Jump to content

American Beauty Car Show 17.-19.7 2009

Recommended Posts

• Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Senior

20

• set28

10

• z 28 jari

9

• Nupa

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Vai ajattelitteko lähteä sivistyneesti romanttiselle kahdenkeskeiselle kylpylälomalle... ;D

Joo ajattelin, siks me otettiinkin kolmen hengen huone  ::)  ;D

Kirjoitettu

Joo ajattelin, siks me otettiinkin kolmen hengen huone  ::)  ;D

Viimesen kylpylä tiedustelun mukaan on mm SpaLainessa suosituin varattu hoito"PariskuntaBrasilianWax"! ! ! Näyttelyrannekkeella -50% ! :W

Kirjoitettu

Viimesen kylpylä tiedustelun mukaan on mm SpaLainessa suosituin varattu hoito"PariskuntaBrasilianWax"! ! ! Näyttelyrannekkeella -50% ! :W

Miten sattumalta majailenkin ylläolevassa residenssissä...    :W

Kirjoitettu

No kappas, siellähän meidänkin residenssi.. Näinä tarkan euron aikoina ehdottomasti pitää käyttää noin huimat tarjousprosentit hyväksi... Siis kesälookkia hankkimaan heh heh.. Kun toisilla on vaan autot vahattu, niin Spa Laineen asukkailla on sit vähän muutakin waxattu  ;D

...ja mikä hienointa sit kun koko porukka kuutamouinnille kiiltävä wahattu pinta kiiltelee upeasti kun on täysikuukin *clap* ja lisääää-ä skumppaaaaa      a :-P

Kirjoitettu

American Beauty Car Show on Baltimaade suurim ameerika autode üritus, mille raames toimuvad näitus, kokkutulek ja kiirendusvõistlus. Kaheksa aastat järjest on ameerika autode omanikud ja suured autofännid kogunenud suvel üheks nädalavahetuseks Haapsallu. Nii ka sel aastal ja juba üheksandat korda võtavad ameerika autode omanikud suuna ilusa ja vaikse Haapsalu poole, et seal mõnusalt koos aega veeta.

::)

Hassuinta tässä on se, että mä luulen ymmärtäväni tekstistä melkein kaiken!  m/ ;D

Kirjoitettu

American Beauty Car Show on Baltimaade suurim ameerika autode üritus, mille raames toimuvad näitus, kokkutulek ja kiirendusvõistlus. Kaheksa aastat järjest on ameerika autode omanikud ja suured autofännid kogunenud suvel üheks nädalavahetuseks Haapsallu. Nii ka sel aastal ja juba üheksandat korda võtavad ameerika autode omanikud suuna ilusa ja vaikse Haapsalu poole, et seal mõnusalt koos aega veeta.

::)

Hassuinta tässä on se, että mä luulen ymmärtäväni tekstistä melkein kaiken!  m/ ;D

Ja tässä muka käännös suomeksi  :W

American Beauty Car Show on Baltian suurin amerikkalainen autojen tapahtuma, jonka yhteydessä järjestetään näyttely, kokkutulek ja kiirendusvõistlus. Kahdeksan vuotta peräkkäin on amerikkalainen autojen omistajat ja suuret autofännid kertynyt kesän yhdeksi viikonlopuksi Haapsaluun. Niin myös tänä vuonna ja jo yhdeksännen kerran toteutettava amerikkalainen autojen omistajat suunnasta kauniin ja rauhallisen Haapsalu, että siellä mõnusat yhdessä viettää aikaa.

Kirjoitettu

Ja tässä muka käännös suomeksi  :W

American Beauty Car Show on Baltian suurin amerikkalainen autojen tapahtuma, jonka yhteydessä järjestetään näyttely, kokkutulek ja kiirendusvõistlus. Kahdeksan vuotta peräkkäin on amerikkalainen autojen omistajat ja suuret autofännid kertynyt kesän yhdeksi viikonlopuksi Haapsaluun. Niin myös tänä vuonna ja jo yhdeksännen kerran toteutettava amerikkalainen autojen omistajat suunnasta kauniin ja rauhallisen Haapsalu, että siellä mõnusat yhdessä viettää aikaa.

Juuri näin mä ymmärsin!  ;D

Kirjoitettu

Kuten sanottu.Olin Tallinnan satamassa klo 12.30  8) Tietyistä asioista johtuen Haapsaluun ei päästy  8)  8)  ;D

Kirjoitettu

Kotia päästy ja ehjin nahoin,no kädet vähän punoittaa,mut eivät onneks pahasti palaneet.Mukavaa oli taas ja ens vuonna sata varmasti paikalle.Seura oli verratonta jollein jopa hulvatonta,joten kiitokset asianomaisille hyvästä seurasta  *clap*

Camarottikin tuli satamasta bongattua  m/

Kirjoitettu

Jep, hengissä ja himassa. Seura, ruoka, juoma ja sää 10+    m/

Näyttely hieman aneeminen, niin mekin nyt....

Mutta : ensi vuonna uudelleen !!!

Ja sandaalit tuoksuu lehmän WC:lle...  taidan laittaa jalkaan Forssan PicNc'kiin  i :W

Kirjoitettu

Aika paljon oli tapahtumia Viron maalla tänä vkl:na.Mm. tämä  http://www.sportauto.ee/trackday/

oli samassa laivassa ainakin kuus porkee,jotka olivat tuolla.Sit juttelin yhen moottoripyörä friidun kanssa autokannella,kun kysyi meikäläiseltä et mistä olin tulos,niin olivat olleet Saarenmaalla jossain isossa MP kokoontumisessa ja kertoi vielä,et joku toinenkin MP tapahtuma ois ollu jossain päin Viroo.

Kirjoitettu

SUURKIITOKSET KAIKILLE Mukana olleille suomalaisille \m/ Jälleen kerran kaikki meni hyvin ja aurinkoakin sai varmasti KAIKKI?! m/ Ensi vuonna uudet metkut ja 10-vuotis juhlanäyttely jolloin KAIKKI suurempaa ja KAIKKEA enemmän !!!  m/  *clap*  *clap*

t.Mike & Karol

Kirjoitettu

Team G kotiutunut reissulta.Kiitokset Virvelle Lohusalun vinkistä.

Kirjoitettu

Kiva, jos tykkäsitte paikasta  :)

Juu tykättiin kovasti.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Pitäisköhän jo ruveta varaileen majoitusta  \m/

Sun hotla ei valmistu siis vieläkään ???

Otetaan sitten kokonaan se Promenade niin kuin puhuttiin ;)

Kirjoitettu

Sun hotla ei valmistu siis vieläkään ???

Otetaan sitten kokonaan se Promenade niin kuin puhuttiin ;)

Juu,ei taida vielä kerkee tohon mennessä  ;D
Kirjoitettu

Onks tuo ens vuoden päivämäärä ihan faktatietoa ?

Ehdottomasti kannatetaan koko Promenaadin varaamista ( =valtaaminen). Tiina kiltisti kyseleepi sieltä suoraan jossain vaiheessa, otaksun ?

Group manager Elemo ton päivän mulle lähetti,joten sen täytyy olla totta

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...