Guest Jukka Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2008 Tuonne pitää tulla pällistelemähän moperin osia ja voorrtin vanhaa starttia ja mittarinkehystä, ynnä pikkuautoja ja pellikylttiä. Sitte päälle vois hörpätä nisukaffit ja lähties käyrä pläräämäs alfamerin kirjoja ja lähtiä kotia tuumaten että olisimminä ostanu mutta jne
Cowboy Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 aamu varhaaselta tullahan emännän kans käymäs tekemäs rinki ja sit jatketaan matkaa tampereen suuntaan.
Cujo Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 En tule en. Mieluummin päivystän duunissa
Sepe Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Joo eiköhän sitä tulla kun tuossa Kilometrin päässä asutaan
rstuning Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Jaahas jaahas... ei olis pitkäkään olis sopivasti viikonloppu täynnä, jos pe autokaupat, la swappiin ja su hakeen lohko yms.
RS-68 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 paikat merkitty ja pitkänmatkalaiset toivatkin jo kamppeensa sisälle. eka satanen tuhlattu kello herättämään 6 tunninpäästä huomisiin
Guest Jukka Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Perkeles! Öljynlauhrutin mun pitää hommata. Muistuttakaa että tuhulaan rahani ennen sen hankintaa
Sepe Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Johan oli väkeä hyvin Kaikkea pientä kivaa löytyikin menkää ihmeessä katselemaan, on Camaroihin ja pontsoihin kaikkea tilpehööriä
5.7targa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Käyty juniorin kanssa, ei oikein tuu kattelusta mitään tommosen 4v:n kanssa, paljon oli väkeä
jaham Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 1.6 :set rullakeinut hommattu seinäjoelta.
RS-68 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Botnia Swap Meet 2009 onnistui yli odotusten josta KIITOKSET myyjille ja ennätys määräiselle swappikansalle muutama uusi naamakin paljastui nimimerkin takaa. bongattua tuli ainakin fire,cowboy,jukka ja pantera aamu varhaisia kuvia
pantera Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Jeesh, aamulla neljaltä liikkeelle , mutta kyllä kannatti, mukava tapahtuma ja tuttuja paljon liikkeellä
rstuning Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 1.6 :set rullakeinut hommattu seinäjoelta. Nämä vasemmalla olevat vissiin, ku niitä ei ollu enää puolenpäivän jälkeen... http://miksu.1g.fi/kuvat/Swap+meet/Botnia+Swap+Meet+17.1.2009/17.1.09+039.jpg/_smaller.jpg Kukas noita muuten kaupusteli? Ihan niinku olis osa ollu samaa palikkaa kuin foorumin myyntipalstalla mm nuo TricFlowt... Edit: Käteen jäi vaan Trans Am GTA avaimenperä.
Cowboy Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 olisko tuan setä-panteran pöydältä kuva?
jaham Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 todennäköisesti, isoveli oli käymässä siellä ni paha sanoa onko noi??samoilta näyttäs.
rstuning Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 olisko tuan setä-panteran pöydältä kuva? No perkele niihän mä sanoin! Ei varmaan tuntenu, mut ei liioon maininnu mitää vaikka, mulla oli F-bodyclubi takki päällä... Saattoi luulla että tunnistan muutenki.
repa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 No prkl niihän mä sanoin! Ei varmaan tuntenu, mut ei liioon maininnu mitää vaikka, mulla oli F-bodyclubi takki päällä... Saattoi luulla että tunnistan muutenki. Pelkäs, että vonkaat jäsenkortilla kerhoalennustakin vielä
rstuning Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Pelkäs, että vonkaat jäsenkortilla kerhoalennustakin vielä Jos ei blacki olis hukannu mun tietoja niin mulla jopa olis kortti... Itseasiassa ylempänä olevassa kuvassa olevia mustia vipuja räpläsin ja hinta oli 50e enemmän kuin muistaakseni foorumin myyntiosiossa.
pantera Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 No prkl niihän mä sanoin! Ei varmaan tuntenu, mut ei liioon maininnu mitää vaikka, mulla oli F-bodyclubi takki päällä... Saattoi luulla että tunnistan muutenki. kylla ma tunnistin kun saa mesosit siita kolomeseitenkakkosesta mutta sa et
GTATL Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 kylla ma tunnistin kun saa mesosit siita kolomeseitenkakkosesta mutta sa et
rstuning Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 kylla ma tunnistin kun saa mesosit siita kolomeseitenkakkosesta mutta sa et No mä ajattelin ettet sä ihan puupää voi olla ja mä en muistanu sun nikkiä, ku tavarat näytti tutulta ja sit piti ravata juniorin peräs jajaja...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään