balez Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 tulihan sudittua tänään.. kylmä asfaltti avittaa kummasti
-vellu Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Näköjään matka espoosta helzinkiin ja takasin oli yli 140 km... Tuli tehtyä vähän oikotiecruisailua. Muutaman kuvan laitoin tonne: http://kuvablogi.com/diaesitys/17043/25/ Hienoja kuvia
Darkie Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Näköjään matka espoosta helzinkiin ja takasin oli yli 140 km... Tuli tehtyä vähän oikotiecruisailua. Muutaman kuvan laitoin tonne: http://kuvablogi.com/diaesitys/17043/25/ Pääsin karkuun Pontiacia kuvatessa =) Jotenki oli heikko olo siel seistessä, johtunee varmaan noist polvituskista :/
Guest SuS Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Olihan siel hienosti porukkaa ja kiva oli myös cruisia stadissa eikä vaan seisoskella ;D No jep. Hyvin mahtui kuitenkin parkkiin ja välillä vaik poistuikin, niin pääsi taas takaisin. Ei voinut seisoskella kun tuli liian kalsa. Ajelua siis ympäri kaupunkia.
Guest SuS Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2009 Niin joo... mullahan oli luottokuljettaja osan iltaa. Poniakin kera kurvailtiin ympäri kaupunkia ja lopulta porukalla Carrolsille. Iso kiitos kuskailusta Poniakille.
Poniakki Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2009 Ilo on täysin mun puolella, KIITOS "mukavaahan se on välillä päästä ajaan isoo ooppelia"
gmc63 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2009 No jep. Hyvin mahtui kuitenkin parkkiin ja välillä vaik poistuikin, niin pääsi taas takaisin. Ei voinut seisoskella kun tuli liian kalsa. Ajelua siis ympäri kaupunkia. m/
Senior Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Onkohan täällä ketään? Minä olen ainakin täällä.
Sarita Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Minä olen ainakin täällä. No sinä olet kotona!
TexFinn Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 No sinä olet kotona! Kunnes Mieron Tie jalleen johtaa jonnekin...
Senior Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kunnes Mieron Tie jalleen johtaa jonnekin... Ei tänään... oli raskas pikkujouluilta ja yö...
5.7targa Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Ei ollut ruuhkaa... Nöyrästi anteeksi, että kalossi on noin likainen. Kävin sillä eilen välimeetissä Seinäjoella, eipä 5.7targaa näkynyt... kyllä mä siellä olin
TexFinn Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Talla kertaa oli ainakin hyvin tilaa.
Jii Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Ainoa jenkki minkä näin... näin sen jo alkuillasta Vihdissäkin Tiedän jopa ketkä tolla oli liikenteessä tänään.
Guest SuS Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Tuli käytyä kauppatorilla pyörimässä ysin paikkeilla.. ennen ja jälkeen ysin. Ei näkynyt ketään, ei edes El Presidenteä
mikke Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Tuli käytyä kauppatorilla pyörimässä ysin paikkeilla.. ennen ja jälkeen ysin. Ei näkynyt ketään, ei edes El Presidenteä virman pikkujoulut= siistiä edustudtehtävää pukkas
burzi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 ajoin noin 8 maissa kauppatorin ohitse ja ei ollut yhtään autoa siellä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään