Jump to content

bemarissa olleet vanteet 3g transamiin

Recommended Posts

Kirjoitettu

mikä et sopii 3g trans amiin...

jos sais halvalla 17" 10tuumaa leveet takavanteet ja 9 tuumaa leveet etuvanteet mitkä olleet -89 500srj bemarissa..

eikö pitäis mennä heittämällä paikalle ::) ???

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

10

• pantera

7

• Diore

6

• F350

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Pitäis mennä. Pääsetkö kokeilemaan? Mulla oli 8,5 ja 10" M5 kopiot.  ET:t tais olla 17 ed ja 10 taka.

Kirjoitettu

Eteen mahtaa aika hyvin sopia vanteet 0 ET:llä ja taakse pitäs mahtua vaikka 10" leveet vanteet kun ET on jossain 13 seudulla  ::) Vanteen leveydestä riippuen soppeli ET löytyy 0-20 väliltä.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

No nyt kun aiheesta jauhetaan niin:

Tyrkyllä olis Biimeristä 17-tuumaiset, eteen 8" leveät et 13, ja taakse 9,5" leveät et 17.

Renkaat olis 225/255, profiilista ei varmaa tietoa, veikkaisin 40-45.

Onko pienintäkään onnistumisen mahdollisuutta, ja miltähän mahtaa näyttää?

Auto siis -88 haahka.

-Chiddy

Kirjoitettu

No nyt kun aiheesta jauhetaan niin:

Tyrkyllä olis Biimeristä 17-tuumaiset, eteen 8" leveät et 13, ja taakse 9,5" leveät et 17.

Renkaat olis 225/255, profiilista ei varmaa tietoa, veikkaisin 40-45.

Onko pienintäkään onnistumisen mahdollisuutta, ja miltähän mahtaa näyttää?

Auto siis -88 haahka.

-Chiddy

Taka pitäs mennä. Etuset vaatii ehkä 5mm spacerin... ::)

Kirjoitettu

Henk kohtaisesti en ymmärrä, miksi pitää vaarantaa oma ja muiden turvallisuus laittamalla vääriä vanteita autoon, olkoonkin että tuo heitto onkin alle millin m-. Näissä kun kuitenkin on vääntöä niin mutkalla olevat pultit joutuu tosi lujille.  Ne ei paljon jousta, on sen verran kovaa terästä. Itse sain dieseli Buikilla kolme pulttia poikki takarenkaasta, kun ne oli päässeet hieman löystymään. 

Kirjoitettu

Henk kohtaisesti en ymmärrä, miksi pitää vaarantaa oma ja muiden turvallisuus laittamalla vääriä vanteita autoon, olkoonkin että tuo heitto onkin alle millin m-. Näissä kun kuitenkin on vääntöä niin mutkalla olevat pultit joutuu tosi lujille.  Ne ei paljon jousta, on sen verran kovaa terästä. Itse sain dieseli Buikilla kolme pulttia poikki takarenkaasta, kun ne oli päässeet hieman löystymään. 

jep, komppaan, väärä on väärä ja se ei siitä oikeeks muutu vaikka sais ne paikalleen väkisin laitettuakin....

Kirjoitettu

Eihän kaikki näillä aja "kilpaa" ;)

No en minäkään ajanu kilpaa sillä STW Buickilla, silti kolme pulttia samasta renkaasta poikki. Se ei paljo naurata, jos jarrutuksessa lähtee rengas alta ja ajaa jonkun päälle. Vakuutusyhtiö tuskin kiittelee  "halvasta" vannevalinnasta.
Kirjoitettu

No en minäkään ajanu kilpaa sillä STW Buickilla, silti kolme pulttia samasta renkaasta poikki. Se ei paljo naurata, jos jarrutuksessa lähtee rengas alta ja ajaa jonkun päälle. Vakuutusyhtiö tuskin kiittelee   "halvasta" vannevalinnasta.

Meni mullaki "normaaliajossa" STW Cutlasissa 15" kromi Mangelssi kieroksi...

Eikai se vakuutusyhtiö tykkää ylipäätään mistään vanhoista autoista.

Kirjoitettu

No en minäkään ajanu kilpaa sillä STW Buickilla, silti kolme pulttia samasta renkaasta poikki.

Utelias kun olen,niin millä jaolla oli vanteet/napa ja oliko soviterengas käytössä?

Kirjoitettu

Utelias kun olen,niin millä jaolla oli vanteet/napa ja oliko soviterengas käytössä?

Vanteen jako oli siis sama kuin navassa ja soviterengasta ei ollut käytössä. Mutterit olivat vaan aavistuksen löysällä ja valoista kiihdytettäessä pamahti kolme pulttia poikki. Pultit on vaan niin kovaa terästä, että ne ei kestä vääntymistä.
Kirjoitettu

Vanteen jako oli siis sama kuin navassa ja soviterengasta ei ollut käytössä. Mutterit olivat vaan aavistuksen löysällä ja valoista kiihdytettäessä pamahti kolme pulttia poikki. Pultit on vaan niin kovaa terästä, että ne ei kestä vääntymistä.

Toi selittää kyllä hyvin ton katkeemisen.

Kirjoitettu

Toi selittää kyllä hyvin ton katkeemisen.

Eikä oo mitään tekemistä väärän pulttijaon kanssa...

Kirjoitettu

Ellei oo varaa ostaa sopivia ni ois syytä olla laittamatta mitään.Mun puolesta kilvet autosta,bensaa takapenkille ennen tulitikun heittämistä ja omistaja saunan taakse  m/

Kirjoitettu

Ellei oo varaa ostaa sopivia ni ois syytä olla laittamatta mitään.Mun puolesta kilvet autosta,bensaa takapenkille ennen tulitikun heittämistä ja omistaja saunan taakse  m/

Ja ne jotka haluaa laittaa 4000euron vanteet 7000euron autoon niin saa mun puolesta tehdä sen!

Minä laitan vastaavanlaiset bemarin vanteet, koska löydän ne käytettynä muutamalla satasella.

Älä myöskään sitte lähe kotoa pois ilman monen tonnin mittatilaus vaatteita kermaperse ;)

Kirjoitettu

Ja ne jotka haluaa laittaa 4000euron vanteet 7000euron autoon niin saa mun puolesta tehdä sen!

Minä laitan vastaavanlaiset bemarin vanteet, koska löydän ne käytettynä muutamalla satasella.

Älä myöskään sitte lähe kotoa pois ilman monen tonnin mittatilaus vaatteita kermaperse ;)

Ei,sä et laita vastaavanlaisia vaan vastaavan näköisiä,siinä on huima ero.

Kirjoitettu

ei aina voi tietää mistä autosta on kotoisin jos vaan alle sopii ja miellyttää muuten ::) ;)

Kirjoitettu

Ei,sä et laita vastaavanlaisia vaan vastaavan näköisiä,siinä on huima ero.

Sama valmistaja ja taotut, muuta ei tarvita. Ei haittaa vaikka sielä lukee lisäks pienellä bmw.

Samannäköisiä saa kai halpiksena ihan oikeellaki pulttijaolla ainaki tilaamalla, mutta

miksi maksaa 2000euroa uusista pilipaleista, kun muutamalla satasella saa

paremmat käytettynä? Epäkeskopulteilla näin pienellä pulttijakoerolla pärjää kyllä.

Ens kesänä suurimmalla todennäkösyydellä nähdään m/

Kirjoitettu

who cares mitä kukin tekee? ::) eikös se oo jokaisen oma asia?

jep...ketään ei tiedä ellei ite kerro mitkä vanteet on ja mistä :)

Kirjoitettu

Miks laittaa 5 mutteria, pysyyhän ne neljälläkin, no on kolmellakin ajettu.... säästyy rahaa muttereissa, sillä voi ostaa vaikka topan aromaa...

Mitä välii noilla laakereillakaan on  ::) paat vaa semmoset kun sattuu oleen hyllysä, siinä on vielä pienempi ero...

Miks ostaa uusia aksiloita ku kaverin roskiksesta löytyy aivan hyviä.........

:-\ whuuuu cares ja silleen............

Kirjoitettu

Miks laittaa 5 mutteria, pysyyhän ne neljälläkin, no on kolmellakin ajettu.... säästyy rahaa muttereissa, sillä voi ostaa vaikka topan aromaa...

Mitä välii noilla laakereillakaan on  ::) paat vaa semmoset kun sattuu oleen hyllysä, siinä on vielä pienempi ero...

Miks ostaa uusia aksiloita ku kaverin roskiksesta löytyy aivan hyviä.........

:-\ whuuuu cares ja silleen............

joo jos haluaa kärjistää asioita (noin tuskin täällä ainakaan kukaan on tehnyt??)..mut se mitä kukin laittaa omaan autoonsa on mulle ainakin ihan se ja yks *tun hailee.. ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...