Jump to content

ACS OULU 1.5. - 2.5.2009 *TALKOOPORUKKAA ETSITÄÄN*

Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkä tästä on kyse: http://www.accoulu.fi/show.htm

Nyt tähän topikkiin asiaa näyttelystä. Vapaaehtoisia pystyttämään näyttelyä ja edustavia autoja tarvitaan 3-4 kpl. Mielellään laadukkaita ja eksottisia tapauksia, eli NÄYTTÄVYYTTÄ haetaan  8) \m/

Tähän topikkiin voivat ilmoittautua vapaaehtoiset jotka olisivat valmiita auttamaan näyttelyssä. Eli pystyttämiseen ja kojulla notkumiseen tarvitaan väkeä kuten joka vuonna, homma helppoa ja mukavaa  m/ Uusia naamojakin kaivataan joten rohkeasti nyt uudet jäsenetkin mukaan yhteen kevään hienoimmista tapahtumista  8)

Autoehdotukset yv:llä suoraan minulle ja Sopalle.

Me (BlackZ & Soppa) siis hoidetaan tän näyttelyn järjestely tänä(kin) vuonna ja meihin voi suoraan olla yhteydessä jos on kysyttävää johonkin näyttelyyn liittyvästä.

Mutta nyt ei muutaku talkoohenkiset reippaat harrastajat ilmoittautumaan ja antamaan oma panoksensa kerhon hyväksi!  \m/

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• BlackZ

12

• Nupa

7

• ossi

7

• repa

5

Kirjoitettu

Jos mun auto ei oo liian erikoinen niin sen voisin tuoda paikanpäälle mikäli on ajossa..

Kirjoitettu

Jos mun auto ei oo liian erikoinen niin sen voisin tuoda paikanpäälle mikäli on ajossa..

Mars talliin väsäämään!  :-*
Kirjoitettu

Ok, meehän väsää se kuntoon!  ;D Ei ollenkaan huono ehdotus..

Ehdotuksia vaan tulemaan lisää! Me sitten Sopan kans ilmotellaan hyvissä ajoin mitkä autot valitaan  8)

Kirjoitettu

Kuulostaa erinomaisen hyvältä!

Kirjoitettu

En taida saada 73sta maalatuksi tohon mennessä  ::)

mattavihreeksi ehtii hyvin...  ::)
Kirjoitettu

En taida saada 73sta maalatuksi tohon mennessä  ::)

Maalataan porukalla näyttelyssä!  8) Mutta mutta, tuopas Nupa se TEIDÄN 1-gen jos saat "hallitukselta" luvan  ;D ;)

Kirjoitettu

Maalataan porukalla näyttelyssä!  8) Mutta mutta, tuopas Nupa se TEIDÄN 1-gen jos saat "hallitukselta" luvan  ;D ;)

Onhan tuo tuotavissa jos halutaan, siinä sen kummemmin tarvi lupia pyydellä  :W

Kirjoitettu

Eli tavallaan 1 gen ja 3 gen on tarjolla. Enää puuttuisi 2 ja 4 genit... m/

Kirjoitettu

Vapaaehtoinen osastolla notkuja jos on tarvis, voin tulla myös pystytykseenkin.

Kirjoitettu

Ehdotatko tuota näytille? Otetaan kaikki huomioon, kuukauden kahden sisään ilmoitetaan henkilökohtaisesti valinnoista.  :)

jos kelpaa niin mikä ettei :-P
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Edelleenkin näyttelyyn voi ehdottaa autoansa näytille, joten ei muutakuin yv:tä (mulle tai sopalle) ja/tai ehdotusta tähän topikkiin!!  \m/

Kirjoitettu

Edelleenkin näyttelyyn voi ehdottaa autoansa näytille, joten ei muutakuin yv:tä (mulle tai sopalle) ja/tai ehdotusta tähän topikkiin!!  \m/

Minkä kopan autoja vielä puuttuu...?

Kirjoitettu

Minkä kopan autoja vielä puuttuu...?

Kaikkea saa ehdottaa  m/

Kirjoitettu

Edelleen autoja kaivataan paikan päälle! Ehdotuksia tulemaan! Varsinkin 2-gen autoa etsitään  :W

Kirjoitettu

Pitääkö mun laittaa 73 nippuun ASAP!!!  :o

Pitää! Hopi hopi... ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...