Jump to content

Th 700 ei vaihda neloselle

Guest Jake77

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli od päällä saa vinguttaa kolmosella loputtomiin,vaihtaa neloselle vasta kun käyttää kaasua vähän ylhäällä! ??? Mistä on kyse?

Kirjoitettu

Ei perhana se ongelma onkin 2 ja kolmosen välissä...Tuli eilen istuttua vänkärin paikalla sen verran maistissa että muistin ihan väärin... :-[ Piti soittaa henkilölle joka oli eilen ratissa ja varmistaa tilanne.. :-X :W.Eli kaasu pohjassa ei vaiha kolmoselle.Mites tuo kickdown säätö? Joku teistä tietää ihan varmasti mistä on kyse niin apua kiitos.

Kirjoitettu

Tuostakin on kokemusta jo 2 laatikon verran (th700 ja 4l60e)

Käytännössä vaatii laatikkoremontin, kuluvat osat uusiksi.

Jos kickdown-vaijeri olisi löysällä niin se vaihtaisi turhan aikaisin isompaan.

Jos se olis liian tiukalla niin se säätyisi automaattisesti kohdalleen kun polkaset kaasun pohjaan.

Kirjoitettu

Remontti on tehty 150tkm kohdalla,nyt ajettu 178tkm.Vette turbiinit ja pelit.Vahvistettu mallia päivinen.Uudet öljyt.Mites teillä tuo öljytaso,tiedän kyllä miten pitää mitata,mutta missä kohin on sammuksissa teillä öljy?Mulla full sanan viimeisen l:n kohdalla.

Kirjoitettu

Remontti on tehty 150tkm kohdalla,nyt ajettu 178tkm.Vette turbiinit ja pelit.Vahvistettu mallia päivinen.Uudet öljyt.Mites teillä tuo öljytaso,tiedän kyllä miten pitää mitata,mutta missä kohin on sammuksissa teillä öljy?Mulla full sanan viimeisen l:n kohdalla.

Päivisen lootista nähny juttua etä ainaki parilla foorumilaisella remontti 5tkm jälkeen, eli aika paljo ajettu toi sun oma ::)

Kirjoitettu

Ja käydessä eikös se saa olla siinä ruudutuksen yläviivassa jo melko haalealla öljyllä,eihän se niin paljon voi kuumentuessaan laajentua kun haynes väittää,että "kädenlämpöisenä" ruudutuksen alaosassa,kuumana yläosassa..

Kirjoitettu

Päivisen lootista nähny juttua etä ainaki parilla foorumilaisella remontti 5tkm jälkeen, eli aika paljo ajettu toi sun oma ::)

Pitäis 178 ajetun pelata ilman remppojakin.. ??? Kai kuitenkin aika kova tekijä on...Päivinen siis.
Kirjoitettu

Pitäis 178 ajetun pelata ilman remppojakin.. ??? Kai kuitenkin aika kova tekijä on...Päivinen siis.

No mutta niitä "maanantai kappaleita" on ollu, tai sit ei osata käyttää :-X

Pitäshän sen osaava kaveri olla. Ei oo omia kokemuksia :-\

Kirjoitettu

Kummallista on se että toimii loistavasti normaaliajossa ja reippaamminkin painaessa,muttei kaasu pohjassa...

Kirjoitettu

kokeile lisätä 1QT/0,9l ja löytyiskö se od sitten. mulla ei viime syksynä vaihtanu rullilla 2-3 kun oli liian vähän öljyä.

Kirjoitettu

Kummallista on se että toimii loistavasti normaaliajossa ja reippaamminkin painaessa,muttei kaasu pohjassa...

Et ole yksin,mulla toimii samalla lailla,tuo mun loora on Astron kutosen perästä.

Mudracer neuvoi laittamaan 0,5":n TV boost valven (http://www.transgo.com/valve_bushing.php).Tilasin jobbarin kautta  >:(  m- joulukuussa  .472":n (performance use).

Joku väitti että vika saattais olla viallisessa/vääränlaisessa keskipakosäätimessä,tiedä sitten.

Oli tarkoitus käydä kalajoella kellottamassa lauantaina mutta eipä taida tuolla viitsiä.

Kirjoitettu

Pitää nyt vielä tarkastaa nuo öljyt vaikka melko varma olen siitä ettei ainakaan liian vähän ole..Mihin tuo kyseinen valve tulee,saako paikolleen irrottamatta lootaa?

Kirjoitettu

onnistuu vaihto lootaa irrottamatta. laatikon pohja auki ja tv valve löytyy apumiehen puoleisesta reunasta ja linjapaineen säätövaijeri on on siinä kiinni.

Kirjoitettu

onnistuu vaihto lootaa irrottamatta. laatikon pohja auki ja tv valve löytyy apumiehen puoleisesta reunasta ja linjapaineen säätövaijeri on on siinä kiinni.

TV-boost valve on erillään varsinaisesta TV-valvesta ja sijaitsee öljypumpussa . Voi vaihtaa alakautta , mutta vaati tietoa , käden taitoa , pitkää pinnaa ja öljynkestävän asentajan .

EDIT : Mutta vaikuttaako 3-4 täyskaasuvaihtoon ? En tiedä .

Kirjoitettu

Remontti oli teetetty edellisen omistajan aikana joten en osaa sanoa onko siinä muuttunut. Nyt viimeks kun kokeilin niin toimi se 2 ja 3:sen väli taas ihan normaalisti..Sillonkin jos "hirttää päälle",niin vaihtaa heti kun käyttää kaasua vähänkin ylhäällä.. ??? Vähän semmonen omaperänen tuntuu tuo toimintatapa olevan kun ei automaateista muita kokemuksia kun Neon:ista :). Olis paras jos pääsis kokeilemaan vastaavalla tekniikalla olevaa värkkiä.

Kirjoitettu

Tuo stallikin on mulle vähän epäselvä homma..Mulla on laitettu se 2000 ja risat kierrosta,mitä sillä ajetaan takaa? Jossain vaikka taajamaa ajaessa kun joutuu välillä hiljentämään ja painaa kaasua niin ärsyttää kun se luistattaa sen tietyn ajan...sittenhän se ottaa heti kiinni kun polkasee yli sen rajan mutta...Ei oikeen tajuu :-\ Varsinkin kun tpi:ssä ei kuitenkaan se potku ole tunnetusti siellä missä se pitäis,vaan sekin on pitäny survoa tuonne tyhjäkäynnin tuntumaan.. :D

Kirjoitettu

Samaa miettiny stallin kanssa (mulla vielä vakio), mutta luultavasti se parantaa ainaki ripeetä lähtöö,

kun mua ainaki ärsyttää se että vaikka on kuinka hiljanen vauhti, mutta auto kuitenki liikkuu

niin vaihde pysyy aina kakkosella eikä siten jaksa kunnolla lähteä, mutta vaikuttaako se

siihen kuitenkaan että vaihtais ykköselle reilussa kävelyvauhdissa???

Kirjoitettu

Samaa miettiny stallin kanssa (mulla vielä vakio), mutta luultavasti se parantaa ainaki ripeetä lähtöö,

kun mua ainaki ärsyttää se että vaikka on kuinka hiljanen vauhti, mutta auto kuitenki liikkuu

niin vaihde pysyy aina kakkosella eikä siten jaksa kunnolla lähteä, mutta vaikuttaako se

siihen kuitenkaan että vaihtais ykköselle reilussa kävelyvauhdissa???

Kyllä kickdownin pitäs vaihtaa vaihde ykköselle tossa tilanteessa.

Kirjoitettu

En oo varma ihan kuinka hitaasta vauhdista pysyy, mut heittää kyllä lähdössäki tosi äkkiä kakkoselle, jos ei oo lappu lattias :-[

Kirjoitettu

Syvä huokaus kun kattelee täältä laatikko-osastolta tarinaa...On se manuaali vaan kyllä selkeä homma! :) Onhan toimiva automaatti tietenkin mukavampi...Mites noissa 4-koppasissa tuo loota pelaa? On kuitenkin mahdollinen tulevaisuuden hankinta sekin.

Kirjoitettu

Syvä huokaus kun kattelee täältä laatikko-osastolta tarinaa...On se manuaali vaan kyllä selkeä homma! :)

Kytkin on joko heikko, liian äkänen tai raskas ;D

Kirjoitettu

kick down ei kyllä ihan helpolla takas ykköselle vaihda, sen huomaa jos ajaa pakkokakkosella ja polkasee niin pitää melko vähän olla nopeutta että vaihtais takas ykköselle. Useampaa  laatikkoa olen kokeillut ja kaikissa sama homma, kolmoselta-> kakkoselle ja neloselta ->kolmoselle->kakkoselle vaihtaa eri helposti. Mistä lie johtuu.... ???

Mutta Jake77, jos alkaa tympiin tuo korkee stalli, niin vaihdetaan turbiineja, mulla on vakio m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...