Nupa Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 nyt kun tulee uus perä ja jarrut, pitäs vielä päättää muutama osahankinta pääättää jouset einbach prokit vai sportkit?: vakiojouset on kyl mukavat mutta nyrkki mahtuu lokarin ja renkaan väliin kyb agx vai bilstein? energysuspensionilta puslasarja.. viimekesänäkun laitoin s panhardin ja taka alatukivarret niin tuli 10x paremmaksi kuin ennen Sportline tiputtaa ton melkeen tonttiin (1.8-2 tuumaa). Ja näyttää varmasti hyvältä, mutta itse en tykänny yhtään siitä 5 sentin maavarasta, jäi joka ikiseen hidasteeseen kiinni Kybin AGX:t
xaekx Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Sportline tiputtaa ton melkeen tonttiin (1.8-2 tuumaa). Ja näyttää varmasti hyvältä, mutta itse en tykänny yhtään siitä 5 sentin maavarasta, jäi joka ikiseen hidasteeseen kiinni Kybin AGX:t Juu komppaan, mulla on sportlinet kolmosgennerissä ja maavara alle lain vaatima 80mm, raapii joka paikkaan. Viimeisimmässä katsastuksessa eivät sitten päästäneet läpi, liian matala. Lainasin tallikaverilta Eibachin pro kit -jouset katsastukseen ja tykästyin kovasti. Mielestäni ovat selkeästi paremmat ajossa kuin nuo sportlinet. Ja madaltavat sopivasti.
Z-mo Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Juu komppaan, mulla on sportlinet kolmosgennerissä ja maavara alle lain vaatima 80mm, raapii joka paikkaan. Viimeisimmässä katsastuksessa eivät sitten päästäneet läpi, liian matala. Lainasin tallikaverilta Eibachin pro kit -jouset katsastukseen ja tykästyin kovasti. Mielestäni ovat selkeästi paremmat ajossa kuin nuo sportlinet. Ja madaltavat sopivasti. Mutta on se sun värkki ihan törkeen härskin näkönen niillä sportlineillä.
xaekx Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Mutta on se sun värkki ihan törkeen härskin näkönen niillä sportlineillä. Estetiikka menee joskus käytännöllisyyden edelle.
FatBastard Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Paljonko tuommoset sportlinet pudottaa, yks varma konsti olis kait ostaa ne uudet WS6 jouset ja AGX:t tai Bilsteinit
KimmoT Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Mulla on noi sportlinet ja ne pudottaa aikas paljon, varmaan lähemmäs 5cm. Pitkien peltisarjojen kanssa maavaraa jäi vajaa 5cm, joten sai varoa töyssyjä http://kimmot.kuvat.fi/kuvat/Camaro/kuvat+088_resize.jpg Tuossa kuvassa etupäätä on nostettu melkein 3cm ja eikä toi silti korkealta näytä. Viime kesäksi vaihdoin joka paikkaan uretaanipuslat, säädettävän panhardin ja säädettiin takapyöränkulmia, niin ajettavuus oli aivan toista kun vakiona. Varsinkin kiihdytyksissä takapää rauhoittui tosi paljon. Kun aikaisemmin se oli sellainen, kun lähti sutimaan niin sitten perä ei mennyt metriäkään suoraan.
FatBastard Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2009 Joo pitkät peltisarjat itellekkin tulossa niin taitaa olla viisain vaan hankkia nuo WS6 jouset ja kokeilla niitä, panhardihan on sama hommata heti säädettävänä kun hintaerot on olemattomat. Säädettävät tukivarret taidan unohtaa kun niistä nyt ei vissiin ollu mitään hyötyä, perus jämäkämmät vaan hankin tilalle.
driv3r Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 entäs tuo pro-kit, jostain joskus luin että einbachin takajouset on liiankin löysät? kummastas sarjasta kyse, ja onkos tuo prokitin madallus sitten riittävä, kuvia autoista? löytyskö tohon korkeussäädettäviä jousia, sais korkeut säätää mieleiseksi?
F350 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 entäs tuo pro-kit, jostain joskus luin että einbachin takajouset on liiankin löysät? kummastas sarjasta kyse, ja onkos tuo prokitin madallus sitten riittävä, kuvia autoista? löytyskö tohon korkeussäädettäviä jousia, sais korkeut säätää mieleiseksi? Tuossa Eibachissa on takajousissa kaks kierrosta enemmän kuin WS6 jousissa=> pehmeämmät=> madaltaa
driv3r Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 voisko joku mitata joutessaan vanteen keskiön ja lokarin keskikohdan välin madalletusta autosta, niin siitähän sen näkis tarkalleen minkäverran mikäkin jousi madaltaa.. kävin mittaamassa omasta edessä 37cm ja takana 38cm, tuuma täytys saada ainakin alemmas
Z-mo Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 entäs tuo pro-kit, jostain joskus luin että einbachin takajouset on liiankin löysät? kummastas sarjasta kyse, ja onkos tuo prokitin madallus sitten riittävä, kuvia autoista? Mulla on pro-kit 3genissä. Takajouset on mulla ainakin tosi jämäkät. Tosin Konin sportit säädettynä jäykimmilleen tietysti vaikuttaa myös... Mutta takapenkillä ollut parhaimmillaan 3 ihmistä, eikä oo pohjannu. Perä mulla ei tippunu oikeestaan yhtään pro-kitillä, keula tippu kyllä. Joutu vähän rälläkkää näyttämään niin tippu se peräkin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään