltua. En oo uskaltanu edes laskea, mitä tuo on tullut maksamaan, ja pidetäänki se niin Mutta vielä tuossa rahanmentäviä paikkoja on, pakko kai se on laittaa, ku sille tielle lähteny Alkaa heti kuulostaan homma ihan liian järkevältä, jos alkaa miettimään, että kannattaako vai ei
GTATL Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2008 jep siina vaiheessa kun virittamisen/kunnostamisen hinta ylitti auton arvon, kustannusten laskeminen loppui periaattena mulla ainakin on etta auto pitaa toimia kadulla ja sen pitaa olla helppo ajettava, joten kierrosmoottori/korkea stall turbiinia ei GTA.han tule. Kilpuri aihiota talla hetkella etsin, jolla ei sitten ole paljon valia katu ajettavuudella.
Senior Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Olenkin ajatellut laittaa autoon jotkut "Green Power " -tarrat Sullahan on koko pirssi "Green"...
repa Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Olenkin ajatellut laittaa autoon jotkut "Green Power " -tarrat Green Monster Power
Guest pile Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2008 ei sunkaa tuohon mitää tarkkaa rajaa voi laittaa. jos sattuu löytää jotain kivaa. itse toki olen pitäytynyt suht maltillisella linjalla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään