Jump to content

virityksen maksimi raja euroissa

[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

Kirjoitettu

ei sunkaa tuohon mitää tarkkaa rajaa voi laittaa. jos sattuu löytää jotain kivaa. itse toki olen pitäytynyt suht maltillisella linjalla. m/

todella maltillinen ;D

Kirjoitettu

kaikki mitä on irti saatu on autoon siotettu ja lopputulos on näköjään aina sama eli sulaneita moottorin osia :-[ pitäs vissiin palata perusasiotten äärelle uudemman kerran ajatuksen kanssa ::)

Kirjoitettu

kaikki mitä on irti saatu on autoon siotettu ja lopputulos on näköjään aina sama eli sulaneita moottorin osia :-[ pitäs vissiin palata perusasiotten äärelle uudemman kerran ajatuksen kanssa ::)

Eiks se näin mee aina, jos ei laita omien lisäks vähä toistenkin omia ;D

Kirjoitettu

no just näin ;D

Kirjoitettu

Nimimerkillä: Enskesänä sulaa vakio alakerta :o ;D

Kirjoitettu

ja ihan OT:nä sulaneista männistä tulee komeita tuhkiksia vaik en poltakaan ::)

Kirjoitettu

Turha mitää rajaa vetää, tai alkaa laskemaan tms... kaikki rahat siihen kuitenkin menee.

Kirjoitettu

En aio vetää mitään rajaa koska auton laitossa on 5 numeroinen luku rikkoontunut jo ajat sitten ja ideoita on pääkoppa täynnä mitä tehdä Camarolle, joten rakennan sen verran ku raskin ja huvittaa..  ;) Toki ite pidän koko ajan tarkkaa kirjanpitoa menoista, vissii jotaki masokistin vikaa meikäläisessä tai jotain  :o ;D

Mutta en tosiaan määrittele rakkaalle harrastukselle hintaa. Laittaa sen minkä millonki raskii sijottaa niin mitäpä sitä jälkeenpäin sitten suremaan. Menee ne rahat aina johonkin....  \m/

• 3 months later...
Kirjoitettu

Itse aina rakentanut harrastevehkeitä jälleenmyyntiarvoa silmälläpitäen, säästeliäästi ja harkiten.

Nyt kuitenkin alkaa tuntumaan että jossainvälissä lähtee homma käsistä, kiitos kerholaisten vaikutteiden  ::)

Paljon on ideoita ja haaveita ja olo alkaa muuttumaan rahansuhteen siihen että mitä väliä! Ei ne muutkaan välitä!!

Ehkä joskus en enää oo replica  ;D

Kirjoitettu

Itse aina rakentanut harrastevehkeitä jälleenmyyntiarvoa silmälläpitäen, säästeliäästi ja harkiten.

Tua ny ei toimi ikinä muutaku jossain amiksessa =löydät halvan suositun mallin laitat romikselta löydetyt

spoilerit ja ralliratit +itte hitsaat pakoputken roskis paloista =myyntiarvo noussu kanssa opiskelijoiden silmissä. ;D

Kirjoitettu

2006 kesällä tuon Camaron hankin ja nyt on jo ihan karmee pino noita kuitteja ostetuista osista. En oo ynnäilly kuippal on rahaa palanu. Ja taas on kaiketi pian eurojen menoa tiedos ku tehoa Pitää saada lisää ;D Mut ei kaduta kyl ykskään sentti jonka oon tuohon projektiin pistäny. Kesällä pääsee sitten taas nautiskelemaan baanalla noista poltetuista euroista ja näkemästään vaivasta m/ Niin ja vastasin että NO LIMITS virittämiseen menevälle rahamäärälle \m/

Kirjoitettu

Ei euroakaan. Ostaa valmiina haluamansa auton. Pääsee helpoimmalla  ;D

Jaa, putkisto kai luetaan viriosaksi, joten olen siis itsekin sortunut...  ::)

Kirjoitettu

4,99 karvanoppiin on total max.

Muista toki wunderi, jottei se jallu haise niin kovasti sielä. ;D

Kirjoitettu

Muista toki wunderi, jottei se jallu haise niin kovasti sielä. ;D

Kuules poika, Jallu ei haise, se tuoksuu  :-*
Kirjoitettu

kyllähän sitä virittäs ja laittas jos ois pino kunnossa sitä varten  ;)

vastasin et 10t max. koska se kattaa jo vaikka kokonaisen uuden myllyn...  ;D

Kirjoitettu

10000 laitoin äänestykseen, se on max mitä saattaa mennä virityksiin, niinku yhteen moottoriin mut sit vois tehdä toisen ihan toisella kaavaa jne.. ja sit kaikki muu rakentelu sen virittämisen lisäksi nii rahaa palaa...

tänää hiekkapuhaltajasetä kysy: "Et sä tätä kuitenkaan myyntiin oo tekemäs?" Joo en! ei sitä koko koppaa hiekkapuhallettas jos mä sen joskus myydä aikoisin!

Sanoon sillekin vaan et en mä tästä ikinä tuu omiani posis saamaan.

Kirjoitettu

jos olis millä mällätä niin ei tohon mitään rajaa (ainakaan noista vaihtoehoista) saa. Se Polly Motorsportin trans ami "saattas" olla jo tarpeeksi tehokas. Rahaa sen rakentamiseen lienee menny aika paljon.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...