Jump to content

kauhia nakutus

driv3r

Recommended Posts

Kirjoitettu

joku irtos venttiilikoneistosta tai jotain, kauhia nakutus alko kuulumaan.. mikähän lie mennyt ja kuuluu kokoajan, kierrosten mukaan kuuluu

ei ole tämä kesä oikein alkanut pontiacin kanssa hyvin.. :-[

Kirjoitettu

joku irtos venttiilikoneistosta tai jotain, kauhia nakutus alko kuulumaan.. mikähän lie mennyt ja kuuluu kokoajan, kierrosten mukaan kuuluu

ei ole tämä kesä oikein alkanut pontiacin kanssa hyvin.. :-[

Pakosarjan tiiviste vuotaa?

Kirjoitettu

Mullon joskus löystyny keinun lukitus ja sillon alkaa melkonen rallatus/nakutus. Aika pelottava ääni kyllä on :(

Kirjoitettu

Mulla kävi silleen kun ostin jotain(motonet) halppis öljyä tohon naku chevyyn, niin se rupes vaahtoamaan.

Ilmaa meni nostajiin jolloinka ne rupesi pitään ihan kauheeta älämölöö, luulin et kone tuli tiensä päähän.

Öljy tikkua kun katoin niin kuplia siinä oli, puol tuntia odotusta ja taas kävi dieseli hyvin.

Sitten kun lisäs kiekkoja koneeseen niin taas sama vaahto ja älämölö.

Sen jälkeen olen käyttäny vaan hyviä ja ei niin halpoja öljy merkkejä (castroll ja mobil) *clap*

Kirjoitettu

Sen jälkeen olen käyttäny vaan hyviä ja ei niin halpoja öljy merkkejä (castroll ja mobil) *clap*

juuri näin  m/

Kirjoitettu

nyt menee tää mun autoharrastus jo huvittavuuden puolelle, ei niin kuin huono tuuri lopu ja tämä ei ole eka floppi tälle kevättä.  >:(

ristitappi poikki ja sitä myöten mäntä halki ja kiertokanki uusiksi \m/

ideota mitä tolle tekis? korjaamon tunti taksa on 50e ja koko konehan se pitäs läpi käydä että siitä hyvä tulee.. mutta ei innossa ku se on vaan rahan menoa ilman lisätehoa, hankkisko siihen sitten LS koneen. sviddu näiden kanssa. miten toi on edes mahdollista?

Kirjoitettu

riipase känni se selventää ajatustulvaa, sit riipaset sen koneen muttereiks jos ei jo oo, senjälkeen ankara pohdinta kannattaako siitä tehä mitään vai etsiäkö parempi tilalle ::)

Kirjoitettu

osta valmiina hyvä paketti, kuten "Erin"  :)

joo mitäs mä tolle vanhalle sitten teen *clap* vai meinaatko myydä pelkän koneen

Kirjoitettu

Voihan paska.  :-\

hankkisko siihen sitten LS koneen.

Tuohan kuullostaa varsin hyvalta vaihtoehdolta.  m/

Kirjoitettu

männän ristitappi kai

Eikai siinä männäntapissa ristiä mihnään oo ??? ;D

Kirjoitettu

Kyllähän sillä korjaamoon uppoavalla rahalla sai jo paljon hienoa palikkaa \m/

Meikä kanssa laittais kyllä uutta osaa kiinni mut ne vanhojen irrotukset VÄHÄ KIRISTELEE  :W

Kirjoitettu

Eikai siinä männäntapissa ristiä mihnään oo ??? ;D

Sillon kun herra rstuningin isä oli vielä nuori mies, kaikki miehet puhuivat ristitapista kun tarkoittivat männäntappia.  Nykyään vaan automiehet puhuu enää ristitapista.  Pojathan on tietysti aina poikia omine tappeineen  ::)
Kirjoitettu

kyllä mannäs on ristitappi ja se on ristitappi vaikka vois paistais.

Kirjoitettu

mitähän kaikkea se vaatis jos siihen ls koneen istuttas ja autohan on automaatti vaihteinen

Kirjoitettu

mitähän kaikkea se vaatis jos siihen ls koneen istuttas ja autohan on automaatti vaihteinen

Johtosarjan muokkausta, letkujen vaihtoa ja sovittelua, bensapumpun vaihto, uudet moottorinkorvakot, uudet pakosarjat, lyhyemmät etujouset (V6 -koneisesta?), meneeköhän vaihdelaatkkokin vaihtoon?

Ja ehkä vielä muutakin ??

Kirjoitettu

Johtosarjan muokkausta, letkujen vaihtoa ja sovittelua, bensapumpun vaihto, uudet moottorinkorvakot, uudet pakosarjat, lyhyemmät etujouset (V6 -koneisesta?), meneeköhän vaihdelaatkkokin vaihtoon?

Ja ehkä vielä muutakin ??

Well, olen kuullut kerrottavan, että tietyt tahot toimittavat E-D-U-L-L-I-S-E-S-T-I kokonaisia LSjotain -tekniikkapaketteja suoraan ÄÄmeriikasta.  Kannattaa kysellä YV:llä (vähemmän yleistä vinoilua) herroilta Pantera ja Texfinn...
Kirjoitettu

No tuota ::) sitähän Naruarska tuossa koitti just selittää mitä tarvii lisäksi kun LSx-paketin sinne LT1 tilalle tyrkkää. Mittariston osalta saattaa olla joitain hämmennyksen paikkoja myös.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...