Senior Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2009 Onko edes aavistusta ajankohdasta ? Tarttis nääs ryhtyä ynnäilemään ensi kesän menoja.... - Eurooppa rules !
repa Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2009 Varmalta taholta olen kuullut, että Summermeet 2009 pidetään ensi kesänä ja euroopassa
Senior Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2009 Siis EU:n alueella kuitenkin ?
Chonder Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2009 Kyllä se kesä on näköjään tulossa kovaa vauhtia, kun summermiitistäkin aletaan jo keskustelee
peltzi80 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Jokos tänäkesänä Sierravuoreen?? Mökkejä riittää sadalle hengelle ja Alastaron moottoriradalle jotain 22km. http://www.sieravuori.fi/index.php
set28 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Jokos tänäkesänä Sierravuoreen?? Mökkejä riittää sadalle hengelle ja Alastaron moottoriradalle jotain 22km. http://www.sieravuori.fi/index.php Taasko Lappiin
TexFinn Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Jokos tänäkesänä Sierravuoreen?? Mökkejä riittää sadalle hengelle ja Alastaron moottoriradalle jotain 22km. http://www.sieravuori.fi/index.php Helvetin hyva idea!
Senior Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Ei paikalla niin väliä vaan ajankohdalla... se olisi mukava tietää.
Sarita Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Ei paikalla niin väliä vaan ajankohdalla... se olisi mukava tietää. Totta, vois vähän tsekata lomia eli miten niitä kannattaa pitää kunkin.
repa Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kannattais viedä tapahtuma lähelle Pohjois-Savoa, koska mä olen kuitenkin siellä lomalla samaan aikaan, enkä muuten pääse mukaan kemuihin
Jii Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Tosta oli puhetta, että idässä ei oo vielä ollu.
repa Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Tosta oli puhetta, että idässä ei oo vielä ollu. Niin, eihän siellä oo ku susia
Mika Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2009 Kannattais viedä tapahtuma lähelle Pohjois-Savoa, koska mä olen kuitenkin siellä lomalla samaan aikaan, enkä muuten pääse mukaan kemuihin Sinne vaan....
repa Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2009 Totta, vois vähän tsekata lomia eli miten niitä kannattaa pitää kunkin. Kesäloma kannattaa aina aloittaa tossa toukokuun puolivälissä ja jatkaa yhtä soittoa syyskuun loppuun asti. Eihän sitä muuten ehdi kaikkiin paikkoihin ja tapahtumiin...
Guest Camarotti Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2009 Ei paikalla niin väliä vaan ajankohdalla... se olisi mukava tietää. Niin,toisille matka on sivuseikka Nimim. viimeksi paikallaolleet
Darkie Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Itse vietän varmaan suurimman osan kesästä Kuopiossa, tai sen lieppeillä, niin idässä ois kiva jos miitti siel järkättäis Pääsis vaik osallistumaan.
Guest Jukka Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Itäsuomes ei ookaan oltu summermeetin puitteis.. Vaikka epäälytäähän se aina pikkuusen, savoon joutuminen
Lady Firebird Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Itäsuomes ei ookaan oltu summermeetin puitteis.. Vaikka epäälytäähän se aina pikkuusen, savoon joutuminen Ei sen tarvi Savossa olla, se voi olla Pohjois-Karjalassaki Me Pohjois-Karjalaiset olemme mukavia ja kivoja ihmisiä
Senior Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kunhan on 3.7.2009 jälkeen... kun mitään tietoa ajankohdasta ei ollut varasin itselleni Euroopan tourneen 14.6.2009 - 2.7.2009 väliseksi ajaksi
rstuning Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kovat jätkät (ja muijat) ajaa pitkällekin tapahtumiin... 2007 Vaasassa järjestettiin RC-autojen EM- kisat. Pisimmän matkan ajoi jostain idästä tullu heppu kaverinsa kanssa reilu 900km ja jäiköhän viimeiseksi vai toisiks viimeseks koko kisassa Tyyppi sai yllätys palkinnon pisimmän matkan ajaneena osallistujana
set28 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Eikös toi pieksamäki ollu ihan tarpeeks idässä
-vellu Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Eikös toi pieksamäki ollu ihan tarpeeks idässä ...ja Iso-Syote tarpeeksi pohjoisessa, 750 km yhteen suuntaan
peltzi80 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Länsi-Suomessa viimeksi 2004 Sierravuori olis ollu
Recommended Posts