Z 28 convertible -94 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Mitäpä olette mieltä tuommoisesta http://www.golenengineservice.com/html/lt1_lt4.html kannattaako unohtaa saman tien, vai olisiko tuossa mitään järkeä ostaa? Olisiko kenelläkään tietoa, että mitä tämä tulisi maksamaan kaikkine kuluinee? rahti, alvi yms. riittäiskö tuo koneen hinta euroiksi muutettuna + - 500,-? Kestääkö vakio perä? laatikko vaati vahvistamisen varmasti, mutta mitä muuta? Olis vaan niin helpon tuntunen ratkaisu vai olenko taas ymmärtänyt jotakin väärin Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Voisin paiskata tarjouksen kun tietäs minkä noista oot ajatellu ostaa... rahti kun on sama $3 k koneelle ja $8.5k koneelle, Yks longblocki on golenilta tullu ahdinkäyttöön ja ei valittamista... mikä kannattaa ja mika ei riippuu tietenkin omista resursseista Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 tossahan se otsikossa seisoo, eli varmaankin tämä Chevy 383ci / 480hp LT1 Long Block The 383/480 LT1 is a great daily driven performance engine that runs on 91+ Octane Pump Fuel. It works best with a 2800 rpm + Stall Converter and 3.73 gears. Peak Horsepower: 480bhp@6300rpm Peak Torque: 460lb/ft@4500rpm 383ci / 480hp LT1 Long Block Specifications Base Price: $6,899.00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 juu just sama kone ku otsikossa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 oho, puusilimän olen no meillä nelikymppisillä toi ikänäkökin on riesana ulkonäkö senkun paranee Link to comment Share on other sites More sharing options...
hukkis Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Tuossa jotain juttua noista koneista... http://www.chevyhiperformance.com/tech/engines_drivetrain/cams_heads_valvetrain/0612ch_lt1_engine_build/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaskas Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Paljos toi $6,899.00 tekee euroissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 4692 € Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Paljos toi $6,899.00 tekee euroissa sehän riippuu tasan taalan kulloisestakin kurssista Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaskas Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 onkohan kuinka helppo leimata "päästöt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 sitäpä tässä itsekkin miettinyt ja tuskin tuota leimattua saa muutenkaan, mutta eikai niin huono tuuri voi olla, että sen konttorin setä huomais vai onko täällä yhtään 383ci lt1 autoa joka on ihan katsastettu kyseiselle koneelle? nyt oon ruvennut katselemaan noita 400hp ja 440hp versioita ei vaan osaa päättää kumpi ois sit järkevämpi aika samanlaiset käyrät kummassakin koneessa ja ei niin hirvee toi tehoero tosin hinnassa 1000,- taalaa... kaikkea täs jo ehtiny miettimään ja kävi jo mielessä, että oiskohan täällä ketään osaavaa, joka tietysti korvausta vastaan tekis tost auton omasta moottorista vastaavan ja mitähän se sit maksais? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Onhan noita täällä tehty, mutta en tiedä yhtään joka olisi muutoskatsastettu 383ci. Tämmöinenkin 355 olisi ihan jouten moottoripukissa odotellen uutta omistajaa Dynossa otettu ahdettuna 480hp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 no mulla auto kumminkin normi käytössä, ni sen ahtimen kyl älyäis tuperämpikin sielt senpä takia ihan vaparia aatellu mut jos täällä innokkaita rakentajia, ni hintoja saa heitellä. eli osat + työ = ? vai tuleeko sittenkin halvemmaksi tilata Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Onhan täällä innokkaita rakentelijoita useampakin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 no mulla auto kumminkin normi käytössä, ni sen ahtimen kyl älyäis tuperämpikin sielt senpä takia ihan vaparia aatellu mut jos täällä innokkaita rakentajia, ni hintoja saa heitellä. eli osat + työ = ? vai tuleeko sittenkin halvemmaksi tilata Mun auto on tuolle koneelle ja ahtimelle muutoskatsastettu eikä se nyt mikään ihme juttu ole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 öööh.. miten käytännössä onnistui? jos 20% sais olla enempi tehoja ku vakio moottorissa ja tuo camaron lt1 on kai se mallisarjan suurin moottori eli eli miten ihmeessä sait leimaan vai oliko ahtopaineet rullilla olessa nollassa no joo ja saahan ne nostettua takasin tietysti, jos näin oli, mutta itse aatellu, et jos vaikka kietoutuu johonkin lyhtypylvääseen, ni varmast huomaavat helpommin sen, että onko ahtopaineet ollut ne mitä leimalla, kuin sen että onko siellä pellin alla 383 moottori tosin nämä nyt vaan mun ajatuksia, eli olen varmasti väärässä joka suhteessa ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 350cidillä saa kyllä melkein 400 heppaa koneelta (327 pyöriltä), laittaa vain oikeeta palikkaa sisään Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 öööh.. miten käytännössä onnistui? jos 20% sais olla enempi tehoja ku vakio moottorissa ja tuo camaron lt1 on kai se mallisarjan suurin moottori eli eli miten ihmeessä sait leimaan vai oliko ahtopaineet rullilla olessa nollassa no joo ja saahan ne nostettua takasin tietysti, jos näin oli, mutta itse aatellu, et jos vaikka kietoutuu johonkin lyhtypylvääseen, ni varmast huomaavat helpommin sen, että onko ahtopaineet ollut ne mitä leimalla, kuin sen että onko siellä pellin alla 383 moottori tosin nämä nyt vaan mun ajatuksia, eli olen varmasti väärässä joka suhteessa ;D Tehopainosuhde tulee muuten ensin täyteen kuin tuo 20% (eli tarkkana tässä). Ahtopaine pitää näyttää ahdetun muutoskatsastuksessa. Voihan se vaan olla, että läppärungon läpi ei vaan jostain syystä dynossa virtaa koneeseen riittävästi ilmaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 niin se vaan sit eriasia et tuleeko yhtään halvemmaks autolla kuitenkin ajettu 120 000 mailia, joten kannattas sit varmasti käydä läpi koko kone ja siihen sit viel ne palikat, millä sen 400hp ottas irti, ni ei ole varmast ihan halpaa :'( tosin halvallahan ei mittään saa sinäänsä kyl kiinnostas alkuun vaikka tuollainenkin vaihtoehto, kunhan joku vaan tekisi sen listan minkä kanssa vois kauppaan lähtä ostelee itelläni ei mitään tajua, että millaset kannet tai nokka yms. ja täytyy kyl sanoa, et jo väännön puolesta tuo 383 kiinnostaisi ja siihenhän jää vielä varmasti varaa muutella mutta tuosta 350 koneesta ei sit varmasti enempää otetakkaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 tehopainosuhde? eli mitäs jos ihan pykälien mukaan eletään, ni tuosta lt1 koneesta sais voimaa löytyä Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimmoT Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Päästöthän tulee helposti ongelmaksi, kun vaparista aletaan ottamaan tehoa. Mulla lähti omasta 383 XFI 280 nokalla 455hp, mut päästöt vaan meinaa olla hieman ongelmana. Muuten moottori on mukava ajettava, kun vääntö käyrä on tosi laaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 mutta läpi olet tainnut kuitenkin saada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Läpi saa aina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimmoT Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Hieman koijaamalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now