driv3r Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2009 joku irtos venttiilikoneistosta tai jotain, kauhia nakutus alko kuulumaan.. mikähän lie mennyt ja kuuluu kokoajan, kierrosten mukaan kuuluu ei ole tämä kesä oikein alkanut pontiacin kanssa hyvin..
JoukoY Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2009 joku irtos venttiilikoneistosta tai jotain, kauhia nakutus alko kuulumaan.. mikähän lie mennyt ja kuuluu kokoajan, kierrosten mukaan kuuluu ei ole tämä kesä oikein alkanut pontiacin kanssa hyvin.. Pakosarjan tiiviste vuotaa?
Nova Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2009 Työntötanko mutkalle? Nostajaan roska? Keinuhyppäs sivuun?
selli Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2009 Mullon joskus löystyny keinun lukitus ja sillon alkaa melkonen rallatus/nakutus. Aika pelottava ääni kyllä on
ice_man76 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Mulla kävi silleen kun ostin jotain(motonet) halppis öljyä tohon naku chevyyn, niin se rupes vaahtoamaan. Ilmaa meni nostajiin jolloinka ne rupesi pitään ihan kauheeta älämölöö, luulin et kone tuli tiensä päähän. Öljy tikkua kun katoin niin kuplia siinä oli, puol tuntia odotusta ja taas kävi dieseli hyvin. Sitten kun lisäs kiekkoja koneeseen niin taas sama vaahto ja älämölö. Sen jälkeen olen käyttäny vaan hyviä ja ei niin halpoja öljy merkkejä (castroll ja mobil)
Chevy Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Sen jälkeen olen käyttäny vaan hyviä ja ei niin halpoja öljy merkkejä (castroll ja mobil) juuri näin
driv3r Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 nyt menee tää mun autoharrastus jo huvittavuuden puolelle, ei niin kuin huono tuuri lopu ja tämä ei ole eka floppi tälle kevättä. ristitappi poikki ja sitä myöten mäntä halki ja kiertokanki uusiksi ideota mitä tolle tekis? korjaamon tunti taksa on 50e ja koko konehan se pitäs läpi käydä että siitä hyvä tulee.. mutta ei innossa ku se on vaan rahan menoa ilman lisätehoa, hankkisko siihen sitten LS koneen. sviddu näiden kanssa. miten toi on edes mahdollista?
mikke Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 riipase känni se selventää ajatustulvaa, sit riipaset sen koneen muttereiks jos ei jo oo, senjälkeen ankara pohdinta kannattaako siitä tehä mitään vai etsiäkö parempi tilalle
driv3r Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 kuka tekis mulle koneen..
Nupa Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 osta valmiina hyvä paketti, kuten "Erin"
driv3r Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 osta valmiina hyvä paketti, kuten "Erin" joo mitäs mä tolle vanhalle sitten teen vai meinaatko myydä pelkän koneen
JoukoY Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=32661.0
driv3r Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 männän ristitappi kai
-vellu Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Mulla on täydellinen LT1 myynnissä. http://www.transam.fi/vellun_rompetori.htm
TexFinn Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Voihan paska. hankkisko siihen sitten LS koneen. Tuohan kuullostaa varsin hyvalta vaihtoehdolta.
rstuning Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2009 männän ristitappi kai Eikai siinä männäntapissa ristiä mihnään oo
ice_man76 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kyllähän sillä korjaamoon uppoavalla rahalla sai jo paljon hienoa palikkaa Meikä kanssa laittais kyllä uutta osaa kiinni mut ne vanhojen irrotukset VÄHÄ KIRISTELEE
repa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Eikai siinä männäntapissa ristiä mihnään oo Sillon kun herra rstuningin isä oli vielä nuori mies, kaikki miehet puhuivat ristitapista kun tarkoittivat männäntappia. Nykyään vaan automiehet puhuu enää ristitapista. Pojathan on tietysti aina poikia omine tappeineen
pile Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 kyllä mannäs on ristitappi ja se on ristitappi vaikka vois paistais.
Senior Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Niin on ; nassikoilla on sivistyksessä aukko...
driv3r Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 mitähän kaikkea se vaatis jos siihen ls koneen istuttas ja autohan on automaatti vaihteinen
JoukoY Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 mitähän kaikkea se vaatis jos siihen ls koneen istuttas ja autohan on automaatti vaihteinen Johtosarjan muokkausta, letkujen vaihtoa ja sovittelua, bensapumpun vaihto, uudet moottorinkorvakot, uudet pakosarjat, lyhyemmät etujouset (V6 -koneisesta?), meneeköhän vaihdelaatkkokin vaihtoon? Ja ehkä vielä muutakin ??
repa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Johtosarjan muokkausta, letkujen vaihtoa ja sovittelua, bensapumpun vaihto, uudet moottorinkorvakot, uudet pakosarjat, lyhyemmät etujouset (V6 -koneisesta?), meneeköhän vaihdelaatkkokin vaihtoon? Ja ehkä vielä muutakin ?? Well, olen kuullut kerrottavan, että tietyt tahot toimittavat E-D-U-L-L-I-S-E-S-T-I kokonaisia LSjotain -tekniikkapaketteja suoraan ÄÄmeriikasta. Kannattaa kysellä YV:llä (vähemmän yleistä vinoilua) herroilta Pantera ja Texfinn...
-vellu Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2009 No tuota sitähän Naruarska tuossa koitti just selittää mitä tarvii lisäksi kun LSx-paketin sinne LT1 tilalle tyrkkää. Mittariston osalta saattaa olla joitain hämmennyksen paikkoja myös.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään