zodiack Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 jos on tollon jo ls6 imari kiinni ni sit varapaikalle?
KKOSKINEN Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kannustamaan voin tulla.
Guest Ezzy Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Mä voisin tulla kans kannustamaan, kuvailemaan ja ehkä vetäsee saabbaalla (jos sellanen nyt on tulos ens viikolla) varasijalla, jos vaan sopii?
Sepe Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Saa nähä tuleeko lährettyä ku tuota välimatkaa on sen verta Mutta ei sitä vielä tierä
Guest Ezzy Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Baassi pihassa ja kysymysmerkin voi ottaa pois, ajelen rullille, jos aika jne sallii
Senior Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2009 Vanhaa kunnon ooteetä Tämä ei ole ooteetä vaan vakava ennakointi : minun ja repan paikkoja voi vaihtaa, saattaa olla että kankamo ylittää dynokynnyksen...
repa Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2009 Tämä ei ole ooteetä vaan vakava ennakointi : minun ja repan paikkoja voi vaihtaa, saattaa olla että kankamo ylittää dynokynnyksen... Sopii minulle.
Sami J Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2009 Joudun peruuttamaan dynovaraukseni työesteen vuoksi. Seuraavaan dynoon haluan itsekin päästä paikalle, joten tällä kertaa ei tarvitse vaivata luottokuskiakaan. Zodiack taisi juuri päästä pois 1. varasijaltaan.
Nupa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Saab (Ez) pääsi dynottamaan kun joutuu allekirjoittanut perumaan ajan..
xaekx Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 No nyt mä ilmottaudun varapaikalle, kun näkyy noita peruuttamisia tulevan...kyllä pari kertaa kesässä pitää rullilla käydä.
-vellu Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 No nyt mä ilmottaudun varapaikalle, kun näkyy noita peruuttamisia tulevan...kyllä pari kertaa kesässä pitää rullilla käydä.
keke Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2009 Joutuu peruun ei saada konetta vielä tohon mennessä paikalleen
Nupa Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2009 keke peruttu, xaekx tilalle.
xaekx Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2009 keke peruttu, xaekx tilalle. Eipäs onnistukkaan, auto ei ole minullakaan kasassa.
Guest HATE Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 Vois tulla paikalle pällistelemään,että josko pääsis vaik vahingossa rullille...
Nupa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 HATE lisätty, ajat etusivulla. Ilmoittakaa jos jollekin ei listan aika sovi...
Senior Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Saattaapi olla la-aamuna huono olo eikä tuo pirssikään ole vielä säädöissään eli siirryn katselijoiden osastolle..... http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/s040.gif
Guest Ezzy Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 heh, hyvin eläny toi lista ku oon jo 2. no, pääseepähän ajoissa poiski jossaki vaihees
zodiack Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 voin luovuttaa paikan jollekki f-bodylle, koska noihin omiin ei oo mitään tehoa lisäävää keritty tekemään ni tuskin niitä kannattaa tuoda... tuun kyllä paikalle ja ainahan ton C300 voi dynottaa
repa Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Eiku en mene rullille olleskaan. Ainoastaan norkoilemaan, syömään makkaraa ja kuvailemaan Tilaan sulta videopätkän rouva ärrän rullittelusta - jos sopii.
Nupa Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Eli 4 paikka auki. Dynottasko Akan...
Nupa Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Dynottasko Akan... = En. Se on ihan sama mitä tos ruoskas on tai ei oo tehoja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään