repa Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2008 Kuinkahan se etyj haittaa menoa kauppatorin nurkilla?
Nova Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2008 Ei kerkiä. Täytyy istua koneessa....
Nova Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2008 vois tulla mönkkärillä Tota ei juuri uskalla sitten koeajaa. Muuten ajellaan kilpaa pelloilla. Sen verran voi napsahtaa kuume päälle.
repa Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2008 kauppatorilla ei ollut ETYJ pysäköintikielto lappuja ja kauppiaat oli töis Tulisinko mopolla Pahasti näyttää sään puolesta "ei mopoille" ilmalta.
repa Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 ei sada,mutta mutta.. No sitten tulen mopolla
zodiack Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Tota ei juuri uskalla sitten koeajaa. Muuten ajellaan kilpaa pelloilla. Sen verran voi napsahtaa kuume päälle. kokeile kokeile
repa Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 No sitten tulen mopolla Kolme Camaroa, yksi sininen ihanuus ja mää ja mummopo
z 28 jari Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Haa,yksi auto enemmän kuin latamiesten kokoontumisajoissa...
Puuhis Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 Näkykö resitenttiä ? Kuka niistä ? = Suomessa on 3 Pressaa Tarja,Mauno,Martti
repa Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 Näkykö resitenttiä ? El residente oli kyllä paikalla, se toinen oli kai jossain sisätiloissa siivoamassa, ku niillä on tänään bileet...
balez Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 kävin 23.00... ei ketään.. taidan erota kerhosta
mikke Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 kävin 23.00... ei ketään.. taidan erota kerhosta valot päälle b, me oltiin paikalla viel klo 23 mut oltiin patsaan vieres jemmassa
balez Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2008 valot päälle b, me oltiin paikalla viel klo 23 mut oltiin patsaan vieres jemmassa prkl.. ajelin espan puolelta fjoordilla ohi ja katoin että poistuneet ovat no ens kerralla
repa Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2009 tänään ehkä vähän liian raikas keli Ehkä on, ehkä ei Taidan tulla koppimopolla ihan suosiolla
mikke Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2009 jätän tulematta ihan suosiolla camaro ompi jäässä ja nyt jo poistettu liikenne käytöstäkin
mikke Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2009 toi iglu ei suostu sulamaan vaikka kuinka houkuttelee kun on liemetkin menny sohjoks eivätkä lähe kiertämään, olis taas ollu ennakoivan huollon tarvetta, noo tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Darkie Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2009 Ite en moiseen kylmyyteen jaksa lähtee talsimaan Kevätkaudella sit talsin sinne seuraavan kerran =)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään