vette87 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2004 Onko kellään kokemusta mikä poksi olisi hintansa arvoinen.Löytyykö pk-seudulta asennus virmaa jolla on asiantuntemusta laitteista.Luultavasti oma poksi sekoilee kun kone viritetty jonkin verran. Konstit on vähissä kun ei kone pelitä kunnolla.
Guest camu88 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2004 ...onhan noita vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon, mutta esim: Haltec varmaan yleisyytensä vuoksi ihan hyvä vaihtoehto. Varmasti maailmalta löytyy vieläkin "parempia", mutta jos ajattelee ns. jälkihoitoa esim: takuuasioissa, on se varmaankin hyvä, koska on melkoisen tunnettu ja paljon myyty täällä Suomessakin.
Senior Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2004 Näinpä. Jos pannua viritetty enemmän kuin pakosarjojen vaihdon verran, ei vakioboxi ymmärrä, missä mennään. Kokemusta on. Hommaa Haltech tahi Commander 950 ; niillä pitäisi säädöt onnistuman.
vette87 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2004 Moi Senior olitkohan sinä Tikkurilsta Simonkylästä,ehkä tavattiin olikohan viime perjantaina parkkipaikalla.Katselitte poksin tietoja punaisesta vettestä katsoit myös minun vetten tietoja. t.vette87
Senior Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2004 No juuri minä. Kuinkas sen MAF'fin SES-valon kanssa kävi ? Rele vaihtoon ?
vette87 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2004 Joo molemmat releet on vaihdettu,vieläkin tekee häiriön ei sentään jokapäivä mutta kumminkin,jokin vielä mättää? Tämään meni ilmastointilaitteen kompura,eiku us-parts;sta tehdaskunnostettu ja taas pelittää. Mä oisin valmis hankkimaan poksin onko se haltec kotimainen systeemi, onko asennutettava liikkeessä löytyykö niiltä valmiita ohjelmaa jolla pääsisi alkuun. Alkoi kesäloma pitäis heitää jokunen lenkki, mutta vois tilata laitteen valmiiksi vaikka loman loppupuolella vois asentaa tai asenuttaa kun ei ole tuota kokemusta etenkään sähköstä. t.kari
Guest camu88 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2004 ... gta tulilintu on tilannut itselleen asennettavaksi viimeisimmän version Haltecista, kysäiseppä vaikka hänen kommenttinsa...
Guest pile Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 haltech sopii suoraan johtosarjaan ja on sen takia hyvin helppo asentaa jos autosi on maf ohjattu niin niin joudut muuttamaan sen map ohjaukselle.
TAKKU Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Mulle tulee tämä kitti. Pääsen MAFista eroon samalla ja halvemmalla. Muutenkin näyttää järkevämmältä kuin hintansa puolesta. HLY-950-101
Crisis Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 haltech sopii suoraan johtosarjaan ja on sen takia hyvin helppo asentaa jos autosi on maf ohjattu niin niin joudut muuttamaan sen map ohjaukselle. oon jutellu c4 corvettemiehen kanssa jolle ei sopinu suoraan. Kaikki piti piuhoittaa uusiksi. Mene ja tiedä sitten että miksi.
SporttiJanne Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2004 Pääkaupunki seudun liepeillä eräs asiakkaamme valitsi Autronicin ja asentaa Autronic SM2:n TPI Vetteensä itse. Kyseisestä moottorista virranjakaja on poistettu ja sytytys hoidetaan neljällä Autronicin ohjaamalla puolaparilla. Koneessa myöskin ProCharger-ahdin ym. Lisätietoja Autronicista saat Sporttiautosta.
Corvette Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 "Vette87" kerro, jos löydät boxin autoosi. Olisi mukava katsoa, miten saat sen säädöille. Olin siellä Tikkurilan parkissa silloin taannoin Seniorin kanssa.
Guest pile Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 haltech sopii suoraan johtosarjaan ja on sen takia hyvin helppo asentaa jos autosi on maf ohjattu niin niin joudut muuttamaan sen map ohjaukselle. oon jutellu c4 corvettemiehen kanssa jolle ei sopinu suoraan. Kaikki piti piuhoittaa uusiksi. Mene ja tiedä sitten että miksi. voisko olla että poksi ei ollut amerikan gm tyyppinen haltech:han tekee monia eri korvaus pokseja esim.pojalla on ooppeliin erilainen poksi joka piti itse johdottaa.
juzzi Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2004 oon jutellu c4 corvettemiehen kanssa jolle ei sopinu suoraan. Kaikki piti piuhoittaa uusiksi. Mene ja tiedä sitten että miksi. voisko olla että poksi ei ollut amerikan gm tyyppinen haltech:han tekee monia eri korvaus pokseja esim.pojalla on ooppeliin erilainen poksi joka piti itse johdottaa. Omassa -85:ssa on haltech e6gm ja sen piti käydä suht suoraan... Valitettavasti noissa veteissä on eroja vuosimallien välillä joten kaikkiin joutuu tekemään jotain muutoksia. Itsellä esim MAF -> MAP muutos. Muutokset on periaatteessa helppo tehdä vain vaihtamalla pinnin paikkaa liitinkammassa. Tämä siis jos hallussasi on oikea sähkökaavio ecun liittimestä. Itse tarjosin FMI:lle Haynessin manuaalin kaaviota pinnijärjestyksestä ja se meni persiilleen. Jos kaavio olisi ollut oikea niin FMI:n muutosohjeet olisivat toimineet ja johdotusta ja päänraavintaa ei olisi tarvinnut tehdä... Nyt sitten ihmeteltiin ja raavittiin ja johdotettiin ennenkuin asiat loksahtivat kohdalleen. Kaikkea en joutunut uudelleen johdottamaan vaan pääasiassa suuttimet ja anturit, nämäkin pääasiassa siksi että luottamus vanhoihin kovettuneisiin johtoihin oli tapahtuman aikana mennyt. Jussi
Corvette Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2004 Miten nuo säädöt käytännössä löytyvät, yrityksen ja erehdyksen kautta, kö?
T0ni Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2004 mulla on nyt haltech e6gmx kytkettynä ja jouduin vaihtamaan toisen suuttimen piuhan paikan.. ei todellakaan ollu vaativa homma jos meikäläinenkin siinä onnistu. Siitä en sitten osaa sanoa et montako piuhaa sun vermees joutuis vaihtaan vai joutuuko yhtäkään. Myyjä sano mulle et "pitäis olla plug n play mutta varmista silti kaikki pihat ennen kytkemistä!" Säätämisestä sen verran että kyllä se aikaa sitten vaatii että kunnolla pääsee siihen mukaan ja huolellahan kannattaa kaikki tehdä. itellä on vielä siinä mallis että on toi säätäminen opettelun alla.. mutta eiköhän se tästä.. joka päivä oppii jotain uutta.
Guest pile Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2004 oon jutellu c4 corvettemiehen kanssa jolle ei sopinu suoraan. Kaikki piti piuhoittaa uusiksi. Mene ja tiedä sitten että miksi. voisko olla että poksi ei ollut amerikan gm tyyppinen haltech:han tekee monia eri korvaus pokseja esim.pojalla on ooppeliin erilainen poksi joka piti itse johdottaa. Omassa -85:ssa on haltech e6gm ja sen piti käydä suht suoraan... Valitettavasti noissa veteissä on eroja vuosimallien välillä joten kaikkiin joutuu tekemään jotain muutoksia. Itsellä esim MAF -> MAP muutos. Muutokset on periaatteessa helppo tehdä vain vaihtamalla pinnin paikkaa liitinkammassa. Tämä siis jos hallussasi on oikea sähkökaavio ecun liittimestä. Itse tarjosin FMI:lle Haynessin manuaalin kaaviota pinnijärjestyksestä ja se meni persiilleen. Jos kaavio olisi ollut oikea niin FMI:n muutosohjeet olisivat toimineet ja johdotusta ja päänraavintaa ei olisi tarvinnut tehdä... Nyt sitten ihmeteltiin ja raavittiin ja johdotettiin ennenkuin asiat loksahtivat kohdalleen. Kaikkea en joutunut uudelleen johdottamaan vaan pääasiassa suuttimet ja anturit, nämäkin pääasiassa siksi että luottamus vanhoihin kovettuneisiin johtoihin oli tapahtuman aikana mennyt. Jussi juu maf:iahan haltehc ei käytä joten pitää olla map:pi
fire69 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Terve! Ootko jo löytänyt ratkaisun ongelmaasi? Itse suosittelen hestec:iä ja asennus tulisi tehdä alkuperäisen systeemin rinnalle. Autoa myydessä on helppo kytkeä alkuperäinen järjestelmä toimimaan. Ja hestec on kotimainen, tuki toimii kuin myös takuut. Jollet muita asentajia löydä ni ota yhteyttä ja voit unohtaa mapit ja mafit, niitä kun ei tarvita. janne.mantyla@helsinginmylly.fi
JR Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Mitäköhän tuo hestekki mahtaa kustantaa. Onko forumin guruilla kokemuksia tai mielipiteitä tästä kotimaisesta?
fire69 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Terve JR! Mulla on jotain virityksiä päällä valmistajaan päin. Ootko kiinnostunut asennettuna vai pelkät osat?
JR Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Pelkkä palikka vois kiinnostaa. Toihan tietenkin riippuu kans siitä millainen se on verrattuna esim commanderiin / haltechiin (hinta/laatu/ominaisuudet). Käyttäjien/gurujen kannanottoja kaipais.
Ilku Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2004 Muakin kiinnostaisi kyseinen Hestec, mutta on aivan liian kallis verrattuna esim. Haltechiin tai Commanderiin...
juzzi Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2004 ja voit unohtaa mapit ja mafit, niitä kun ei tarvita. Hetkinen?!....Hestec ei siis tarvii noita ollenkaan? Milläs se sitten tietää rasitusasteen? Kaasuläpän asennosta? ...se on sitten bärsiistä jos noin on.... Jussi
JR Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2004 ... mutta on aivan liian kallis verrattuna esim. Haltechiin tai Commanderiin... Sain aamulla 'Toijalan takaa' sähköpostia - päivän hinta 1300 eskoo (sisältää ohjainyksikkö, johtosarja, lämpötunnistimet, hall anturi, säätöohjelma, ohjelmointikaapeli, ohjeet...). Lupasi laskea tarkempaa hintaa jos hestekki kiinnostaa. Lähtöhintaa pitää joo sen verran, etten nyt ihan hinkumaankaan alkanut
T0ni Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2004 Haltech maksaa sen 1000 egee.. että kyllä ne kaikki taitaa maksaa.. tosin tässä ei tuu mitään antureita mukana
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään