Jump to content

Botnia Swap Meet 17.1.2009

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuonne pitää tulla pällistelemähän moperin osia ja voorrtin vanhaa starttia ja mittarinkehystä, ynnä pikkuautoja ja pellikylttiä. Sitte päälle vois hörpätä nisukaffit ja lähties käyrä pläräämäs alfamerin kirjoja ja lähtiä kotia tuumaten että olisimminä ostanu mutta jne

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

aamu varhaaselta tullahan emännän kans käymäs tekemäs rinki ja sit jatketaan matkaa tampereen suuntaan.  m/

Kirjoitettu

Joo eiköhän sitä tulla kun tuossa Kilometrin päässä asutaan  ;D

Kirjoitettu

Jaahas jaahas... ei olis pitkäkään ::)

olis sopivasti viikonloppu täynnä, jos pe autokaupat, la swappiin ja su hakeen lohko yms. \m/

Kirjoitettu

paikat merkitty ja pitkänmatkalaiset toivatkin jo kamppeensa sisälle.

eka satanen tuhlattu  ;D

kello herättämään 6 tunninpäästä  >:(

huomisiin  m/

Kirjoitettu

Perkeles! Öljynlauhrutin mun pitää hommata. Muistuttakaa että tuhulaan rahani ennen sen hankintaa

Kirjoitettu

Johan oli väkeä hyvin  m/ Kaikkea pientä kivaa löytyikin menkää ihmeessä katselemaan, on Camaroihin ja pontsoihin kaikkea tilpehööriä  8)

Kirjoitettu

Käyty juniorin kanssa, ei oikein tuu kattelusta mitään tommosen 4v:n kanssa, paljon oli väkeä  m/

Kirjoitettu

Botnia Swap Meet 2009 onnistui yli odotusten josta KIITOKSET myyjille ja ennätys määräiselle swappikansalle  m/ *clap*

muutama uusi naamakin paljastui nimimerkin takaa.

bongattua tuli ainakin fire,cowboy,jukka ja pantera  8)

aamu varhaisia kuvia

Kirjoitettu

Jeesh, aamulla  neljaltä liikkeelle  :-\, mutta kyllä kannatti, mukava tapahtuma ja tuttuja paljon liikkeellä m/

Kirjoitettu

1.6 :set rullakeinut hommattu seinäjoelta.

Nämä vasemmalla olevat vissiin, ku niitä ei ollu enää puolenpäivän jälkeen...

http://miksu.1g.fi/kuvat/Swap+meet/Botnia+Swap+Meet+17.1.2009/17.1.09+039.jpg/_smaller.jpg

Kukas noita muuten kaupusteli? Ihan niinku olis osa ollu samaa palikkaa kuin foorumin myyntipalstalla mm nuo TricFlowt... ::)

Edit: Käteen jäi vaan Trans Am GTA avaimenperä. :P

Kirjoitettu

todennäköisesti, isoveli oli käymässä siellä ni paha sanoa onko noi??samoilta näyttäs.

Kirjoitettu

olisko tuan setä-panteran pöydältä kuva?

No perkele niihän mä sanoin! Ei varmaan tuntenu, mut ei liioon maininnu mitää vaikka, mulla

oli F-bodyclubi takki päällä... Saattoi luulla että tunnistan muutenki.

Kirjoitettu

No prkl niihän mä sanoin! Ei varmaan tuntenu, mut ei liioon maininnu mitää vaikka, mulla

Pelkäs, että vonkaat jäsenkortilla kerhoalennustakin vielä  ;D
Kirjoitettu

Pelkäs, että vonkaat jäsenkortilla kerhoalennustakin vielä  ;D

Jos ei blacki olis hukannu mun tietoja niin mulla jopa olis kortti...

Itseasiassa ylempänä olevassa kuvassa olevia mustia vipuja räpläsin

ja hinta oli 50e enemmän kuin muistaakseni foorumin myyntiosiossa. ::)

Kirjoitettu

No prkl niihän mä sanoin! Ei varmaan tuntenu, mut ei liioon maininnu mitää vaikka, mulla

kylla ma tunnistin kun saa mesosit siita kolomeseitenkakkosesta ;) mutta sa et  ;D

Kirjoitettu

kylla ma tunnistin kun saa mesosit siita kolomeseitenkakkosesta ;) mutta sa et  ;D

;D

Kirjoitettu

No mä ajattelin ettet sä ihan puupää voi olla ja mä en muistanu sun nikkiä, ku tavarat

näytti tutulta ja sit piti ravata juniorin peräs jajaja... ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...