Jump to content

SUMMERMEET 2009


Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko edes aavistusta ajankohdasta ? Tarttis nääs ryhtyä ynnäilemään ensi kesän menoja....  ::)  - Eurooppa rules !

 

 

Kirjoitettu

Varmalta taholta olen kuullut, että Summermeet 2009 pidetään ensi kesänä ja euroopassa  m/

Kirjoitettu

Kyllä se kesä on näköjään tulossa kovaa vauhtia, kun summermiitistäkin aletaan jo keskustelee  \m/ m/

Kirjoitettu

Ei paikalla niin väliä vaan ajankohdalla...  se olisi mukava tietää.

 

Kirjoitettu

Ei paikalla niin väliä vaan ajankohdalla...  se olisi mukava tietää.

 

 

Totta, vois vähän tsekata lomia eli miten niitä kannattaa pitää kunkin.

Kirjoitettu

Kannattais viedä tapahtuma lähelle Pohjois-Savoa, koska mä olen kuitenkin siellä lomalla samaan aikaan, enkä muuten pääse mukaan kemuihin  :-X

Kirjoitettu

Tosta oli puhetta, että idässä ei oo vielä ollu.

Niin, eihän siellä oo ku susia  ::)
Kirjoitettu

Kannattais viedä tapahtuma lähelle Pohjois-Savoa, koska mä olen kuitenkin siellä lomalla samaan aikaan, enkä muuten pääse mukaan kemuihin  :-X

Sinne vaan.... ::)

Kirjoitettu

Totta, vois vähän tsekata lomia eli miten niitä kannattaa pitää kunkin.

Kesäloma kannattaa aina aloittaa tossa toukokuun puolivälissä ja jatkaa yhtä soittoa syyskuun loppuun asti. Eihän sitä muuten ehdi kaikkiin paikkoihin ja tapahtumiin...  :o
Kirjoitettu

Ei paikalla niin väliä vaan ajankohdalla...  se olisi mukava tietää.

 

Niin,toisille matka on sivuseikka  8) Nimim. viimeksi paikallaolleet  ;D

Kirjoitettu

Itse vietän varmaan suurimman osan kesästä Kuopiossa, tai sen lieppeillä, niin idässä ois kiva jos miitti siel järkättäis ;D

Pääsis vaik osallistumaan.

Kirjoitettu

Itäsuomes ei ookaan oltu summermeetin puitteis..

Vaikka epäälytäähän se aina pikkuusen, savoon joutuminen  :-X

Kirjoitettu

Itäsuomes ei ookaan oltu summermeetin puitteis..

Vaikka epäälytäähän se aina pikkuusen, savoon joutuminen  :-X

Ei sen tarvi Savossa olla, se voi olla Pohjois-Karjalassaki  \m/ Me Pohjois-Karjalaiset olemme mukavia ja kivoja ihmisiä  8)

Kirjoitettu

Kunhan on 3.7.2009 jälkeen...  kun mitään tietoa ajankohdasta ei ollut varasin itselleni Euroopan tourneen 14.6.2009 - 2.7.2009 väliseksi ajaksi    m/

 

Kirjoitettu

Kovat jätkät (ja muijat) ajaa pitkällekin tapahtumiin...

 

2007 Vaasassa järjestettiin RC-autojen EM- kisat.

Pisimmän matkan ajoi jostain idästä tullu heppu kaverinsa kanssa

reilu 900km ja jäiköhän viimeiseksi vai toisiks viimeseks koko kisassa :o

 

Tyyppi sai yllätys palkinnon pisimmän matkan ajaneena osallistujana ;D

Kirjoitettu

Eikös toi pieksamäki ollu ihan tarpeeks idässä

...ja Iso-Syote tarpeeksi pohjoisessa, 750 km yhteen suuntaan 8)

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...