Jump to content

kouvola swap & meet 23.5.

Recommended Posts

Kirjoitettu

tämäkin lähenee kovaa vauhtia, tilaan komeen kelin ja paljon kalustoa taas paikalle, kiitos!

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Pitäs vissiin lähtee käymään kasarminmäellä. Sadekin näyttäs laantuneen.

Kirjoitettu

Pitäs vissiin lähtee käymään kasarminmäellä. Sadekin näyttäs laantuneen.

sato tai paisto ni tulemme,  toivottavasti ei koko ajan satais ainakaan  :-\

Kirjoitettu

kosteeta on... >:( kyllähän tuolla jossain vaiheessa pitää pyörähtää.

Kirjoitettu

Tuli käytyä. Muutaman kerran ripotteli, mutta ilman sateenvarjoakin pärjäsi. Kalustoa oli laidasta laitaan. Parituntia tuli pyörittyä sinä aikana kalusto kerkesi vaihtua jo aika hyvin.

Firebird t-paita jäi käsiin, niin ja tietenkin se pakollinen "näyttely makkara" tuli syötyä.

Takalasin listakiinnike piti ottaa malliksi mukaan, mutta unohtui. No seuraavalla kerralla sitten.

Kirjoitettu

Tulihan tuolta bongattua muutaka kerholainenkin.

Spideri saapui sitten kouvolaan. :)

Kirjoitettu

On se sitkeä sissi!  :D

Kirjoitettu

Sittiäisellä matkassa ?

Kirjoitettu

Tulihan tuolta bongattua muutaka kerholainenkin.

kerholaisten autoja jokusen bongasin ja Set28 oli sittiäisellä, senväristä autoa tuskin muilla onkaan  ;D

ujostelin vaa mennä läpänheittoo ku hengailin oman köörin kanssa siinä ja muita koottuja selityksiä  :W

oliko Jiin auto kenties se pun. camaro mis oli punasta vanteissa?  pontson auto vieressä

Kirjoitettu

oliko Jiin auto kenties se pun. camaro mis oli punasta vanteissa?  pontson auto vieressä

oli jiin, pääsimmä vierekkäin kun tulimme yhtämatkaa.....
Kirjoitettu

oli jiin, pääsimmä vierekkäin kun tulimme yhtämatkaa.....

jep. me oltiin kahella autolla täältä ja eivät laittaneet vierekkäin perhana.

Sitä mustaa 70-73 firebirdiä ihailtiin porukalla kovasti, lieneekö kerhon autoja...

kiitettävästi oli kelistä huolimatta kalustoa, ei menny päivä pilalle vaikka paleli  *clap*

Kirjoitettu

jep. me oltiin kahella autolla täältä ja eivät laittaneet vierekkäin perhana.

Sitä mustaa 70-73 firebirdiä ihailtiin porukalla kovasti, lieneekö kerhon autoja...

kiitettävästi oli kelistä huolimatta kalustoa, ei menny päivä pilalle vaikka paleli  *clap*

Ajelitko Valkealan ABC:lle päin eilen iltapäivällä? Punanen ja musta Firebird tuli vastaan peräkanaa ja morjestin mutta kukapa nyt vaaleenruskeeta Kiaa huomais  ;D

Kirjoitettu

Oliks Oiski ja kouvolas?

Olin rouvaehdokkaan tykönä Valkealassa viikonlopun. Ponulla en ollu liikenteessä ja olin ottanu jo muutaman birran enne ku miulle kerrottiin että Kouvola miitti on menossa  :-\

Kirjoitettu

Olin rouvaehdokkaan tykönä Valkealassa viikonlopun. Ponulla en ollu liikenteessä ja olin ottanu jo muutaman birran enne ku miulle kerrottiin että Kouvola miitti on menossa  :-\

Mä ja täs valkealassa asustelen. Tuu poikkeen joskus jos kulmilla pyörit. m/

Kirjoitettu

Mä ja täs valkealassa asustelen. Tuu poikkeen joskus jos kulmilla pyörit. m/

Kuitti, ens kuussa pitäs päässä Ponulla jo liikkumaan niin ilmottelen kun pyörin sielläpäin niin käydään kruisimassa  m/

Kirjoitettu

Kuitti, ens kuussa pitäs päässä Ponulla jo liikkumaan niin ilmottelen kun pyörin sielläpäin niin käydään kruisimassa  m/

Teretulemas. m/

Kirjoitettu

On GM-cruisersin Kakun auto,en oo ihan varma onks jo liittynyt meihin
Kirjoitettu

Ajelitko Valkealan ABC:lle päin eilen iltapäivällä? Punanen ja musta Firebird tuli vastaan peräkanaa ja morjestin mutta kukapa nyt vaaleenruskeeta Kiaa huomais  ;D

juu ajettiin siitä ohi, mikkeliä kohti ja ei tosiaa tullu huomatuksi Kiasta heiluvaa kättä  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...