Jump to content

Summermeet 12. - 14.6. 2009

Recommended Posts

• Replies 477
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• camaro82

38

• mikke

28

• selli

28

• Senior

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Onko siellä mökissä silitysrautaa ja -lautaa?

mihin tarvitaan silitysrautaa ja lautaa  ???

Kirjoitettu

mihin tarvitaan silitysrautaa ja lautaa   ???

No vaatteitten silittämiseen tietty  ;)

Ku joku on niin mottipää ja jättää kaiken aina viime tippaan  :W ja menetti hermonsa heti alkuunsa ja pitäs pakata ja lakata kynsiä ja ja ja... nii vois silittää sit vasta paikan päällä  m/

Kirjoitettu

No vaatteitten silittämiseen tietty  ;)

Ku joku on niin mottipää ja jättää kaiken aina viime tippaan  :W ja menetti hermonsa heti alkuunsa ja pitäs pakata ja lakata kynsiä ja ja ja... nii vois silittää sit vasta paikan päällä  m/

Huomenna voi tehdä kaiken tuon!  m/

Kirjoitettu

Kyllä sitä varmaan kelloa tulee kyttäiltyä huomenna tavallista enemmän :)

Kirjoitettu

Huomenna voi tehdä kaiken tuon!  m/

Jos ehtis, oon puol yhteen töissä ja ajan kotia 40 min ja matkalta haen varmaan pitsaa lounaaks ja sit pitää pukee ja kaikkee ja pakata loput ja ja ja...

Kirjoitettu

Jos ehtis, oon puol yhteen töissä ja ajan kotia 40 min ja matkalta haen varmaan pitsaa lounaaks ja sit pitää pukee ja kaikkee ja pakata loput ja ja ja...

Säähän oot jo kolmelta himoksella ku priorisoit asiat  ;)

Kirjoitettu

Kyllä sitä varmaan kelloa tulee kyttäiltyä huomenna tavallista enemmän :)

Osaatko vieläkään arvioida laskeutumisaikaasi? ;)
Kirjoitettu

Mää ajattelin aamulla pestä auton, kun on niin siitepölyssä, että varmaan kasvaa jotain kukkia kohta.  :o

Kirjoitettu

Osaatko vieläkään arvioida laskeutumisaikaasi? ;)

Jos en yhtään aikasemmin pääse töistä lähtee ni klo16 pääsen lähtee,haen kamat kotoo ja ajan tankille ni siitä sitte tunti ajelee Himokselle. Olin ajatellu että lähtisin töistä kolmelta mutta pomo keksi mulle työkeikan asiakkaalle eikä ole ollenkaan varma mitenkä kauaa siellä menee. Mutta pyrkimys on että viimeistään klo16 lähen töistä.

Kirjoitettu

Mää ajattelin aamulla pestä auton, kun on niin siitepölyssä, että varmaan kasvaa jotain kukkia kohta.  :o

Mun auto on huomenna puhdas ku tuun töistä  :W

Kirjoitettu

Jos en yhtään aikasemmin pääse töistä lähtee ni klo16 pääsen lähtee,haen kamat kotoo ja ajan tankille ni siitä sitte tunti ajelee Himokselle. Olin ajatellu että lähtisin töistä kolmelta mutta pomo keksi mulle työkeikan asiakkaalle eikä ole ollenkaan varma mitenkä kauaa siellä menee. Mutta pyrkimys on että viimeistään klo16 lähen töistä.

Ok. Me saatiin muutes kahdelle koiralle hoitopaikka joten vain Sera ja Tipsu tulee mukaan, vähä helpompaa olla ja mennä ja ja ja..
Kirjoitettu

Ok selliOk. Me saatiin muutes kahdelle koiralle hoitopaikka joten vain Sera ja Tipsu tulee mukaan, vähä helpompaa olla ja mennä ja ja ja..

Onko teillä aikataulua selvillä? Meinaa mää ainakin voin venailla jos tarvii ootella yms. Jos siis letkassa ajeltas?

Kirjoitettu

En tiedä miten aiemmin ootte näissä miiteissä menetelleet mutta tuli tällainen ehdotus mieleen: kun siellä nähdän ja esitellään ittemme niin olisko hyvä ajatus mainita sekä foorumin nick ja sit oma nimi esim: moro mä oon Hanski, foorumilla camaro82 jne

Kirjoitettu

En tiedä miten aiemmin ootte näissä miiteissä menetelleet mutta tuli tällainen ehdotus mieleen: kun siellä nähdän ja esitellään ittemme niin olisko hyvä ajatus mainita sekä foorumin nick ja sit oma nimi esim: moro mä oon Hanski, foorumilla camaro82 jne

Menee vaikeaksi...  :W

Kirjoitettu

Mää tein ainakin itelleni rintamerkin jos sattuu ojasta löytyy ni tunnistaa siitä jos ei naamasta :D

Kirjoitettu

Onko teillä aikataulua selvillä? Meinaa mää ainakin voin venailla jos tarvii ootella yms. Jos siis letkassa ajeltas?

Kahdelta on Heidin valmistujaisjuhla Hämeenlinnassa, siellä menee ehkä 1,5h. Sieltä kotiin pakkaamaan loput kamat autoon, pari koiraa hoitopaikkoihin ja sit keula kohti Himosta. Voisin kuvitella että viideltä lähdetään tästä Tottijärveltä. Pirauttelen huomenna kun lähdetään H-linnasta kotiinpäin.
Kirjoitettu

Olisko vielä sellainen lista mukava missä kukin ilmoittaisi misä mökissä majailee?

Mä ja vaimoke Heidi ollaan 41:ssä, on siellä muitakin... selli, 98camu, Ilku ja Hanna muistaakseni

Kirjoitettu

Meirän sakki ei ny remontti yms kiireiltään saavu viettämään teirän kans tätä kesän tärkeintä tapahtumaa, (on muuten eka kerta kun multa jää summermeetti väliin... :'( )

Mutta pitäkää kivaa ja raportoikaa sit et kuinka reissu meni...

Kirjoitettu

Meirän sakki ei ny remontti yms kiireiltään saavu viettämään teirän kans tätä kesän tärkeintä tapahtumaa, (on muuten eka kerta kun multa jää summermeetti väliin... :'( )

Mutta pitäkää kivaa ja raportoikaa sit et kuinka reissu meni...

piretähän piruuttaan sut pimennos koko tapahtumalta kun et kerran saavu paikalle  ;D

Kirjoitettu

mökki 5   (muistaakseni)   ;D

Ainakin

Chonder

Cujo

Gmc63

Hellfirebird + kaveri

noi nyt tuli mieleen hataran muistin mukaan

Kirjoitettu

Tervehdys. Ymmärsin että letka lähtee Helsingin alueelta klo 13? Onko kukaan lähdössä klo 16 paikkeilla. Jussi

yks kpl musseja ehkä mutta ei voi vannoa, taidetaan mennä omaan rauhalliseen tahtiin  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...