Jump to content

Ilmastoinnin huolto

Recommended Posts

Kirjoitettu

jep, 134sta, mulla on purkkeja ja letku jos tarttee

Hyvä tietää :)

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

15

• molopaa

4

• gmc63

2

• F350

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

jep, 134sta, mulla on purkkeja ja letku jos tarttee

Arvatkaas missä oon sen mainitsemani DIY-sarjan nähny ;)

Ei kukaan tiedä Isceonin tukkuhintaa jos hakis Onniselta pullon?

Kirjoitettu

Ei kukaan tiedä Isceonin tukkuhintaa jos hakis Onniselta pullon?

Noup, ei muuta kuin kysymään ;)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

En tiedä minne palstalle tämä kuuluisi, niin laitetaan tänne. Moderaattorit voivat siirrellä vapaasti oikeaan paikkaan.

Elikkäs ongelmana on seuraavanlainen. Ilmastointi ei jäähdytä enää oikein tehokkaasti ja kompura kytkeytyy päälle/pois noin 5-10 sekunnin välein. Eli varmaan kylmäaine lopussa?

Kannattako viedä suosiolla huoltoon ja antaa siellä tarkastaa, väripanostaa ja ladata uudella aineella vaiko tehdä itse? Kylmäaineen lisäyksen voisi varmaan tehdä itse.....

Toisekseen jos vien huoltoon, niin mikä olisi kohtuullinen hinta? Onko kokemuksia siitä minne kannattaisi viedä Oulun alueella?

Heimo Höyhtyä (Kempeleessä, 0400-213 525) testas ja lisäs kylmäaineet mun ponun ilmastointiin, ja puhaltaa tosi kylmää, lisättiin 600g, oireet samat kuin sulla. Maksoi 60 egee. :D :D :D

Kirjoitettu

Tekeekö tuo kempeleen kaveri ilmastointi hommia, jos vaan soittaa? Pystyykö tyhjentämään järjestelmän (en tiedä onko sisällä R12 vaiko R134a), jonka jälkeen täyttämään?

Kirjoitettu

Sillä on ilmastointihuolto, mulla oli R12 sisässä ja tilalle laitettiin isecon 49. Ajan sai muutaman päivän päähän, ainakin tuntui osaavan asiansa ja vielä on toiminut.

Kirjoitettu

Tekeekö tuo kempeleen kaveri ilmastointi hommia, jos vaan soittaa? Pystyykö tyhjentämään järjestelmän (en tiedä onko sisällä R12 vaiko R134a), jonka jälkeen täyttämään?

Jep, varaat vaan ajan sinne ;) Pystyy täyttämään myöskin sen. On pelit ja vehkeet ;) ;D

• 5 years later...
Kirjoitettu

No niin. Ilmastointi pitäis puuhastella kuntoon. Onko tietoa r134 täyttömäärästä , LT1 -95 firebird , määrää ei löydy pannuhuoneesta ?

Kirjoitettu

No niin. Ilmastointi pitäis puuhastella kuntoon. Onko tietoa r134 täyttömäärästä , LT1 -95 firebird , määrää ei löydy pannuhuoneesta ?

määrä on 910 grammaa ja tiedon pitäs löytyä jäähdyttäjän päällä olevan muovin tarrasta mis on kaikki saastelaillisuus tiedot yms

• 10 months later...
Kirjoitettu

Löytyykö mistään tiivisteitä kompressorin (Harrison) ja letkujen väliin ? -96 Camaro ku päässy hukkumaa  ?

Kirjoitettu

Löytyykö mistään tiivisteitä kompressorin (Harrison) ja letkujen väliin ? -96 Camaro ku päässy hukkumaa  ?

Rokkiauto

FOUR SEASONS Part # 26729    O-Ring and Gasket Seal Kit

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...