Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Eli od päällä saa vinguttaa kolmosella loputtomiin,vaihtaa neloselle vasta kun käyttää kaasua vähän ylhäällä! Mistä on kyse?
JoukoY Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kyse on ominaisuudesta. Asiasta on ollut juttua aiemminkin, mm: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=23097.0
Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Ei mikään hyvä ominaisuus...
Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Ei perhana se ongelma onkin 2 ja kolmosen välissä...Tuli eilen istuttua vänkärin paikalla sen verran maistissa että muistin ihan väärin... Piti soittaa henkilölle joka oli eilen ratissa ja varmistaa tilanne.. .Eli kaasu pohjassa ei vaiha kolmoselle.Mites tuo kickdown säätö? Joku teistä tietää ihan varmasti mistä on kyse niin apua kiitos.
JoukoY Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Tuostakin on kokemusta jo 2 laatikon verran (th700 ja 4l60e) Käytännössä vaatii laatikkoremontin, kuluvat osat uusiksi. Jos kickdown-vaijeri olisi löysällä niin se vaihtaisi turhan aikaisin isompaan. Jos se olis liian tiukalla niin se säätyisi automaattisesti kohdalleen kun polkaset kaasun pohjaan.
Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Remontti on tehty 150tkm kohdalla,nyt ajettu 178tkm.Vette turbiinit ja pelit.Vahvistettu mallia päivinen.Uudet öljyt.Mites teillä tuo öljytaso,tiedän kyllä miten pitää mitata,mutta missä kohin on sammuksissa teillä öljy?Mulla full sanan viimeisen l:n kohdalla.
rstuning Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Remontti on tehty 150tkm kohdalla,nyt ajettu 178tkm.Vette turbiinit ja pelit.Vahvistettu mallia päivinen.Uudet öljyt.Mites teillä tuo öljytaso,tiedän kyllä miten pitää mitata,mutta missä kohin on sammuksissa teillä öljy?Mulla full sanan viimeisen l:n kohdalla. Päivisen lootista nähny juttua etä ainaki parilla foorumilaisella remontti 5tkm jälkeen, eli aika paljo ajettu toi sun oma
Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Ja käydessä eikös se saa olla siinä ruudutuksen yläviivassa jo melko haalealla öljyllä,eihän se niin paljon voi kuumentuessaan laajentua kun haynes väittää,että "kädenlämpöisenä" ruudutuksen alaosassa,kuumana yläosassa..
Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Päivisen lootista nähny juttua etä ainaki parilla foorumilaisella remontti 5tkm jälkeen, eli aika paljo ajettu toi sun oma Pitäis 178 ajetun pelata ilman remppojakin.. Kai kuitenkin aika kova tekijä on...Päivinen siis.
rstuning Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Pitäis 178 ajetun pelata ilman remppojakin.. Kai kuitenkin aika kova tekijä on...Päivinen siis. No mutta niitä "maanantai kappaleita" on ollu, tai sit ei osata käyttää Pitäshän sen osaava kaveri olla. Ei oo omia kokemuksia
Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kummallista on se että toimii loistavasti normaaliajossa ja reippaamminkin painaessa,muttei kaasu pohjassa...
Rale Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2009 kokeile lisätä 1QT/0,9l ja löytyiskö se od sitten. mulla ei viime syksynä vaihtanu rullilla 2-3 kun oli liian vähän öljyä.
Turnn Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kummallista on se että toimii loistavasti normaaliajossa ja reippaamminkin painaessa,muttei kaasu pohjassa... Et ole yksin,mulla toimii samalla lailla,tuo mun loora on Astron kutosen perästä. Mudracer neuvoi laittamaan 0,5":n TV boost valven (http://www.transgo.com/valve_bushing.php).Tilasin jobbarin kautta joulukuussa .472":n (performance use). Joku väitti että vika saattais olla viallisessa/vääränlaisessa keskipakosäätimessä,tiedä sitten. Oli tarkoitus käydä kalajoella kellottamassa lauantaina mutta eipä taida tuolla viitsiä.
Guest Jake77 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2009 Pitää nyt vielä tarkastaa nuo öljyt vaikka melko varma olen siitä ettei ainakaan liian vähän ole..Mihin tuo kyseinen valve tulee,saako paikolleen irrottamatta lootaa?
mikke Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2009 onnistuu vaihto lootaa irrottamatta. laatikon pohja auki ja tv valve löytyy apumiehen puoleisesta reunasta ja linjapaineen säätövaijeri on on siinä kiinni.
Pekka68 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2009 onnistuu vaihto lootaa irrottamatta. laatikon pohja auki ja tv valve löytyy apumiehen puoleisesta reunasta ja linjapaineen säätövaijeri on on siinä kiinni. TV-boost valve on erillään varsinaisesta TV-valvesta ja sijaitsee öljypumpussa . Voi vaihtaa alakautta , mutta vaati tietoa , käden taitoa , pitkää pinnaa ja öljynkestävän asentajan . EDIT : Mutta vaikuttaako 3-4 täyskaasuvaihtoon ? En tiedä .
Turnn Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2009 Mihin tuo kyseinen valve tulee,saako paikolleen irrottamatta lootaa? Tuossa jotain lisävalaistusta: http://www.tciauto.com/v002/Instructions/Files/374420.pdf Onko se aina (remontin jälkeen) toiminut niin. Ootko kyselly Päiviseltä,kai siltä jotain neuvoa/selitystä tulisi?
Guest Jake77 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Remontti oli teetetty edellisen omistajan aikana joten en osaa sanoa onko siinä muuttunut. Nyt viimeks kun kokeilin niin toimi se 2 ja 3:sen väli taas ihan normaalisti..Sillonkin jos "hirttää päälle",niin vaihtaa heti kun käyttää kaasua vähänkin ylhäällä.. Vähän semmonen omaperänen tuntuu tuo toimintatapa olevan kun ei automaateista muita kokemuksia kun Neon:ista . Olis paras jos pääsis kokeilemaan vastaavalla tekniikalla olevaa värkkiä.
Guest Jake77 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Tuo stallikin on mulle vähän epäselvä homma..Mulla on laitettu se 2000 ja risat kierrosta,mitä sillä ajetaan takaa? Jossain vaikka taajamaa ajaessa kun joutuu välillä hiljentämään ja painaa kaasua niin ärsyttää kun se luistattaa sen tietyn ajan...sittenhän se ottaa heti kiinni kun polkasee yli sen rajan mutta...Ei oikeen tajuu Varsinkin kun tpi:ssä ei kuitenkaan se potku ole tunnetusti siellä missä se pitäis,vaan sekin on pitäny survoa tuonne tyhjäkäynnin tuntumaan..
rstuning Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Samaa miettiny stallin kanssa (mulla vielä vakio), mutta luultavasti se parantaa ainaki ripeetä lähtöö, kun mua ainaki ärsyttää se että vaikka on kuinka hiljanen vauhti, mutta auto kuitenki liikkuu niin vaihde pysyy aina kakkosella eikä siten jaksa kunnolla lähteä, mutta vaikuttaako se siihen kuitenkaan että vaihtais ykköselle reilussa kävelyvauhdissa???
Soppa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Samaa miettiny stallin kanssa (mulla vielä vakio), mutta luultavasti se parantaa ainaki ripeetä lähtöö, kun mua ainaki ärsyttää se että vaikka on kuinka hiljanen vauhti, mutta auto kuitenki liikkuu niin vaihde pysyy aina kakkosella eikä siten jaksa kunnolla lähteä, mutta vaikuttaako se siihen kuitenkaan että vaihtais ykköselle reilussa kävelyvauhdissa??? Kyllä kickdownin pitäs vaihtaa vaihde ykköselle tossa tilanteessa.
rstuning Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kyllä kickdownin pitäs vaihtaa vaihde ykköselle tossa tilanteessa. En oo varma ihan kuinka hitaasta vauhdista pysyy, mut heittää kyllä lähdössäki tosi äkkiä kakkoselle, jos ei oo lappu lattias
Guest Jake77 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 Syvä huokaus kun kattelee täältä laatikko-osastolta tarinaa...On se manuaali vaan kyllä selkeä homma! Onhan toimiva automaatti tietenkin mukavampi...Mites noissa 4-koppasissa tuo loota pelaa? On kuitenkin mahdollinen tulevaisuuden hankinta sekin.
rstuning Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 Syvä huokaus kun kattelee täältä laatikko-osastolta tarinaa...On se manuaali vaan kyllä selkeä homma! Kytkin on joko heikko, liian äkänen tai raskas
F350 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 Kyllä kickdownin pitäs vaihtaa vaihde ykköselle tossa tilanteessa. kick down ei kyllä ihan helpolla takas ykköselle vaihda, sen huomaa jos ajaa pakkokakkosella ja polkasee niin pitää melko vähän olla nopeutta että vaihtais takas ykköselle. Useampaa laatikkoa olen kokeillut ja kaikissa sama homma, kolmoselta-> kakkoselle ja neloselta ->kolmoselle->kakkoselle vaihtaa eri helposti. Mistä lie johtuu.... Mutta Jake77, jos alkaa tympiin tuo korkee stalli, niin vaihdetaan turbiineja, mulla on vakio
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään