selli Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Laitetaan tällekkin osio. Mun pitää anoa töistä matkanpidennystä jos ennen neljää lähtee ajelee. Muutoin heti neljältä pääsee lähtee. Onko porukka mihkä aikaan lähössä ajelee yleisesti?
Lady Firebird Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Laitetaan tällekkin osio. Mun pitää anoa töistä matkanpidennystä jos ennen neljää lähtee ajelee. Muutoin heti neljältä pääsee lähtee. Onko porukka mihkä aikaan lähössä ajelee yleisesti? Aattelin lähtee töistä viim. kahelta, mut ku me asutaan täällä Sahkussa niin aateltiin tästä mennä Kuhmoisiin Etelä-Suomen porukan letkaan jos ajat sopii yksiin.
selli Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Aattelin lähtee töistä viim. kahelta, mut ku me asutaan täällä Sahkussa niin aateltiin tästä mennä Kuhmoisiin Etelä-Suomen porukan letkaan jos ajat sopii yksiin. Aivan joo, Vois ajatella tohon Lahdesjärvelle kokoontumista ehkä muun porukan kanssa? Siitä on sen tunnin ajo Himokselle.(kaupassa vois tietty jämsässä käydä)
98Camu Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Neljään oon hommissa,jos pakottava tarve on niin pystyn ehkä livahtaan aiemmin.
set28 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2009 Neljään oon hommissa,jos pakottava tarve on niin pystyn ehkä livahtaan aiemmin. eli livahdat
selli Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 Katotaas nyt miten pääsee livahtaa..Pahoin pelkään ettei ite voi livahtaa mutta yritys on hyväkymmenen. Tosin kerkeehän sitä istumaan iltaa sitte vaikka myöhemminki.Mökin avaimetkin saa ilman minua joten ei oo mitään hätää Mut olishan se kiva ajella letkassa. Periaatteessa mutten tuo Ruutanan shell varmaan palvelis paremmin kokoontumista? Meitä ei sitte oo täältä menossa montaakaan ku ei kukaan ainakaan ole kirjotellu asiasta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään