Jump to content

mitä eroa 85-88 -> 89-92 tpi

Recommended Posts

Kirjoitettu

mitä eroa siis.. käykö tuo aikaisemman mallin baseplate ja runnerit ilman ongelmia -89 vehkeeseen? kylmäkäynnistys suutin vanhemmassa mutta jotain muuta eroa? kellään tietoa  :)

Kirjoitettu

Ei varmaan oo muuta eroa. Silmämääräsesti vanhemmas on molemmilla puolilla sellanen "pienempi"

putki runnerien välissä kun uudemmas vaan toisella sivulla ja se toinen pitää ehkä tukkia, jos laittaa uudempaan???

Runnerit ja plenumi pitää vissiin olla samaa vuosikertaa

taitaa plenumis mennä ne pikku kanavat jotenki eritavalla :-X

Nii ja tietysti se suuttimen reikä pitää tukkia plenumista (missälie en oo tutkinu niin pitkälle).

Mulla tulee uudempi vanhemman tilalle, kun samalla vaihtuu MAFfista > MAPpiin

säädettävän moottoriohjaksen myötä.

Kirjoitettu

ei mee ihan heittäen paikoilleen. Vinguttamisen jälkeen kylläkin. 4 keskimmäistä (2 /puoli) reikää pitää suurentaa tai ainakin kulmaa muuttaa. Varaa on ja onnistuu terassilla porakoneella illan hämys. nimimerkillä tein itse ja säästin   ;D

kuvassa oleva ei ole oikeaa vuosimalli mutta en jaksanu katella muutakaan kun tuostakin asia selviää

edl-3860.jpg}

Kirjoitettu

juu jaa.. no katotaa sitten kaikki kuviot uusiksi.. ja mietitään jos tehdäänkin jotain aivan muuta  ::)

Kirjoitettu

ei mee ihan heittäen paikoilleen. Vinguttamisen jälkeen kylläkin. 4 keskimmäistä (2 /puoli) reikää pitää suurentaa tai ainakin kulmaa muuttaa. Varaa on ja onnistuu terassilla porakoneella illan hämys. nimimerkillä tein itse ja säästin   ;D

Ai basen kiinnitysreikiä? Toi ei päde sit edelin baseen se pitäs käydä molempiin...

Ainaki mulle tuleva on erikoisilla rei'illä joka käy sekä suora, että vinopulttisiin kansiin.

Kirjoitettu

Ai basen kiinnitysreikiä? Toi ei päde sit edelin baseen se pitäs käydä molempiin...

Ainaki mulle tuleva on erikoisilla rei'illä joka käy sekä suora, että vinopulttisiin kansiin.

edelin high flowsta puhe.. kun eckelrsin sivuilla baseplate myydään 85-92 mutta runnerit 85-88, 89-92  ::) kait.. emt  ;D

Kirjoitettu

ja vanhemmasta tulisi myös plenumi mukaan joten jos se vaikuttaa runnereihin jotain  ::) ja läppärunkokin  ::)

eli siis pakettina suoraan noiden edelin alu kansien päälle tulisi toi setti

Kirjoitettu

Joo mä arvelinki et olis jostain muusta ku vakioista kyse. ;)

Luulisin että se plenumi pitää olla samaa mallia runnerien kans, ku ne pikkukanavat meni tosiaan

jotenki hassusti. Basesta en oo ihan varma onko TPIhin monta versiota, mutta jos ne mainostaa

"85-92" niin sillon se on varmaan sama ihmereikä versio joka mun oma on.

Kirjoitettu

Stealthi mieluummin, mun mielipide.

Vakio alakerta ei tykkää kierroksista...

Kirjoitettu

siis no sanotaan sitten.. päälle tulis kokonaisuutena toi blackz setti.. baseplate,runnerit,plenumi,läppärunko... käykö kokonaisuutena?

hsr ei tule tähän nyt ainakaan tänään eikä huomenna.. tehdään tää ensin  m/

Kirjoitettu

Vakio alakerta ei tykkää kierroksista...

Kyllä se 6000rpm kestää. Jos ei kestäis niin sais mun puolesta hajotakkin. Mitä tekis sellasella paskalla mikä ei 6000rpm kestä...

Kirjoitettu

siis no sanotaan sitten.. päälle tulis kokonaisuutena toi blackz setti.. baseplate,runnerit,plenumi,läppärunko... käykö kokonaisuutena?

hsr ei tule tähän nyt ainakaan tänään eikä huomenna.. tehdään tää ensin  m/

Kyllä se pitäs klönttinä käydä, mutta vanhempaan ei kävis uudempi... Eli MAPilliseen käy molemmat.

Kirjoitettu

Kyllä se pitäs klönttinä käydä, mutta vanhempaan ei kävis uudempi... Eli MAPilliseen käy molemmat.

maffilla tää mun autokin on.. ja haluun tietää käykö vai ei.. eikä silleen että ehkä joo ja rojut lentää tallissa ja kyrpä otsassa kun ei passaakkaa  ;D

Kirjoitettu

maffilla tää mun autokin on.. ja haluun tietää käykö vai ei.. eikä silleen että ehkä joo ja rojut lentää tallissa ja ky**ä otsassa kun ei passaakkaa  ;D

Ainii no sit se käy vaan niin että jää ilman kylmäkäynnistyssuutinta, eli ei hyvä. :P

Kirjoitettu

Ainii no sit se käy vaan niin että jää ilman kylmäkäynnistyssuutinta, eli ei hyvä. :P

nyt meni ohi tää lause..

Kirjoitettu

cujolla mitään tietoa? soppa.. jarno.. anybody  ;D

Kirjoitettu

eli siis käy pakettina.. hyvä, kiitos.. runnereissa ja plenumissa se ero mutta jos molemmat vanhasta pakettina niin ei väliä, näin käsitin asian..  ::)

Kirjoitettu

Joo käyhän se kun tulee pakettina. Baseplaten ja kansien kanssa ei ole sopivuusongelmia.

Kirjoitettu

Joo käyhän se kun tulee pakettina. Baseplaten ja kansien kanssa ei ole sopivuusongelmia.

kiitos selvennyksestä.. jenkki sivuilta kattelin juuri että ovat vaan tulpanneet sen kylmäkäynnistys suuttimen kohdan..

eli siis jos pääsen yhden miehen kanssa kauppoihin niin ostan ton paketin ja heivaan sen konehuoneeseen ilman isompia sovitus ongelmia  m/

Kirjoitettu

tää tais selvitä.. kiitän kaikkia  m/ näillä mennään ja katotaan mitä tapahtuu  \m/

Kirjoitettu

nyt meni ohi tää lause..

tyhjäkäyntiä käy kyllä ilman sitä suutintakin.

Omasssani tyhjäkäynti on läpillä säädettynä eli iac on turhana (en oo jaksanu perehtyä toimintaan) ja mitään ongelmaa ei ole ollut. tosin käytössä on haltekki

Kirjoitettu

tyhjäkäyntiä käy kyllä ilman sitä suutintakin.

Omasssani tyhjäkäynti on läpillä säädettynä eli iac on turhana (en oo jaksanu perehtyä toimintaan) ja mitään ongelmaa ei ole ollut. tosin käytössä on haltekki

niin käy.. ei se aiheuta päänvaivaa.. ainut mitä kattelin enään on tuo plenumi ja tb homma  m/ tyhjäkäynti kanavien juttu ja muut.. mutta eikös tossa aikasemmassakin oo samanlainen iac..

kai tää nyt vaan asennetaan ja arvotaan sitten  8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...