Jump to content

Etelän 1. dynopäivä la 9.5.2009 (vko 19)

Recommended Posts

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• repa

13

• Nupa

10

• Senior

8

• Cosa

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Mä voisin tulla kans kannustamaan, kuvailemaan ja ehkä vetäsee saabbaalla (jos sellanen nyt on tulos ens viikolla) varasijalla, jos vaan sopii? :)

Kirjoitettu

Saa nähä tuleeko lährettyä ku tuota välimatkaa on sen verta  :P

Mutta ei sitä vielä tierä  m/

Kirjoitettu

Baassi pihassa ja kysymysmerkin voi ottaa pois, ajelen rullille, jos aika jne sallii ;D

Kirjoitettu

Vanhaa kunnon ooteetä  ;D

Tämä ei ole ooteetä vaan vakava ennakointi : minun ja repan paikkoja voi vaihtaa, saattaa olla että kankamo ylittää dynokynnyksen...    :W

Kirjoitettu

Tämä ei ole ooteetä vaan vakava ennakointi : minun ja repan paikkoja voi vaihtaa, saattaa olla että kankamo ylittää dynokynnyksen...    :W

Sopii minulle.
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Joudun peruuttamaan dynovaraukseni työesteen vuoksi. Seuraavaan dynoon haluan itsekin päästä paikalle, joten tällä kertaa ei tarvitse vaivata luottokuskiakaan. Zodiack taisi juuri päästä pois 1. varasijaltaan.

Kirjoitettu

Saab (Ez) pääsi dynottamaan kun joutuu allekirjoittanut perumaan ajan..

Kirjoitettu

No nyt mä ilmottaudun varapaikalle, kun näkyy noita peruuttamisia tulevan...kyllä pari kertaa kesässä pitää rullilla käydä.

Kirjoitettu

No nyt mä ilmottaudun varapaikalle, kun näkyy noita peruuttamisia tulevan...kyllä pari kertaa kesässä pitää rullilla käydä.

\m/

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Joutuu peruun  :( ei saada konetta vielä tohon mennessä paikalleen  :(

Kirjoitettu

keke peruttu, xaekx tilalle.

Eipäs onnistukkaan, auto ei ole minullakaan kasassa.

Kirjoitettu

Vois tulla paikalle pällistelemään,että josko pääsis vaik vahingossa rullille... ::)

Kirjoitettu

HATE lisätty, ajat etusivulla.

Ilmoittakaa jos jollekin ei listan aika sovi...

Kirjoitettu

Saattaapi olla la-aamuna huono olo eikä tuo pirssikään ole vielä säädöissään eli siirryn katselijoiden osastolle.....  http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/s040.gif

Kirjoitettu

heh, hyvin eläny toi lista ku oon jo 2. ;D no, pääseepähän ajoissa poiski jossaki vaihees :P

Kirjoitettu

voin luovuttaa paikan jollekki f-bodylle, koska noihin omiin ei oo mitään tehoa lisäävää keritty tekemään ni tuskin niitä kannattaa tuoda... tuun kyllä paikalle

ja ainahan ton C300 voi dynottaa  ;D

Kirjoitettu

Eiku en mene rullille olleskaan. Ainoastaan norkoilemaan, syömään makkaraa ja kuvailemaan  ;)

Tilaan sulta videopätkän rouva ärrän rullittelusta  m/  - jos sopii.
Kirjoitettu

Dynottasko Akan...  ::)

= En. Se on ihan sama mitä tos ruoskas on tai ei oo tehoja  >:(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...