Jump to content

Vantaan Cruising 21.8.09.

Recommended Posts

Kirjoitettu

vielä ku joku kahvilan/nakkikioskin pitäjä haistais pisneksen. autoja oli joo paljo ja hauskaa tarinaa niin et kylkiluihin koski...joo kyllä mullakin ne on ;D

Kirjoitettu

Kalustoa oli paikalla käsittämätön määrä \m/

...juu ja hauskaa oli vaikka olin polkupyörällä - tai ehkä siksi ;D

Kirjoitettu

perin hyvä tapahtuma.. ehkäpä jo parempi kuin stadin kruisingit  *clap* autoja aivan mahdottoman paljon.. siistii  \m/

mesta on kyllä aika hyvä. m/ tilaa jää vielä hyvin kumin pakkokuluttamiseenki...autoja tuli vielä pirusti sinnepäin turun motarilla 21 aikoihin

kun läksin kotio päin. *clap*

Kirjoitettu

No joo, siitäkin, mutta kyllä se on se tapa millä ne sanoo MMOOOPARRRR!!

Kiitos nauruista R  m/
Kirjoitettu

Ny vasta ehdin saada koneelle Vantaan cruisingin kuvia ( niit ei sit muuten montaa ole).

uusimmat_006_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Tää dogi ei sentään antanut ylen, mutta mökötti muuten vaan kun isäntänsä juuttui yhden Moparin luo...

uusimmat_018_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Ny vasta ehdin saada koneelle Vantaan cruisingin kuvia ( niit ei sit muuten montaa ole).

Voi että tuo camaro on suuri  (ja kauniin punainen) verrattuna tuohon TA;han.  ;D

Kirjoitettu

Voi että tuo camaro on suuri  (ja kauniin punainen) verrattuna tuohon TA;han.  ;D

Olisikos tuo kokoero värin aiheuttamaa optista harhaa... eiks musta aina pienennä ?

Kirjoitettu

Pitäis käsittääkseni olla 427

Pitäis pitäis, mutta on 454  ;)

Kirjoitettu

Autohan on siisti ja paljon osaa vaihdettu, mutta vastaus tuohon mun alkuperäiseen kysymykseen, (eli siihen että onko aito Yenko) tais selvitä tuosta Nettiauton ilmoituksesta. JOS auto olis aito Yenko, niin noin siistikuntoisena ( ja vaikka rotiskonakin) maksaisi ihan jotain muuta.. ei olis välttämättä kenenkään normituloisen ostoslistalla. Elikkäs siis Yenko-klooni, kun ilmoituksessakaan ei mainita mittään asiasta. Mua tosin ei häiritse yhtään, jos joku auto on klooni, kunhan sitä ei yritetä ehtana esittää. Ja tuon auton kohdalla ainakan ei yritetä. Kuvissa tiptop ja niin oli livenäkin, en tiennyt, että oli myynnissä.

Kirjoitettu

Autohan on siisti ja paljon osaa vaihdettu, mutta vastaus tuohon mun alkuperäiseen kysymykseen, (eli siihen että onko aito Yenko) tais selvitä tuosta Nettiauton ilmoituksesta. JOS auto olis aito Yenko, niin noin siistikuntoisena ( ja vaikka rotiskonakin) maksaisi ihan jotain muuta.. ei olis välttämättä kenenkään normituloisen ostoslistalla. 

Juuri näin.

Kirjoitettu

Ja pilkkujahan kun taalla ei koskaan halota, niin sanon nyt kuitenkin etta helvetin siisti Camaro  m/, mutta miksi ihmeessa tuo perapeilin SS-merkki pitaa olla noin vinossa?  ???

Kirjoitettu

ekomalli jätetty tankin korkki löysälle et pääsee ylimääräset ulos ::) :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...