Mika Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2006 jep, 134sta, mulla on purkkeja ja letku jos tarttee Hyvä tietää
TransNAM Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 jep, 134sta, mulla on purkkeja ja letku jos tarttee Arvatkaas missä oon sen mainitsemani DIY-sarjan nähny Ei kukaan tiedä Isceonin tukkuhintaa jos hakis Onniselta pullon?
Mika Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Ei kukaan tiedä Isceonin tukkuhintaa jos hakis Onniselta pullon? Noup, ei muuta kuin kysymään
F350 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2006 En tiedä minne palstalle tämä kuuluisi, niin laitetaan tänne. Moderaattorit voivat siirrellä vapaasti oikeaan paikkaan. Elikkäs ongelmana on seuraavanlainen. Ilmastointi ei jäähdytä enää oikein tehokkaasti ja kompura kytkeytyy päälle/pois noin 5-10 sekunnin välein. Eli varmaan kylmäaine lopussa? Kannattako viedä suosiolla huoltoon ja antaa siellä tarkastaa, väripanostaa ja ladata uudella aineella vaiko tehdä itse? Kylmäaineen lisäyksen voisi varmaan tehdä itse..... Toisekseen jos vien huoltoon, niin mikä olisi kohtuullinen hinta? Onko kokemuksia siitä minne kannattaisi viedä Oulun alueella? Heimo Höyhtyä (Kempeleessä, 0400-213 525) testas ja lisäs kylmäaineet mun ponun ilmastointiin, ja puhaltaa tosi kylmää, lisättiin 600g, oireet samat kuin sulla. Maksoi 60 egee. :D
molopaa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2006 Tekeekö tuo kempeleen kaveri ilmastointi hommia, jos vaan soittaa? Pystyykö tyhjentämään järjestelmän (en tiedä onko sisällä R12 vaiko R134a), jonka jälkeen täyttämään?
F350 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2006 Sillä on ilmastointihuolto, mulla oli R12 sisässä ja tilalle laitettiin isecon 49. Ajan sai muutaman päivän päähän, ainakin tuntui osaavan asiansa ja vielä on toiminut.
Mika Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2006 Tekeekö tuo kempeleen kaveri ilmastointi hommia, jos vaan soittaa? Pystyykö tyhjentämään järjestelmän (en tiedä onko sisällä R12 vaiko R134a), jonka jälkeen täyttämään? Jep, varaat vaan ajan sinne Pystyy täyttämään myöskin sen. On pelit ja vehkeet
Hietala81 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Mulla ois kans täyttö edessä
tyyp360 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2011 No niin. Ilmastointi pitäis puuhastella kuntoon. Onko tietoa r134 täyttömäärästä , LT1 -95 firebird , määrää ei löydy pannuhuoneesta ?
mikke Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2011 No niin. Ilmastointi pitäis puuhastella kuntoon. Onko tietoa r134 täyttömäärästä , LT1 -95 firebird , määrää ei löydy pannuhuoneesta ? määrä on 910 grammaa ja tiedon pitäs löytyä jäähdyttäjän päällä olevan muovin tarrasta mis on kaikki saastelaillisuus tiedot yms
kati Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Löytyykö mistään tiivisteitä kompressorin (Harrison) ja letkujen väliin ? -96 Camaro ku päässy hukkumaa ?
GTATL Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Löytyykö mistään tiivisteitä kompressorin (Harrison) ja letkujen väliin ? -96 Camaro ku päässy hukkumaa ? Rokkiauto FOUR SEASONS Part # 26729 O-Ring and Gasket Seal Kit
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään