Jump to content

V8 & GTi Vauhtipäivä Alastarossa 30.5

Recommended Posts

Kirjoitettu

http://www.fhra.fi/images/Vauhti%2030.5%20FHRA%20WEB%20banner%20VERS%20FINAL.jpg

http://www.fhra.fi/info/20090530_v8.html

Eiköhän oteta kiihdytyskauden alun päätapahtumaksi tämä \m/

Löytyykö innostusta huoltojoukkoihin jos kerätään kolehti bensoista ym. kuluista? Onko kärryä?

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Cosa

11

• -vellu

10

• Toni

9

• Senior

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Voisin tulla kärryn kanssa huoltomieheksi. Ei pitäisi olla mitään sille päivälle.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Löytyykös tästä jossain lisäinfoa ???

Toooniii :W

Kirjoitettu

Löytyykös tästä jossain lisäinfoa ???

Toooniii :W

;D Eiköhän noi fyyran sivuille päivity...joskus.

Kirjoitettu

Tätä vois harkita  :W

-e- tai ei sittenkään, ikävämpi juttu tulla Mazdalla kesämiittiin, jos Ponu leviää tänne  ::)

Kirjoitettu

Ei se mihinkään leviä. Huoltojoukoissa on monta taitavaa mekaanikkoa (paitsi mä)  ;)

Kirjoitettu

Voisin tulla kärryn kanssa huoltomieheksi. Ei pitäisi olla mitään sille päivälle.

Mahtuisko meidän tallilta muutamat slicsit kyytiin?

Kirjoitettu

Mikke laittaa subbarin kuntoon ni sinne mahtuu...Mä tuun vaihteeks Mikken kyydissä,otan akkupulttipyssyn mukaan jos tulee tapahtumia  ;D

Kirjoitettu

Mahtuisko meidän tallilta muutamat slicsit kyytiin?

Joo, ei mulla muuta sinne ole tulossa. Pitää vaan hoitaa ne kärryyn valmiiksi, koska lähden lauantaina ajamaan Nurmijärven kautta.

Kirjoitettu

Mikke laittaa subbarin kuntoon ni sinne mahtuu...Mä tuun vaihteeks Mikken kyydissä,otan akkupulttipyssyn mukaan jos tulee tapahtumia  ;D

Niin joo. Siihen mahtuu kunnolla tavaraa  \m/ Pääsisiköhän kyytiin  ;D  Voisi ottaa varikko-olutta  :W

Kirjoitettu

Niin joo. Siihen mahtuu kunnolla tavaraa  \m/ Pääsisiköhän kyytiin  ;D  Voisi ottaa varikko-olutta  :W

Tottakai pääsee,en oo kyl miken kaa jutellu asiasta mitään,en edes omasta kyydistäni  ;D

Mut jos ottais sillee sivistyneesti päädyt ja nukkuis päivän rantatuolissa  m/

Kirjoitettu

Tarviiko mikeltä kysyä. Jos vaan istutaan siellä aamulla valmiina  ;D

Kirjoitettu

Joo, ei mulla muuta sinne ole tulossa. Pitää vaan hoitaa ne kärryyn valmiiksi, koska lähden lauantaina ajamaan Nurmijärven kautta.

Ok. Voisin toimittaa ne Tuusulaan sitten jo viikolla.

Kirjoitettu

Tarviiko mikeltä kysyä. Jos vaan istutaan siellä aamulla valmiina  ;D

Eli mennään jo pe ehtoolla takapenkille,onneks sil o ovat aina auki  m/

Kirjoitettu

Ok. Voisin toimittaa ne Tuusulaan sitten jo viikolla.

Ollaan yhteydessä yksityiskohdista, josko mikke olisi varikkoauton kapuna.

Kirjoitettu

Kylla Mikkella on helppoa kun kaikki suunnitellaan sille etukateen.  m/ *clap* ;D

Kirjoitettu

ku ei vaan kävis poikien maisema ykstoikkoseks pussikaljaa meijän pihalla ottaessa :o 8). eiköhän camarolla olla taas pelissä mukana, katotaan jos toi "varikkolaiva" oli jouluun mennessä ajossa 8)

Kirjoitettu

katotaan jos toi "varikkolaiva" oli jouluun mennessä ajossa 8)

Talvipirssihan se.  m/ ;D

Kirjoitettu

Joudun vetäytymään huoltoautotehtävästä  :-\  Kärryä voi lainata, jos veturi ja kuski löytyy  m/

Kirjoitettu

Joudun vetäytymään huoltoautotehtävästä  :-\  Kärryä voi lainata, jos veturi ja kuski löytyy  m/

Löytyiskö mun Touranille kuski?

Kirjoitettu

99%:n varmuudella paikalle tullaan...Ja kai mä voin vellun touranin sinne pörrätä,otan vaan kaverin kyytiin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...