Jump to content

Harrastuksena -00, LS1 Trans Am

Recommended Posts

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Breed

23

• TexFinn

7

• Cosa

3

• ratskin

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Entisestä topikista lurkin niin Todella härskin näköisen Transun oot hankkinu , ei muutakun paljon onnea uudelle pirssille  m/

Kirjoitettu

Kiitos Kiitos, eipä ole itseäänkään harmittanut ostos  :-P

Kuvia tulee jahka on jotain kuvattavaa, tässäpä ajatusviivoja tulevista projekteista, ihan omaksikkin muistilistaksi:

- Renkaat ja vanteet (18-tuumasta jos vaan persaus kestää ostaa)

- Takapuskurin Trans Am ja kotkatarrat uusiksi, entiset tuskin näkyy (tarrat tilattu)

- Takavalot....laittaakko alkuperäiset hunajakennot paikoilleen vaiko eikö laittaakko, kas siinäpä pulma? vietävän E-tyyppihyväksyntä  >:(

- Sama homma keulan pyöreitten valojen kanssa, onneksi vaan hehkut puuttuu, "toisen kerran sadatellen E-tyyppihässäkkää"

- Muutamien maalivikojen ja kolojen korjaus. Ei niin kiireellisiä mutta maalari olis jo tiedossa

- Kromatut putkenpäät

- "Service engine soon" herjan korjaaminen, vikakoodien mukaan käypi liian laihalla (missä lienee lähin GM huolto)

- Keulan rekkarikilven suojan hankkiminen (alustavasti tilauksessa)

- Hign Performance Pontiac lehden oottelua...tilasin 3 viikkoa sitten lehden mutta ei ole vielä näkynyt, rapakon takaa kestää

- Maapallon akselikulman muuttaminen että aurinko alkaisi taas paistaa ja lumet lähtis...... ;D

Kirjoitettu

Hunajakennot vaan takaisin.  *clap* Ei niita kukaan enaa katsele kun on kerran saatu rekisteroitya kekkoslovakiaan.  m/ Tai sitten katselee...  :-X

Kirjoitettu

Niinpä, uskomattomia lainsäädäntökikkoja osa kymmenen tuokin.

Hunajakennot vaan kuuluu tuohon ja piste  8)

Kirjoitettu

Niinpä, uskomattomia lainsäädäntökikkoja osa kymmenen tuokin.

Hunajakennot vaan kuuluu tuohon ja piste  8)

Paitsi että konttoreilla kuvataan nykyaään noi valoviritykset ja kuvat pannaan uuteen tietojärjestelmään ja posliinit voi tienpäällä tarkistaa vastaako auto katsastusvarusteita.

Kirjoitettu

Paitsi että konttoreilla kuvataan nykyaään noi valoviritykset ja kuvat pannaan uuteen tietojärjestelmään ja posliinit voi tienpäällä tarkistaa vastaako auto katsastusvarusteita.

WTF???  ??? :o ??? :o ??? :o  m- m- m-

Kirjoitettu

Onko muuten mitään tahoa johon voisi asian tiimoilta lähestyä, josko vaikka tuo älyttömyyskin saataisiin korjattua

Nimimerkillä, ollappa muuttoauto

Kirjoitettu

Kiitos Kiitos, eipä ole itseäänkään harmittanut ostos  :-P

Mua alkaa jo harmittaa tämän myynti.  :-[

No eipä mitään - onnea ja tsemppiä rakentamiseen ja harrastamiseen.

Kirjoitettu

Mua alkaa jo harmittaa tämän myynti.  :-[

No eipä mitään - onnea ja tsemppiä rakentamiseen ja harrastamiseen.

Kiitos!

Nooh kun aika ja paikka kohtaa niin uutta vaan kehiin  m/

Kirjoitettu

Niinkö? Ihan uusi tieto.

Poliisille on itse asiassa ihan sama, mitä katsastuksessa on hyväksytty tai jäänyt huomaamatta. Poliisi tulkitsee tien päällä ainoastaan lakia ja asetuksia. Näin mulle yksi katsuri kertoi.

Kirjoitettu

Niinkö? Ihan uusi tieto.

Poliisille on itse asiassa ihan sama, mitä katsastuksessa on hyväksytty tai jäänyt huomaamatta. Poliisi tulkitsee tien päällä ainoastaan lakia ja asetuksia. Näin mulle yksi katsuri kertoi.

Tuo on totta, posliinit voi määrätä auton uusintakatsastukseen vaikka leima olis  samalta päivältä.

Kuvattu noita on maahantuontikatsastuksessa ja kun utelin syytä kerrottiin että kun on huomattu että nää ee valot tuppaa muuttumaan takas dottivaloiks , ja omistajavaihdoksen yhteydessä saattaa tulla ongelmia vuosikatsastuksessa jos uusi omistaja on siinä luulossa kaikki on ok ;D

Yhestä excursionista putos umpioista ee merkit konttorin lattialle kun katsuri "pesi" lasit ;D

Kirjoitettu

Joo, tää se syy varmaankin on kuvaamiseen. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu  ;D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Nyt tupsahti postista uudet tarrat taakse (Trans Am teksti ja kotkatarra)

Harjoitusvaraakin on:

2kpl punainen (teksti ja kotka)

2kpl metalli punainen (teksti ja kotka)

Ylimääräiset on luultavasti kohta ostettavissa, eli jos jollain on tarvista...

Kolme viikkoa kesti tulla uudelta mantereelta.

Onkos muilla kokemusta HighPerformance Pontiac lehden tilaamisesta, millaisella aikataululla niitä on tänne saatu.

Itse tilasin lehden kuukausi sitten mutta eipä ole vielä näkynyt ensimmäistäkään lehteä, muistivat kumminkin onneksi veloittaa luottokortilta rahat  ;D

Kirjoitettu

Onkos muilla kokemusta HighPerformance Pontiac lehden tilaamisesta, millaisella aikataululla niitä on tänne saatu.

Itse tilasin lehden kuukausi sitten mutta eipä ole vielä näkynyt ensimmäistäkään lehteä, muistivat kumminkin onneksi veloittaa luottokortilta rahat  ;D

On kokemusta ja saattaa viedä aikaa jopa kolmekin kuukautta ennen kuin tulee  ::)

Kirjoitettu

viikkoa kesti tulla uudelta mantereelta.

Muistaakseni siellä lukee, että ensimmäisen numeron saapumiseen (eli tilauksen alkamiseen) menee 8-12 viikkoa.

Kirjoitettu

chevy high performance lehteä joutui odottamaan 3,5kk. sitten kun toi toimitus alkaa rullaamaan, sulla on aina 1kk tuoreempi lehti kuin mitä R-kioskilla m/

Kirjoitettu

Melkein tekisi mieli kysyä että miksi kestää mutta enpä kysy, odotellaan  :P

Kirjoitettu

Mistä tilasit? Nuo tilausfirmat on monesti ketjuttaneet noita tilauksia useiden firmojen kanssa :(

Mulle tuli aikoinaan montakin eri lehteä jenkeistä ja ekan numeron tulo tosiaan oli hidasta ???

Kokeeksi tilasin Hot Rod lehdestä nettiversion - tulee nopeasti ;D mutta ei ole hääppönen lukuhetki... :-[

Kirjoitettu

Ihan lehden kotisivuilta tilasin.

Kyllähän se lehti on aina lehti, kaikki ei toimi tietokoneruudulla

Kirjoitettu

Nyt tupsahti postista uudet tarrat taakse (Trans Am teksti ja kotkatarra)

Harjoitusvaraakin on:

2kpl punainen (teksti ja kotka)

2kpl metalli punainen (teksti ja kotka)

Ylimääräiset on luultavasti kohta ostettavissa, eli jos jollain on tarvista...

Kolme viikkoa kesti tulla uudelta mantereelta.

Onnittelut hyvästä hankinnasta  *clap*

Täällä olis tarvetta punaisille kotkalle ja tekstille....jos vastaavat jokseenkin alkuperäisiä siinä mustassa takapaneelissa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...