Jump to content

Stadin cruising 6.3-09


Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • repa

    19

  • mikke

    6

  • Senior

    5

  • Darkie

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

vois tulla mönkkärillä  ;D

 

Tota ei juuri uskalla sitten koeajaa. ;D Muuten ajellaan kilpaa pelloilla. Sen verran voi napsahtaa kuume päälle. m/

Kirjoitettu

kauppatorilla ei ollut ETYJ pysäköintikielto lappuja ja kauppiaat oli töis

Tulisinko mopolla  :o

 

Pahasti näyttää sään puolesta "ei mopoille" ilmalta.  m-

Kirjoitettu

Tota ei juuri uskalla sitten koeajaa. ;D Muuten ajellaan kilpaa pelloilla. Sen verran voi napsahtaa kuume päälle. m/

 

kokeile kokeile  ;)

Kirjoitettu

No sitten tulen mopolla  \m/

Kolme Camaroa, yksi sininen ihanuus ja mää ja mummopo  8)
Kirjoitettu

Haa,yksi auto enemmän kuin latamiesten kokoontumisajoissa...

Kirjoitettu

Näkykö resitenttiä ?

 

Kuka niistä ? = Suomessa on 3 Pressaa ;)

Tarja,Mauno,Martti

Kirjoitettu

Näkykö resitenttiä ?

 

El residente oli kyllä paikalla, se toinen oli kai jossain sisätiloissa siivoamassa, ku niillä on tänään bileet...
Kirjoitettu

kävin 23.00... ei ketään.. taidan erota kerhosta  ;D

 

valot päälle b, me oltiin  paikalla viel klo 23 mut oltiin patsaan vieres jemmassa

Kirjoitettu

valot päälle b, me oltiin  paikalla viel klo 23 mut oltiin patsaan vieres jemmassa

prkl.. ajelin espan puolelta fjoordilla ohi ja katoin että poistuneet ovat  m- no ens kerralla  m/

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

tänään ehkä vähän liian raikas keli  ???

Ehkä on, ehkä ei  ::)  Taidan tulla koppimopolla ihan suosiolla  8)
Kirjoitettu

jätän tulematta ihan suosiolla camaro ompi jäässä ja nyt jo poistettu liikenne käytöstäkin

Kirjoitettu

toi iglu ei suostu sulamaan vaikka kuinka houkuttelee kun on liemetkin menny sohjoks eivätkä lähe kiertämään, olis taas ollu ennakoivan huollon tarvetta, noo tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Kirjoitettu

Ite en moiseen kylmyyteen jaksa lähtee talsimaan :D

Kevätkaudella sit talsin sinne seuraavan kerran =)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...