Jump to content

Stadin Cruising 2.10.

Recommended Posts

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

9

• gmc63

8

• HotJake

7

• Darkie

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

harvinaisen paljo tuli käveltyy pitkin poikin kauppatoria ja välil kateltuu autojakin ::)

Kirjoitettu

ei sitä passaa lähtee hortoilee mihkään tommosiin eksyy viel tämmönen maalainen kaapuntiin ::)

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

nyt olis.. paikalla vantaan nopein 3gen punanen formula gta vanteilla herculeksen kumeilla kn filtterillä msd tulpanjohdoilla muovisilla vent.hatuilla uusilla polttimoilla kangaspenkeillä ilman spoileria madallussarjalla

Kirjoitettu

jaha mukaan täytyy pakata työkaluja ja hinausköysi, on senverran ilma sakeena punasen formulan kuminpalasia ja tekniikan osia. raatopartio ;D

Kirjoitettu

jaha mukaan täytyy pakata työkaluja ja hinausköysi, on senverran ilma sakeena punasen formulan kuminpalasia ja tekniikan osia. raatopartio ;D

Joo eiköhän se oo palasina tän cruisingin jälkeen ::) ::) Ite pitää tulla tolla näyttöpääte bilikalla ;D ;D
Kirjoitettu

Parin viikon takaisen, täysin pyrstölleeen menneen sääennustuksen jälkeen olen kyllä luvannut pitää aiheesta pienempää ääntä, MUT kuivaa ja kylmää taas luvataan  ;). Joten tuonne varmaan lähden. Pilkkihaalarit takakonttiin. Pipo ja hanskat kans, että tarkenee ulkona. Saavun 19:54- 19:56.

Kirjoitettu

Et sitten yhtään tarkemmin osaa tota aikaa sanoa? Ite tuun mopolla, alkaa oleen sopivan viileetä...  :W

Tule autolla. Kyllä siellä torillakin ehtii sitten hytisemään.

Kirjoitettu

Parin viikon takaisen, täysin pyrstölleeen menneen sääennustuksen jälkeen olen kyllä luvannut pitää aiheesta pienempää ääntä, MUT kuivaa ja kylmää taas luvataan  ;). Joten tuonne varmaan lähden. Pilkkihaalarit takakonttiin. Pipo ja hanskat kans, että tarkenee ulkona. Saavun 19:54- 19:56.

Mitämitä,mikä tää on?

Kirjoitettu

Kylmää tulee olemaan varmasti, mut kai sitä vois yrittää saapua paikalle kuvailemaan taas :)

Kirjoitettu

Mitämitä,mikä tää on?

No siis..pari viikkoa sit, just ennen Vantaan cruisinkia mä uskoin kaikkia mahdollisia sääennustuksia ja toitotin täällä ja OD:llä että tulee pirun kuiva ja kylmä ruisinki Vantaalla, että ottakee ihmiset vaatetta mukaan.. ( Mikkekin varautui t-paidan lisäksi pilkkihaalarein  ;D)... no sit lopulta oli 14 astetta lämmintä ja satoi tihkua.. Silloin totesin, että vastaisuudessa jätän sääennustukset Mellunmäen meteorologille...

Kirjoitettu

Jaa,mä luulin et puhuttiin vuosimallista,kuten yleensä...  ::)

Kirjoitettu

Vois tulla ajeleen kauppatorin läpi ja sit cruisailla stadissa :)

Kirjoitettu

Vois tulla ajeleen kauppatorin läpi ja sit cruisailla stadissa :)

Ei siitä pääse läpi...

Kirjoitettu

Ei siitä pääse läpi...

Joo oli ainaki elokuussa hieman hidasta toi letkassa ajo meni yli tunti et pääsi takas espalle :D :D
Kirjoitettu

Joo oli ainaki elokuussa hieman hidasta toi letkassa ajo meni yli tunti et pääsi takas espalle :D :D

Kesä on kesä.. no olihan viimeksikin vielä aika paljon autoja, mut nyt lienee ajankohdasta ja kylmemmästä säästä johtuen vähemmän kalustoa liikkeellä.. näin vois luulla. Toisaalta mun ennustajaeukon lahjat on jo huippuhuonoiksi todettu aiemmin..

Kirjoitettu

lähden kastelee auton ja sitten ajelee ja sitten tänne  8) pitkät kalsarit,paksu takki ja pipo.. ehkä housut

Kirjoitettu

Jos vaikka lähtis ajelemaan sinnepäin ni ois puol seiska paikalla :)

Kirjoitettu

Olihan siel hienosti porukkaa ja kiva oli myös cruisia stadissa eikä vaan seisoskella ;D ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...