BlackZ Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Elikkä tästä on kyse: http://www.accoulu.fi/show.htm Nyt tähän topikkiin asiaa näyttelystä. Vapaaehtoisia pystyttämään näyttelyä ja edustavia autoja tarvitaan 3-4 kpl. Mielellään laadukkaita ja eksottisia tapauksia, eli NÄYTTÄVYYTTÄ haetaan Tähän topikkiin voivat ilmoittautua vapaaehtoiset jotka olisivat valmiita auttamaan näyttelyssä. Eli pystyttämiseen ja kojulla notkumiseen tarvitaan väkeä kuten joka vuonna, homma helppoa ja mukavaa Uusia naamojakin kaivataan joten rohkeasti nyt uudet jäsenetkin mukaan yhteen kevään hienoimmista tapahtumista Autoehdotukset yv:llä suoraan minulle ja Sopalle. Me (BlackZ & Soppa) siis hoidetaan tän näyttelyn järjestely tänä(kin) vuonna ja meihin voi suoraan olla yhteydessä jos on kysyttävää johonkin näyttelyyn liittyvästä. Mutta nyt ei muutaku talkoohenkiset reippaat harrastajat ilmoittautumaan ja antamaan oma panoksensa kerhon hyväksi!
Diore Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Jos mun auto ei oo liian erikoinen niin sen voisin tuoda paikanpäälle mikäli on ajossa..
repa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Jos mun auto ei oo liian erikoinen niin sen voisin tuoda paikanpäälle mikäli on ajossa.. Mars talliin väsäämään!
Diore Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Mars talliin väsäämään! oon tallil
BlackZ Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Jos mun auto ei oo liian erikoinen niin sen voisin tuoda paikanpäälle mikäli on ajossa.. Ok, meehän väsää se kuntoon! Ei ollenkaan huono ehdotus.. Ehdotuksia vaan tulemaan lisää! Me sitten Sopan kans ilmotellaan hyvissä ajoin mitkä autot valitaan
Soppa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Jos mun auto ei oo liian erikoinen niin sen voisin tuoda paikanpäälle mikäli on ajossa.. Kuulostaa erinomaisen hyvältä!
Nupa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 En taida saada 73sta maalatuksi tohon mennessä
repa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 En taida saada 73sta maalatuksi tohon mennessä mattavihreeksi ehtii hyvin...
BlackZ Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 En taida saada 73sta maalatuksi tohon mennessä Maalataan porukalla näyttelyssä! Mutta mutta, tuopas Nupa se TEIDÄN 1-gen jos saat "hallitukselta" luvan
Nupa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Maalataan porukalla näyttelyssä! Mutta mutta, tuopas Nupa se TEIDÄN 1-gen jos saat "hallitukselta" luvan Onhan tuo tuotavissa jos halutaan, siinä sen kummemmin tarvi lupia pyydellä
Mika Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Eli tavallaan 1 gen ja 3 gen on tarjolla. Enää puuttuisi 2 ja 4 genit...
JoukoY Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Olen vapaaehtoinen talkoohommiin
nokkonen Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2009 http://kuvablogi.com/nayta/1293422/ ?
F350 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 Vapaaehtoinen osastolla notkuja jos on tarvis, voin tulla myös pystytykseenkin.
BlackZ Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 http://kuvablogi.com/nayta/1293422/ ? Ehdotatko tuota näytille? Otetaan kaikki huomioon, kuukauden kahden sisään ilmoitetaan henkilökohtaisesti valinnoista.
nokkonen Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2009 Ehdotatko tuota näytille? Otetaan kaikki huomioon, kuukauden kahden sisään ilmoitetaan henkilökohtaisesti valinnoista. jos kelpaa niin mikä ettei
BlackZ Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Edelleenkin näyttelyyn voi ehdottaa autoansa näytille, joten ei muutakuin yv:tä (mulle tai sopalle) ja/tai ehdotusta tähän topikkiin!!
Mika Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Edelleenkin näyttelyyn voi ehdottaa autoansa näytille, joten ei muutakuin yv:tä (mulle tai sopalle) ja/tai ehdotusta tähän topikkiin!! Minkä kopan autoja vielä puuttuu...?
BlackZ Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Minkä kopan autoja vielä puuttuu...? Kaikkea saa ehdottaa
BlackZ Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Edelleen autoja kaivataan paikan päälle! Ehdotuksia tulemaan! Varsinkin 2-gen autoa etsitään
Nupa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Pitääkö mun laittaa 73 nippuun ASAP!!!
Mika Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Pitääkö mun laittaa 73 nippuun ASAP!!! Pitää! Hopi hopi...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään