Jump to content

Harrastuksena -00, LS1 Trans Am

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onnittelut hyvästä hankinnasta  *clap*

Täällä olis tarvetta punaisille kotkalle ja tekstille....jos vastaavat jokseenkin alkuperäisiä siinä mustassa takapaneelissa.

Pitäis olla prikuulleeen samat, olen yhteydessä kun ovat saatavilla

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Breed

23

• TexFinn

7

• Cosa

3

• ratskin

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tässäpä hetken mielijohteesta muutama kuva

Vielä ei ole yksikään asia edistynyt mutta suunniteltu on kovasti  ;)

13934_1255270016742_1079316207_30786445_4783575_n.jpg}

Kirjoitettu

Onkos muilla kokemusta HighPerformance Pontiac lehden tilaamisesta, millaisella aikataululla niitä on tänne saatu.

Itse tilasin lehden kuukausi sitten mutta eipä ole vielä näkynyt ensimmäistäkään lehteä, muistivat kumminkin onneksi veloittaa luottokortilta rahat  ;D

Asun usassa ja mulla meni 8 viikkoa saada eka lehti.. Nou hata viela.

Ja sama juttu, kylla kortti velotettiin heti, Tosin ku tilasin niin siela ilmotettiin ihan etta voi menna 6-8 viikkoa ensimmaisen lehden ilmestykseen.

Kirjoitettu

Jep, varsinainen Feenix-lintu, m/

Kasittaakseni tama lintu tosin ei ole mistaan tuhkasta noussut missaan vaiheessa...  :-X

Kirjoitettu

Kasittaakseni tama lintu tosin ei ole mistaan tuhkasta noussut missaan vaiheessa...  :-X

Uskotaan, mutta väri oli ihan ku feenix-linnulta,  ;D

Kirjoitettu

Lintu ku lintu..... \m/

TexFinn: onkos "license plate covereita" näkynyt myytäväksi asti, edelleen hakusessa?

• 1 month later...
Kirjoitettu

Viikko sitten eka High Performance Pontiac tipahti postiluukusta, eli sen kolme kuukautta siihen ekan lehden tuloon meni.

Näinpä muuten viime yönä suorastaan painajaisen, kaveri otti ponun lainaan ja tuli kohta takaisin perä rutattuna, olipa hermot melko  tiukalla. Onko tämä jo liian vakavaa kuin uniinkin tuppaa tulemaan  ;D

Näin niinku ihan päiväsaikaan pitäisi varmaan myös pistää kohta hihat heilumaan, eihän kevääseen ihan kovin kamalan pitkä aika enää olekkaan

Kirjoitettu

Joskus uni on vähän niinkuin enne tulevasta, mutta toivottavasti ei tässä tapauksessa  ::)

• 1 month later...
Kirjoitettu

No niin, alkaapa olla aika kohtapuoliin herätä horroksesta.

Jos Pääsiäiseltä ottas rassin liikenteeseen  \m/

Jotain pientä on tullut hommattua/tilattua mut siitä sit lisää kun on jotain mitä näyttää....

Mitä arvon kolleegat ottaisivat huomioon keväthuoltoa tehdessä, se olisi eka isompi huolto suomen kamaralla, ajettu 108000 mailia ja Amerikan huoltohistoria on hieman sitä ja tätä.

Tässä ainakin:

-Öljyt + suodatin

- muut suodattimet?

- muut öljyt, perä yms

- jäähdytin nesteet?

- Tulpat?

- yms yms

En ole itse mikään rasvasormien kuningas mutta aattelin että hyvässä seurassa sitä oppis itsekkin vähitellen, onneksi on auttavia kamuja  ;)

Kirjoitettu

No niin, alkaapa olla aika kohtapuoliin herätä horroksesta.

Jos Pääsiäiseltä ottas rassin liikenteeseen  \m/

Jotain pientä on tullut hommattua/tilattua mut siitä sit lisää kun on jotain mitä näyttää....

Mitä arvon kolleegat ottaisivat huomioon keväthuoltoa tehdessä, se olisi eka isompi huolto suomen kamaralla, ajettu 108000 mailia ja Amerikan huoltohistoria on hieman sitä ja tätä.

Tässä ainakin:

-Öljyt + suodatin

- muut suodattimet?

- muut öljyt, perä yms

- jäähdytin nesteet?

- Tulpat?

- yms yms

En ole itse mikään rasvasormien kuningas mutta aattelin että hyvässä seurassa sitä oppis itsekkin vähitellen, onneksi on auttavia kamuja  ;)

Tuossapa mainitsitkin jo tärkeimmät...Vaihteistoa unohtamatta, jos automaatti niin suodatin myös m/

Sit vaan menox!

PS. Saitko niitä tarroja?

Kirjoitettu

Juu, sain tarrat mutta vielä ei ole selvinnyt mitä jää jäljelle, tarroitukset tekemättä

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

no niin.mulla on muuttoauto tuo 2000vm. T/A.elikkä hunajakennot saapi olla perässä ja ei muuta ole tarvinnu lisätä kun takasumari ja etusiipiin sivuvilkut.

hei breed.jos sulla olis myydä asti "konepeltin" ram air teipit,mustat mieluusti niin olisin halukas ostamaan.tai jollain muulla jäänyt joutilaaksi vois ehkäpäs ilmottautua. :)

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Do Dii, ajokausi avattu, kylläkin nastarenkailla kun kesiksiä ei vielä ole (jossain merellä varmaankin seilaavat kohti pohjolaa).

Hubaa!!!  :-P

Kirjoitettu

no hieno homma ;D minä kans otin T/A:n liikenteeseen pari vk sitten.ja leimalla käytin alkuviikosta.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Tässäpä kuvatusta pirssistä, ei mitään kummempia tullu tehtyä, perus huollot, vanteet ja sitä rataa mut nyt keskitytään ajamaan!

Breed_Ponu.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...